Sadales tīkls

AS Sadales tīkls
Адрес: Šmerļa iela 1,
Rīga
Latvia - LV-1160
(Juridiskā adrese)
Телефон: 8403
Социальные сети:

Рейтинг Надежности

22%
Жалобы
44
Разрешенные
3
C ответами
38
Посмотреть статистику

Sadales tīkls - Жалобы и отзывы

Sadales tīkls - Krāpšana

Krāpšana Ну что, будем вызывать Bez Tabu, или полицию, или телевидение! Потому что уже 2 года одна и та же цена, и живём с гирляндами без света! Рядом квартира, которая нас обеспечивает стиркой, всем, наполовину платит меньше, чем мы! Вам самим не смешно? Каждый месяц одна и та же цена! Соседи бойлера включают, всё включают! И такой суммы у них нету! В латвии нельзя найти правду! Неужели один телевизор тянет на 70 киловатт, когда мастер приходил, проверял, что столько киловатт быть не должно! С...

Sadales tīkls - Slikts serviss

Slikts serviss Уважаемые работники! Это уже идёт не первый год. Свет по 100 - 120 киловатт в месяц. Из приборов у меня только один холодильник и один телевизор! Остальные услуги мне всё исполняют соседи. У них много электроприборов, и то таких чисел нету. Мы ничего не понимаем. Что нам делать? Мы ходим по темноте. Ждём нового года, чтобы включить нормально свет. Мы не знаем что делать и куда обращаться! Переплачено очень много не за что. Разве могут холодильник и телевизор нагнать 100 киловатт? Внучка...

Sadales tīkls - Krāpšana

Krāpšana Уважаемые сотрудники! Вы ставили новые счётчики. Большая просьба - приезжайте и проверяйте счётчики! Мы снимаем свои показания счётчика с 1 по 1 числа, а киловатты не сходятся. Свет вообще не включается, а киловатты летят! Телевизор и холодильник! Это ваша работа, приезжайте и проверяйте свои ящики!

РешеноSadales tīkls - Neatjauno elektrības piegādi

Neatjauno elektrības piegādi Elektrības piegāde tika pārtraukta 13.09.22 kavēta maksājuma dēļ. Apmaksa tika veikta 15.09. Un 16.09. Elektrum nosūtījis uzdevumu par elektrības piegādes atjaunošanu. Līdz 20.09. Elektrības vēl nav. Zvanot uz sadales tīkls klientu apkalpošanas tālruni, konsultants atbildēja, ka elektrības piegāde jāatjauno divu darba dienu laikā. Tā kā 18.09. Un 19.09. Ir sestdiena un svētdiena un 17.09. Laikam neskaitās kā darba diena, tiek skaitīts 19.09. Un 20.09. , noteikti 20.09. Būšot atjaunot...

Sadales tīkls - Uzņēmums nenodrošina pilnu pieejamību pakalpojumiem

Uzņēmums nenodrošina pilnu pieejamību pakalpojumiem Iesniedzu pieteikumu par saskaņojumu pieslēgt mikroģeneratoru lai ražotu elektrību. Sadales tīkla inženieris sazinājās un paziņoja ka varēšot pieslēgt tikai pēc līnijas pilnīgas rekonstrukcijas kuras aptuvenās izmaksas ir 27000 eur. Tā ir ņirgāšanās par klientiem kad maksimālais valsts atbalsts maksimāli ir 4000 eur prasīt no klientiem tādu summu par līnijas rekonstrukciju. Tikai izredzētajiem un vip klientiem ir iespēja pieslēgt mikroģeneratorus un ražot tā ietaupot naudu par elektrība...

Sadales tīkls - Neatbilstoši sniegts pakalpojums

Neatbilstoši sniegts pakalpojums Skaitītāja nomaiņas brīdī netiek korekti veikta fiksācija - nav redzama plomba. Tā kā rādījumus nebiju pats fiksējis dažus mēnešus, pie nomaiņas nosauktais rādījums neatbilst vidējam mājsaimniecības patēriņam. Sargājot savas intereses, ja saņemat ziņu par nomaiņu, piefiksējiet savus elektrības rādījumus, citādāk var sanākt negaidīti iepirkties - par faktu, ka nav korektas fiksācijas, protams, neviens cits neatbild, bonusā var tikai saņemt Sadales Tīkla darbinieces zvanu ar mērķi nozombēt, ka pats vien esi vainīgs.

