Rimi - Briesmīga apkalpošana
Aizgāju pie pašapkalpošanās kases, pirku enerģijas dzērienu. Vismaz 5min gaidīju kamēr kāds atnāks, tad apnika gaidīt un aizgāju pajautāt pārdevējai liegai (strādāja 01.10.2024, aptuveni 12: 30) , lai pienāk un apskatās dokumentu, kad to rādiju pārdevējai, viņa to demonstratīvi izrāva no rokas un nedeva atpakaļ (man līkas, ka tikai jāpaskatās dzimšanas datums?) , piegāja pie manas pašapkalpošanās kases un dusmīgi skatījās uz mani nevis darīja savu darbu, tad dusmīgi Saka bubināt, ka viņai viss jādara un Saka mani vainot pie tā, ka viņai jādara savs darbs, es teicu, ka veikalam vajadzētu nodrošināt, ka ir kāds, kas sēž pie pašapkalpošanās kasēm un viņa Saka muldēt par kaut kādiem likumiem. Kad viņa beidzot apstiprināja visu, samaksāju, viņa aizgāja atpakaļ pie kases un citiem klientiem sāka mani aprunāt.
Комментарии (4)
Iespējams, ka tas nebija viņas pienākums, vajag būt saprotošam, pārdevēji nav suņi ko car dzenāt.
Ja strādā tirdzniecības sfērā ,tas ir jebkura darbinieka pienākums apkalpot pircēju , no tā ir atkarīga veikala izaugsme, ja nebūs zolīda apkalpošana tad arī nebūs klientu , ja nav klientu tad cilvēkiem nav alga ko izmaksāt un stundas ko strādāt ir mazāk .tad nu izdariet secinājumu , vai apkalpot laipni vai ar cinismu.
Bet ne vienmēr tas ir iespējams, piemēram es strādājot pie vitrīnas nevaru apkalpot cilvēku kasē, jo tas nav mans pienākums. Un nessmu īsti tam apmācīta.
Tirdzniecības sfērā, kā jebkurā sfērā katram darbiniekam ir savi pienākumi un atbilstoši tam-algas likme. Zāles darbinieks saņem zāles darbinieka likmi un viņam nav nedz pieejas koda, nedz zināšanu kasei. Kasierim ir pavisam cita likme, zināšanas, atbildiba. Ja visi darīs visu, visiem būs jāmaksā augstākā likme. Diez vai jums patiks par precēm maksāt vēl 2x vairāk.