Tele2

SIA Tele2
Адрес: Dēļu iela 5
Rīga
Latvia - LV-1004
(Juridiskā adrese)
Телефон: +371 80000600
+37167060069
Факс: +37167060176
Время работы: 9:00 - 17:00
9:00 - 17:00
9:00 - 17:00
9:00 - 17:00
9:00 - 17:00
закрыто
закрыто
Категория: Телекоммуникации  •  Операторы мобильной связи
Социальные сети:

Рейтинг Надежности

6%
Жалобы
804
Разрешенные
14
C ответами
181
Посмотреть статистику

Tele2 - Жалобы и отзывы

Tele 2 - Krāpšanās, preces kvalitāte!

Krāpšanās, preces kvalitāte! Paņēmu telefonu pie tele2 uz akciju, internetā ieraudzīju kad telefonam ir akcija un lai nebūtu izmaksas par kurjeru aizbraucu pakaļ uz veikalu, tur man paprasīja 107€ nu labi piemetu tos 20€ lai dabūtu telefonu bet aizbraucu mājās palietoju pāris dienas un toch tik sliktii strādā, zona arī.

Tele 2 - Krāpšana par bezlimita internetu 30 dienām

Krāpšana par bezlimita internetu 30 dienām Sūdzos par Tele2 krāpniecību.Es 9. februārī pieslēdzu bezlimita internetu 30 dienām, termiņam bija jābeidzas 10. martā. Vēlāk uzzināju, ka esmu pārtērējusi MB un pēkšņi man uzrādas 149.69 iztērētie MB. Fakts ir tāds, ka man nebija pienākusi īsziņa par brīdinājumu, ka beidzās limits un es atstāju ieslēgtus mobilos datus. Noņemiet nost pārtērētos MB.

Tele 2 - Slikts piedavajums

Slikts piedavajums Vairs nevar nopirkt normāli telefonu,ar pogaam jeb klasisko.Visur piedavajums skārienjūtīgie suudi. Nu nepatīk man tie skārienjūtīgie! Tā ir nervoza ierīce, kurai tīko pieskaras vai kādam zvana,vai sūta īsziņu.Vienreiz uz poham taa trīcēja rokas, ka ejot internetbankās trīsreiz nepareizi paroli ievārījumu un nobloķēja kontu bankā!Kāpēc nepidavajat klasiskos vairs!? Sitie nervozie ,skārienjūtīgie sūdi ne velna bateriju netur,,nokrīt zemē ,ekrāns saplīst,lietus laikā masee cik gribi,vajadzigo funkci

Tele2 - Sūta rēķinus par neiztērētiem un neieslēgtu mobilos datus!

Sūta rēķinus par neiztērētiem un neieslēgtu  mobilos datus! Tas nau normāli! Esmu tele2 kliente jau vairākus gadus. Šodien esmu ļoti sarūgtināta. Tele2 atsūta man mistisku summu 5.98 kad itka man ir bijusi ieslēgti telefona dati! Pirmkārt izmantoju wf. Un tanī brīdi kad atnāca sms bija izslekts dati! Un šodien vispār nau bijusi ieslēgti! Normāla cilvēku krāpšana!

Tele 2 - Klienta maldināšana

Klienta maldināšana Šodien saskaros ar ļoti nepatīkamu situāciju, kas izveidojas starp mani un mobilo operatoru TELE2. Divas nedeļas atpakaļ mans vīrs pārgāja uz TELE2 kā jauns klients. Visas formalitātes un piedāvājumu (piem. tarifa plāna izvēle) kārtoju es pa telefonu ar operatoru. Vīrs tikai parakstīja līgumu. Sarunas laikā operators ļoti uzstājīgi piedāvaja izmēģināt mājas internetu. Viņš teica, ka 2 nedeļas mēs varam lietot mājās internetu pilnīgi bezmaksas un ja beigās izdomāsim, ka negribam pieslēgt to...

Tele 2 - Обман и нелепое обслуживание

Обман и нелепое обслуживание 6 /02/17 Купила телефон coolpad torino он оказался с дефектом. С моего телефона другие телефоны не видят русские смс,то есть у него не встроин юни код.Приехала в Теле2 рассказала о своей проблеме послали в HTTC ТАМ СКАЗАЛИ МЫ НЕ РЕМОНТИРУЕМ ТАКУЮ ПРОБЛЕМУ.Пришла обратно сказали ждите мы с вами свяжемся.Прошла неделю никто не звонит .В чем проблема? Всем плевать на проблемы клиента.Мало того что продаете браки так и еще не шевелитесь.Я готовлю бумаги в суд и буду по другому разбираться. 26/02/17...