Sadales tīkls - Elektrības zudums

Elektrības zudums Atkal pazuda elektrība! Kad beidzot sadales tīkli sakārtos savas drātis, lai nezustu elektrība! Šonakt dēļ elektrības zuduma, uzsprāga siltumsūknis. Kurš segs manus zaudējumus? Par elektrību maksāju. Kāpēc man netiek sniegts pakalpojums?

Sadales tīkls - Slikts serviss

Slikts serviss Jau trešo reizi nedēļas laika pazud elektrība. Cenas uz elektrību tikai aug, bet servisa kvalitāte tikai krīt. Es saprotu, ka dažā dos apstākļos var notikt visādas lietas. Tomēr trīs reizes (!) nedēļas laikā. Kāpēc nevar pārbaudīt un salabot bojājumus uzreiz? Man šķiet ka tā ir vienkārši bezatbildīga attiecība.

Sadales tīkls - Krāpšana

Krāpšana 2020. Gada rudenī tika izstrādāts un apstiprināts jauna pieslēguma ierīkošanas projeks. Ka arī tika saņemts līdzdalības rēķins 2008 eur apmērā par pieslēguma ierīkošanu, kurš tika apmaksāts 11.11.2020. Pēc kā tika saņemta informatīva vēstule par remontdarbu uzsākšanu 16.12.2020-08.01.2021 (kuri īstenībā tika tikai uzsākti sagatavošanas darbi: noņemts daļēji bruģis un aizvests prot (kaimiņu īpašums-kas tiek šobrīd klasificēts kā zādzība) , jo ārā bija sals - 20) . Pēc kā saņēmu paziņojumu par...

Sadales tīkls - Elektrības plānotie remontdarbi

Elektrības plānotie remontdarbi Plānotie elektrolīnijas remontdarbi notiek 2 reizes nedēļā no plkst. 10-17, tas nozīme, ka divas dienas no 5 darbadienām mājas nav elektrības. 1) ir rudens sezona, kad mājās nepieciešama apkure, ir ļoti sarežģīti nodrošināt apkures sistēmas nepārtrauktību. 2) mājās esošās elektroiekārtas patērē lielu papildus enerģijas resursu, piemēram, saldētavas, lai atgūtu nepieciešamo darbības temperatūru. Ņemot vērā, ka elektrība tiek pieslēgta vakarā, kad atkal ir augstākās Biržas Cenas, man tas rada...

Sadales tīkls - Nepatiesi nolasīti skaitītāja rādījumi

Nepatiesi nolasīti skaitītāja rādījumi 2020 gada rudenī īpašumam, kurā nedzīvojam tika uzstādīts jauns elektrības skaitītājs, kurš automātiski katru mēnesi nosūta patērētās elektroenerģijas rādījumu un tad tiek piestādīts rēķins. Rēķinus saņēmām regulāri ap 18euro un tos laicīgi apmaksājām. 2021. G. Pavasarī uzņēmums elektrum atsūta rēķinu virs 700eiro. Zvanot elektrumam noskaidrojām, ka skaitītājs nepareizi sūtījis datus un tagad ir nolasīts manuāli ar sadales tīkla darbinieka palīdzību. Elektrum ieteica vērsties pie sadales tīkla...

Sadales tīkls - Krāpšana, slikts serviss, melo

Krāpšana, slikts serviss, melo Pēc liguma 45 dienu laikā jāpieslēdz elektrība mājai. Apmaksājām 40€ par pieslegšanu. Tā līgumā ir pierakstīts. Pagāja visas dienas elektrības nav! Gandrīz katru nedēļu pirms tam mans draugs zvanījās viņiem kad pieslēgs elektrību? Viņi atbildēja"gaidiet! 45 dienu laikā pieslegs! "pēdējo reizi kad zvanīja teica jau notiek ierīkošana.. Kur? Kurā vietā? ... Mums mazs bērns (1 gads 2 Mēneši) mājās... Ko viņam vakaros tumsā jāsēž... Ne tējkannu uzsildīt ne veļasmašīnu ieslēgt.. Visi produkti...

AS Sadales tīkls - Slikts servis, bezadbildība

Slikts servis, bezadbildība Problēma saistīta ar biežu elektrotīklu atslēgumu Jēkabpilī, Kraujas iela. Kas sagādā man, ka invalīdam morālo, fizisko un materiālu zaudējumu, un, tas atkārtojas regulāri no gada uz gadu. Šogad pirmais atslēgums bija 2021. Gada marta mēnesī uz 12 stundām, nākamais atslēgums paredzēts 08.06.2021 uz 6 stundām, izskaidrojuma nav, atbildības no as sadales tīkli nav. Pastāv arī iespēja pārbaudīt cik atslēgumi ir bijuši iepriekšēja 2020 gada, to bija ne mazāk, ka pieci.. Var veikt iedzīvotāju...

