Verners De - Nestrādājoša prece
Nopirku veļasmašīnu ar piegādi tajā pašā dienā, atveda un uzstādīja. Jau pirmajā ieslēgšanas reizē tā nedarbojās, garantijas meistars pateica ka sataisīt nevarot. Lai nogādātu atpakaļ veikalā man pašai ir jāmeklē variants ka to nogādāt veikalā jo tās neesot viņu problēma, ka man to nav kā nogādāt, kaut arī jau esmu pirmstam samaksājusi, lai nestrādājošo preci man atved un uznes. Iztērēta naudu, jo par piegādi neviens naudu neatdos, laiks un nervi.
Комментарии (3)
Ja atmiņa neviļ,tad cik atminos Verners D tirgoja nocenotās ( rūpnīcās ražošanas procesā izbrāķētās) preces .Tas ir piemēram kāda bukte vai neliela plaisa vai švīka. Pie Verners cenas bija zemakas,salīdzinosi tadas pašas preces neka citos veikalos. Un tas bija jāņem vērā ka prece varētu būt ar brāķi.Tas ka nedarbojas pavisam gan protams nav pareizi tirgots. Žēl,ka tāda situācija jums ir izveidojusies.Cerams ,ka Verners būs lojāls un atrisinās problemu - atvedot un samainot preci pret citu un savācot nedarbojusos. Ja to nedara tad rakstiet viņiem pretneziju oficialu,pēc atbildes sagaidīšanas jau rīkojaties attiecīgi vērsoties PTAC ja veikals nevēlas neko atrisināt . Esmu pie viniem pircis DVD atskaņotaju ,nebija dārgs un kalpoja daudzus gaudus ;) Lai jums veicas .
Pārdevējam ir jāorganizē un jāapmaksā līgumam neatbilstošās preces savākšana/apmaiņa. Ja organizēsiet paši, tad neaizmirstiet saglabāt visus kurjera čekus,ja algosiet krāvējus,tad arī prasiet kvīti pretī, jo pārdevējam ir jāsedz visi ar atgriešanu saistītie izdevumu. Vienīgais, lai to panāktu ātrāk, vēlams jau no paša sākuma iesaistīt PTAC.
PTAC iesaistās tikai tad,kad ir jau oficiala atbilde no pārdeveja vai pakalpojumu sniedzējiem un t.t. Bez tādiem viņi neko pat neuzsāks.