Tele2 - Slikts serviss
Šodien diemžēl nācās vilties un saprast, ka uzņēmuma darbinieki nav līdz galam kompetenti un vienoti. Pirmdien Tele2 Majaslapā pasūtīju ierīci huawei p30 lite ar piegādi uz māju. Pasūtīju melnu, bet tomēr izlēmu iegādāties citā krāsā, tāpēc piegādes dienā (piektdienā) sazinājos ar kurjeru un savu pasūtījumu atcēlu. Devos uz tele2 centru, lai telefonu iegādātos uz vietas. Meitene, kas apkalpoja laipni paskaidroja, ka šobrīd tas nebūs iespējams, jo iepriekšējais pasūtījums vēl "karājas gaisā". Okei, zvanu uz tele2 info tālruni un prasu, ko darīt šādā situācijā. Puisis pretī laipns, paskaidro, ka paiet pāris stundas, kamēr līdz viņiem aiziet tas, ka dpd pasūtījums atteikts. Vairākkārt pārjautāju, vai tiešām pāris h. Puisis mani pārliecināja, ka viss būšot ok un šodien varēšu tikt pie telefona tele2 centrā. Ok, drošības pēc nogadīju līdz nākamajai dienai (sestdienai) un devos formēt telefonu. Kāds brīnums, joprojām mans pasūtījums karājoties gaisā un telefonu dabūt nevaru. Ok, atkal zvanu uz info tālruni. Te jau cits puisis uzreiz pasaka, ka pasūtījums tiek anulēts vienīgi tad, kad telefons atgriežas noliktavā (pirmdien) un šobrīd šai situācijai risinājuma nav. Paskaidroju, ka svētdien braucu prom un telefons nepieciešams tieši šodien uz ko puisis atbildēja, ka tad vienīgi var ņemt vēl vienu numuru. Prasu, vai man tāda gadījumā tam jaunajam numuram tiks kompensēta abonēšanas maksa. Nē, būšot jāmaksā. Ha, cik laipni. Serviss nelads, bet jāmaksā ir ? jaunu numuru viņi pieslēgt var, bet anulēt ierīci, kas man fiziski nemaz nav, viņi nevar. Šeit problēmas būtība ir tāda, ka puisis, ar ko runāju piektdien bija nekompetents, nekorekti atbildēja, kā rezultātā paliku bez telefona. Ja uzreiz būtu pateicis, ka nebūs iespējams uzreiz pēc tam noformēt, būtu zvanījusi kurjeram un ņemtu to, ko pasūtīju. Nu neko, devos pie lmt un iegādājos pie viņiem dārgāk. Un izskatās, kā arī pāriešu pie viņiem, jo viņi risina klientu problēmas arī sestdienās.
Gaidām detalizētu informāciju no klienta, kas nepieciešama situācijas risinājumam.
Комментарии (7)
Pati nezini, ko gribi, bet vainīgs Tele 2. Kauns nav tādas sūdzības rakstīt?
Dārgāks telefons, labāks serviss!
Nebūtu problēmu ja iepriekš spētu normāli izlemt un dzīvot ar saviem lēmumiem. Gadās, ka informācija dažāda. Bet viņiem par vienu problēmu mazāk.
Un tas viss tikai krāsas dēļ... zini? Vairākās attīstītākās Eiropas valstīs pa nedēļas nogali arī neko nevar izdarīt bet problēmu nevienam nav
1) Šajā gadījumā klientes neizlēmība iegādājoties preci. Kad prece jau ir nodota kurjeru servisam, tad likumsakarīgi, ka tas viss process nenotiks tik ātri. Papildus vēl tam ir minētās brīvdienas.
2) Vai šeit Tele2 būtu tas lielais vaininieks, ja tajā visā ir iesaistīts tas cits kurjeru pakalpojums? Kurjeri arī ne visi veic piegādas brīvdienās. No tā izriet arī tas ,ka tā preces atpakaļ transportēšana arī notiek pie tuvākās darba dienas. Loģiski, ne ? Tad jau drīzāk nevis nekompetence no Tele2 , bet drīzāk klientes untumi un citas cimperlības. Vai visādi citādi - kurjeru pakalpojums vainīgs, ka nenodrošina tūlītēju preces atgriešanu Tele2 noliktavai.
3) Patreiz klientam pašam būtu jasaprot, ka tikai paša vainas dēļ arī šādi viss ir ieildzis, tāpēc vainot var tikai un vienīgi sevi. Tad nepirks, tad tomēr pirks. Visi tie procesi ir savā veidā saistīti, katra tāda darbība. Tas tev nav no pārtikas veikala paķert sarkano papriku, bet izdomāt ,ka gribās tomēr dzelteno un uz veiklu roku to atmest atpakaļ. Tavs pirkums arī tiek formēts uz konkrēto modeli un konkrēto krāsu, kas pēc noliktavas procesiem arī ir būtiski sākumā saņemt iepriekšējo,lai izsniegtu jaunu.
Patiesi atvainojamies par sagādātajām neērtībām.
Lai pārbaudītu lietas apstākļus, lūdzam atsūtīt sūtījuma numuru uz [slēpt]@dpd.lv
Gaidot Jūsu atbildi,
Ar cieņu
DPD
tev nepaveicās tāpēc ka esi parastais mirstīgais.
Ietekmīgai personai būtu vis čikiniekā...