Sadales tīkls - slikts serviss

slikts serviss Nomainot elektroskaitītāju pusei dzīvokļa nav elektrības... Ok, zvanu info dienestam izstāstu situāciju. Piedāvā, lai pamēģinu ieskrūvēt drošinātājus stingrāk - pamēģinu, elektrība neparādās. Labi, Saka, ka atbrauks meistari paskatīsies. Pēc brīža zvana viens tirliņš un sāk stāstīt, ka skaitītājs strādā un tālāk tās jau ir manas problēmas (varbūt kāds vadu ir pakustinājis un korķis izsists) saprotu, ka manas problēmas, ja tur viņi nebūtu līduši klāt, bet elektrībā pazuda pēc jūsu darbiem -...

Sadales tīkls - Slikts serviss

Slikts serviss Trešo diennakti divi invalīdi ir atstāti bez elektrības! Vai tā ir cilvēciska, kompetenta rīcība? !? Cilvēkam ar astmu nav iespēja elpot savas zāles, jo tet un sadales tīkls neizpilda solītās lietas... Ja notiks nopietnas Veselības problēmas, vērsīsimies tiesā, jo sarunas tiek ierakstītas, jo abi dzīvojošie cilvēki ar invaliditāti. Jo tikai lv var tā ņirgāties par cilvēkiem... !

РешеноSadales tīkls - Slikts serviss, bojājums

Slikts serviss, bojājums Vai tas ir normāli, ka ciematā, kurš atrodas 20 km attālumā no Rīgas un 10 km attālumā no Jūrmalas, nevar nodrošināt stabilu elektroapgādes darbību? Pārcēlos uz spuņciemu pirms pāris gadiem un tas ir kaut kāds murgs. Līdz desmit elektrības pārtraukšanas gadā. Šogad tikai pusotra mēneša laikā ir jau 4 pārtraukumi. Jūsu kompānijā vispār ir inženieri? Vai katru mēnesi turpināsiet mainīt drošinātājus? Es runāju par spuņciema ielu, jūsu sistēma visi izsaukumi ir reģistrēti, izdariet secinājumus. Nu...

Sadales tīkls - Slikts serviss

Slikts serviss Sadales tīkls nav tas pats ,kas vecais labais Latvenergo! Atbrauc pieslēgt elektrību-pusstundu pēta un tad pasaka,ka līdz skaitītājam pa vecu vads un pie labākās gribēšanas viņš nevarot pieslēgt elektrību-bet pēc uzvedības izskatījās ka viņš vispār negrib neko darīt.Tad es viņam saku tā-samaksāšu tev uzliec jaunu vadu tad-tad viņš man atbild,ka viņam nav vada un nav laika. Ievelkam jaunu vadu paši -atbrauc tas pats jefiņš tagad man saka tā,ka neslēgšot klāt elektrību,jo vads nav iestūķēt...

Sadales tīkls - Slikta apkalposana

Slikta apkalposana Noslēdzu līgumu par elektrības pieslēgšanu taka mans bijušais nebija maksājis un atslēdza tagad jau 3dienas sezu sveču gaisma un jau piegdienas vakars un mājas mazi berni zvanu viņiem jau 3 dienas bet saņemu tik atbildi ka ar jums sazināsies un tagad vēl sestdienu svētdienu jāsēž bez elektrības taka varu teikt ka apkalpošana drausmīgā

Sadales tīkls - Slikts serviss

Slikts serviss Работать не хотят, работают очень плохо. Должны были подключить электричество две недели назад, но до сих пор ни ответа ни привета, сплошная бюрократия, чтобы поставить счетчик, и подключить электричество, нужен какой то проект, зачем? Они что так, сидят схемы рисуют? И до них главное не дозвонится. Зато деньги хотят получать, я считаю: не за что

Sadales tīkls - Krāpšana

Krāpšana As sadales tikli - kāpēc jātaisa jauns projekts ja maja uz laiku ir atslēgta strāva maja uz laiku ir atslēgta elektrība, savukārt st uzstāj ka jātaisa projekts, kas maksa ne maz, bet, maja ir skaitītājs, strāva pienāk, tad kāpēc or jātaisa kaukads projekts, to nevaru saprast, ja jau viss ira, tik jāpieslēdz skaitītājs, secinu: šis ir likumīgs veids kā izkast naudu no abonenta, mani! Šī ir cūcība.

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы