www.sudzibas.lv Verners DE Slikts serviss. Bojātas preces

Verners De - Slikts serviss. Bojātas preces

Iegādājos trīs preces caur internetveikalu - veļasmašīnu, veļas žāvētāju un gāzes plīti vienā reizē. Katra no izvēlētajām precēm atradās dažādos veikalos. Preces pirku un sūtīju ar kurjeri mammai uz laukiem, jo pašai nav iespējas nogādāt preces mājās. Veļasmašīna un plīts darbojās, bet žāvētājs nekā. Ieliekot žāvēties veļu, paiet dažas minūtes līdz parādās paziņojums, ka ūdens tvertne ir pilna. Pārbaudot tvertni, nav ne vienas piles, pat mitra nav. Atverot žāvētāja durvis, siltuma arī nekāda nav. Pirku kā jaunu, nevis lietotu, bet nu labi, tehnika ir tehnika, visu var sataisīt vai samainīt. Tad sākās jautrākā šī pirkuma daļa. Sazinoties ar servisu, kurš ir norādīts Rāmuļu ielā, apkalpojošais personāls nebeidza pārsteigt. Izklāstot situāciju, man, ar ļoti bravūrīgu un ''slāvisku'' akcentu, kuru grūti bija saprast, atbildēja, ka lai preces sūtu viņiem uz servisu uz Rīgu, jo meistars izbrauc tikai pa Rīgu. Protams pakomātā žāvētāju neielikšu, tāpēc nepieciešams kurjeris, kurš lētākais man izmaksā 60eur plus vēl atpakaļ. Absurdi liekas tas, ka es kā viņu klients varu iet ''dillēs'' ar savu problēmu, ja nenogādāju pats preci pie viņiem. Vienu reizi es jau samaksāju pae darbojošos preci, kādēļ būtu jāmaksā nogādāšana. Ļoti, ļoti slikts serviss, nekad vairs pie Verners De neiepirkšos.

21.03.2022

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы