Sadales tīkls - Slikts serviss
Man dzīvoklī pazūda elektrība. Pieteikums tika reģistrēts ap pklst.10: 00, pagāja 11 stundas, atkārtoti pazvanīju operatoram un izrādās ka sadales tīkls nav noteikts termiņš reaģēšanai uz izsaukumu, man izskaidrots, ka elektrība man būs... Pie vienas vietas visiem kad man būs elektrība un ka es iztikšu ar diviem maziem bērniem. Darbinieks atbrauks tad - kad atbrauks un ne minūti atrāk! No visa sirds novēlu 'gudrai vadībai' līdzīgo situāciju, bet diemžēl esmu pārliecināts, ka ja kādam no viņiem pazudis elektrība, brigāde atlidos ar helikopteri 5 minūšu laikā.
Labrīt! Labi saprotam Jūsu situāciju. Jau vairāk nekā 48 stundas turpinās darbs pie stipra vēja radīto bojājumu novēršanas, atsevišķos rajonos ir vairāki bojājumi pat vienā līnijā. AS "Sadales tīkls" operatīvie darbinieki un papildus piesaistītie darbuzņēmēji strādā, lai elektroenerģijas piegādi klientiem atjaunotu pēc iespējas ātrāk. Ceram uz sapratni!
Комментарии (5)
Ko pasaule darīs, kad pazudīs elektrība.
Dzīvosim bez interneta un nerakstīsim gudrus komentarus
Cik saprotu no rakstītā, tev vienīgajam šodien pazuda elektrība un visiem dienestiem uzreiz ir jāskrien.
A ko tu gribēji? Par to tika laicīgi brīdināts, ka var pazust elektrība un nebūt ūdens. Tam vajadzēja sagatavoties. Tas, ka tev ir divi bērni ir tavas problēmas, kuras nevienam citam neinteresē.
Pusei Rīgas un daļā Latvijas vakar pazuda elektrība un tu esi kaut kāds īpašs gadījums, kur tagad visiem jāskrien? Iežēlināšanai vēl 2 bērnus pieminēji, malacis. Visiem ir vajadzības, pacieties!