Tele 2 - Garantijas atteikums

Garantijas atteikums Jau trešo reizi ir problēmas ar telefonu kad grib tad izslēdzas . Garantiju atteica trešajā reizē kad kā iemeslu lai nebūtu jādod jauns telefons atrada nenozīmīgu švīciņu telefona ārējā korpusā. Telefons reāli neiet bet jāmaksā par viņu vienalga. Tā švīka bija jau otraja reizē kad devu garantiju tad neko neteica bet kad gribēju lai maina pret citu tad pēkšņi vaina bija švīkā.

Tele2 - Viltus atlaižu piedāvājums

Viltus atlaižu piedāvājums Jaunais Tele2 klient, tev ir tiesības prasīt atlaidi no operatora vai klientu centra darbinieka, ja tu pārnāc no cita operatora. Iegaumē, ja tev atsaka, tad izvēlies citu operatoru. Ja izdodas saņemt atlaidi ar nosacījumu, ka SIM karti ar līgumu piegādās kurjers, Obligāti, Obligāti ! izlasi līguma nosacījumus (iesaku to darīt jebkurā gadījumā). Daudzi sūdzās, ka daži operatori piedāvā atlaidi, daži nepiedāvā, pilnīgs absurds.

Tele2 SIM kartes piegāde ar DPD kurjeru - Krāpšana

Krāpšana Saskaros ar nepatīkamu (maigi teikts) situāciju kad izdomāju pāriet pie Tele2 no cita operatora (ar sim kartes un līguma piegādi pie klienta) . Sākšu ar pašu svarīgāko, - kurjers neļāva lasīt līgumu, atrunādamies ar to, ka līgumu var izlasīt internetā. Es protams neko viņam neparakstīju, šis vienkārši savāca papīrus un aizgāja prom. Uzmanību mīļie kungi, neļaujiet sevi krāpt. Līgums ir jālasa. Man speciāli piedāvāja pakalpojumu viss bezlimitā (sarunas, sms, internets) ar lielu atlaidi...

Tele2 rēķins - Krāpšana

Krāpšana Pārgāju jau sen pie tele2, un izvēlējos tarifa plānu nr:3, kas tad izmaksāja 3ls, Pārejot uz eiro pieauga samaksa par izvēlēto tarifu. Nu jau šo mēn skatos, ka mīļā kompānija šomēnes, jau atkal spēj mani pārsteigt, atkal bez brīdinājuma smuki palielinājuši rēķinu uz 5,80 eiro, nu super. Jūtos ļoti apbēdināta, ka šādas stulbības droši vien var darīt tikai mūsu foršajā valstī.

Tele 2 - Обман

Обман Расторгнул договор с tele2 (ушел к другому оператору) , оплатил последний счет. Через полгода блокируют мой банковский счет, оказывается я им остался должен целый 1 евро. Ни какой информации от них о долге не получал. Tele2 решило забрать свой 1 евро через судебного исполнителя. В итоге сумма стала 51 евро. Вот так они мне отомстили.

Tele 2 - Apkalpošana

Apkalpošana Tele2 darbinieki darīs visu, lai tikai patērētājs iegādātos nekvalitatīvu preci, tas ir, Samsung, tik uzstājīgi iesaka tieši šo firmu un apgalvo, kad pārējas firmas ir sliktākas. Veciem cilvēkiem, kuri ir vieglprātīgi, ļoti labi šo nekvalitatīvo preci iesmērē. Nejau Tele2 darbiniekiem pēc 2 mēnešiem būs jāklausās, kādu mēslu Tele2 iesmērējis. Jādod iespēja cilvēkam pašam izvērtēt, kura prece būs labāka patērētāja vajadzībām. Drausmīga kompānija, nekad pat neapsvērtu domu iesaistīties kādos darījumos ar Šo kompāniju.

Tele 2 - krapsana

krapsana iegadajos telefonu xcover 3 samsung modeli ,uz nomaksu,bet aizbraucot majas ieliku savu sim karti un sakas problemas ,jaunais telefons vinu nevar nolasit un rada lai ievieto karti,bet vina ievietota telefona.Nakamaja rita 31 decembri pec veikala atversanas biju jau veikala DAUGA Ogre un stastiju savu bedu tele2 pardevejai ,vina izmeiginaja dazadus variantus bet bez rezultatiem ,maceja tikai teikt ka laikam rupnicas brakis un jasuta pie meistara ,bet ta ka ligums jau bija parakstits dienu...

Tele 2 - Slikts serviss

Slikts serviss T/C ''Alfa'' iegādājāmies CAT S40. Pēc iegādes pētījām visas funkcijas un atklajās, ka nestrādā priekšējā kamera. Pēc 30 min bijām atpakaļ veikalā un lūdzām, lai apmaina telefonu vai atceļ pirkuma līgumu, bet mums atbildēja, ka to var izdarīt tikai precēm, kas iegādātas interneta veikalā, un telefons pašiem jānes uz garantiju, jo viņi atbildot tikai par to, vai strādājot zvanīšanas funkcija. Es protams pārsteigta jautāju, kā tad ar patērētāju tiesībām un iespēju 14 dienu laikā atgriezt preci...

Tele 2 - Плохой сервис

Плохой сервис 4 месяца обратно хотел из Tele2 уйти к другому оператору. До этого пользовался у них картами предоплаты. Но позвонил их представитель и убедил остаться их клиентом и перейти на постоянное подключение. Что и было сделано. Тут понадобилось преобрести телефон без первого взноса . Но на самом деле внятного ответа я так и не получил. Ьщгу ли я взять телефон не могу. Получаю на протяжении времени лишь один ответ-С вами свяжуться. Очень пожалел,что изначально не перешел к дзугому оператору

Tele2 - обман

обман Добрый день, данной жалобой информирую текущих и будущих клиентов Tele2 о том, что рабочий персонал данной компании нагло обманывают клиентов, по крайней мере мне наврали 2 раза. Я заключил договор с Tele2 на безлимитный домашний интернет и потом посоветовал своему знакомому это подключение. В итоге после нескольких дней использования интеренета, моему знакомому позвонил работник Tele2 и предложил скидку в размере 10% от абонентской платы 19,99EUR на такое же безлимитное подключение...

Tele2 Latvija - Drausmīgs serviss, apkalpošana, vadībai uzsplaut uz klientiem!!!

Drausmīgs serviss, apkalpošana, vadībai uzsplaut uz klientiem!!! Tā vietā lai atri objektivi sevi cienoši atrisinātu situāciju, kurā klients viennozimigi ir cietējs, tā vietā tele2 vadībai ir pilnigi pa jāt uz klientu. Un varu pateikt, to, ka neskatoties uz to, ka esi sudraba vai zelta klients, tele2 vadība, kura konkrēti atbildi par konkrēto problēmu, neuzskata par vajadzīgu uzklausīt klienta radušās daudzās negatīvās, briesmīgās, anormālās, maigi izskaties, loti neprofesionālās attieksmes, situācijas, gadijumus un apstākļus, varu pateikt tikai to, ka...

Tele 2 - Atslēgšana

Atslēgšana Maksāju katru mēnesi savus tekošos rēķinus, te pārsniedzu kredīt limitu un bez brīdinājuma atslēdz izejošos zvanus. Lieti piebilst ka katru mēnesi maksāju vidēji 100 eiro mēnesī. Kur normāla komunikācija? Tak pazvani un iestāsti, ka daudz runāju ar Krieviju, jāmaina tarifa plāns utt.. Kretīnu bars, mainīšu operātoru.

Tele2 - servis

servis Доброго дня всем. Являюсь постоянным клиентом Tele2 всю жизнь. Телефоны тоже брал у них же. Первый раз сломался смартфон Сони М2. Я написал заявление = что отказываюсь от ремонта и хочу обмен. Через два дня его тупо вернули с ответом, что ремонту не подлежит, типо не гарантийный случай. Его получается даже не смотрел мастер = у ихнего карманного сервиса стандартный ответ на такие как у меня иесниегумсы = отказ. Что могу сказать, господа... Больше в данную контору ни ногой. С ув., Андрей.

Tele 2 - Slikts serviss

Slikts serviss Добрый день! Являлся клиентом TELE 2 больше 15 лет. Всегда своевременно оплачивал счета и был всем доволен до недавнего времени. Примерно пол года назад оформил очередной "малоценник". К сожалению ситуация сложилась таким образом, что за устройство было необходимо рассчитаться раньше указанного в договоре срока (2 года). Позвонив в инфоцентр TELE 2 оператор на мой вопрос ответила, что заплатить заранее возможно, и необходимо обращаться в центр обслуживания клиентов. Простояв бешеную очередь...

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы