Rīgas Satiksme

RP SIA Rīgas satiksme
Адрес: Vestienas iela 35
Rīga
Latvia - LV - 1035
(Juridiskā adrese)
Телефон: +371 67104800
+371 20361862
Факс: +371 67104802
Категория: Авто / Транспорт  •  Общественный транспорт
Социальные сети:

Рейтинг Надежности

3%
Жалобы
844
Разрешенные
5
C ответами
92
Посмотреть статистику

Rīgas Satiksme - Жалобы и отзывы

Rīgas Satiksme - Slikts serviss

Slikts serviss 19.05.23 gaidīju 26. Autobusu pietura “ādiņas”, pirmkārt, autobusam bija jāatbrauc 9: 30, taču tas jau tā kavēja 10 minūtes. Kad beidzot varēja redzēt, ka autobuss nāk pietura piebrauca mikriņš, es gāju tuvāk autobusam, taču šoferis paskatījās un pabrauca garām. Šī gadījumā dēļ kavēju ārsta pierrakstu un mani nepieņēma, tikai tāpēc, ka autobuss neapstājās pieturā, kur viņam vajadzēja.

Rīgas Satiksme - Autobuss redzēdams mani neapstājas majoru pietura

Autobuss redzēdams mani neapstājas majoru pietura Šodien, pulksteņos 20: 41 majoru pietura autobuss redzēdams mani ar pastieptu roku neapstājas. Pēc manam domāt tā nebūtu jābūt, šoferim ir jāapstājas pietura ja tur stāv cilvēki un nebiju vienīgā kas gaidīja tieši šo autobusu. Ceru ka ņemsies vērā un būsiet uzmanīgāki.

Rīgas Satiksme - Slikts serviss

Slikts serviss 28 aprīlī pirku e biļeti uz 5 dienām. Naudu no konta noņēma, biļete Rs aplikācija neparadījās. Zvanot uz Rs info man sāk stāstīt kad jāraksta iesniegumi ar skrinšotiem. Dzīvojam 21 gadsimta bet Rs vel akmens laikmeta. Viņi var pasi ātri un elementāri pārbaudīt un redzēt kļūdu, bet ne sāk pūderēt smadzenes. Jātērē laiks lai pieradītu to kad esi apmaksājis pakalpojumu. Cirks un plika ņirgāšanās!

Rīgas Satiksme - Slikts serviss, kavēšana

Slikts serviss, kavēšana Vēlos ziņot par 53. Autobusa kavēšanos, katru reizi, kad gaidu šo transportu! Dažreiz, tas kavēs līdz pat 15 minūtēm, vai tieši pretēji - atnāks ātrāk. Šis ir vienīgais autobuss, ar kuru, man, gadu garumā ir šādas problēmas - pat, ja sastrēgumu nav, tas tik un tā nekad nebūs laikā. Jēga pirkt dārgās biļetes un maksāt par pakalpojumu, ja tas nekad pat nevar ierasties laikā?

Rīgas Satiksme - Muļķīgi

Muļķīgi Jaunā biļešu sistēma ir galīgi garām. Kad pirksiet 90min 10 braucienu biļetes jums neizsniegs kā agrāk normāli vienu kartiņu ar 10 braucieniem, bet gan katru braucienu savā kartiņā, līdz ar to 10 kartiņas dabūsiet. Tas ir galīgi garām, gan resursu ziņā, gan arī nepraktiskuma ziņā. Cerams, ar laiku atgriezīsies vecā sistēma, jo atbalstu arī studentu iniciatīvas parakstīšanu par iepriekšējās biļešu sistēmas atjaunošanu. Jo jaunā ir galīgi garām.

Rīgas Satiksme - Slikts serviss

Slikts serviss 4.autobuss neiet pēc saraksta noteiktā laika. Pilnīgi viss ir noriebies katru dienu...pilnīgi katru dienu ne tikai kavē, bet neierodās vispār. Pat ir 2x pēc laika nav atnācis.Pieturā pavadu kā ari citi cilvēki 1h+ ,tas ir normāli? Visu laiku meli par saplīsušajiem autobusiem. Droši, ka nav šoferu kas strādā. Risiniet vienreiz šo problēmu!

Rīgas Satiksme - Slikts Serviss

Slikts Serviss Šodien 50. autobuss kavējās, ne 10, ne 15, bet gan 20 minūtes. Ieteikums pievienot 50. autobusa pieturās brīdinājumu par to, ka transports var kavēties. Cik cilvēkiem vēl jācieš no uzticības laikiem, kuri pilnīgi noteikti pievils? Lūdzu dariet kaut ko lietas labā. Dēļ tā, ka tagad kavēju arī daudz ko citu, esmu ļoti noskaities un domāju, ka tāpat arī vēl lērums cilvēku. Paldies.

Rīgas Satiksme - Saraksta neievērošana

Saraksta neievērošana 21. Un 37. Autobuss virzienā no Imantas uz jūgu un no Imantas uz esplanādi attiecīgi ļoti bieži pienāk pieturā agrāk par paredzēto laiku — praktiski konstanti 2–3 minūtes agrāk. Kādreiz bija pat 8 minūtes! Viņi pat negaida. Vai tas ir normāli? Bļāviens, tas ir tik ļoti apnicis. Varbūt tad vajadzētu mainīt laiku sarakstā? Vai kā? Pēc saraksta tik un tā nebrauc. Autobusi nāk, kad viņi paši vēlas.

Rīgas Satiksme - Slikts serviss

Slikts serviss Vakar apskatot 13 trolejbusa ierašanās laiku Grīziņkalna pieturā ir skaidri rakstīts ka tas ierādīsies 19: 07, bet pat pēc 6min nebija ieradies. Par cik nebija laika nācās izmantot citu pārvietošanās līdzekli uz kuru jātērē ievērojami vairāk naudas. Ko jūs protams neatmaksāsiet jo tā tak nav jūsu vaina ka jums tur bardaks. Sakārtojiet vienreiz savu bardaku.

Rīgas Satiksme - Slikts serviss

Slikts serviss Kārtējo reizi mainās transporta ierašanās laiki. Cik reizes var mainīt laikus? Vai tiešām tas ir nepieciešams un vai tagad katru dienu jāvaktē saraksts lai nenokavētu darbu. Beidziet čakarēt cilvēkiem prātu un iesaku pieturēties pie viena laika. P. S. Transports mēdz ierasties ātrāk un atiet ātrāk vai ierodas vēlāk, bet to jau nevar zināt vai ir bijis vai vēl būs līdz ar ko joprojām liela nekārtība ir jūsu uzņēmumā.

Rīgas Satiksme - Slikts Serviss

Slikts Serviss Pilnīgi un absolūti piegriezies, ka 50. autobuss 90% no laika ierodas ar pamatīgu nokavēšanos! Domāju, ka cilvēkiem nebūtu jāzīlē vai šorīt būs iespēja paspēt, piemēram, uz darbu, vai nē, vai kā man, jārēķinās ar to, ka laikā nebūs un jābrauc jau stundu iepriekš! Tas ir nepienemami! Jā, 5 minūtes var saprast, taču tikai 1 no 10 reizēm tas ir līdz 5 minūtēm. Pārsvarā tās ir 10-15 minūtes, labi, protams, ka ne vēl vairāk! Bet noteikti saprotat, ka pa to laiku var palikt ļoti dusmīgs! Dzirdēju, ka...

Rīgas Satiksme - Slikts serviss

Slikts serviss Šodien braucu ar Rīgas satiksmes 11t autobusu pēcpusdienā, ne pārāk labi saprotu vēl visu šo biļešu sistēmu, kas, manuprāt, ir ļoti nepārdomāta, braucienu apmaksāju, kas bija redzams mana bankas izraksta, bet sanāk, ka it kā brauciens nav reģistrēts tomēr, iekāpa kontrole, kad sieviete rādu, ka brauciens ir apmaksāts, bet nesaprotu, kas tieši skaitās nereģistrēts, viņa sāk kliegt man virsū, ka es tagad esmu naudu kabatā ielikusi, nu jau ir par vēlu reģistrēt kaut ko, ja nesaprotu kā strādā...

Rīgas Satiksme - Bojājums

Bojājums 51 autobusa šoferis ceļā no Abrenes iela-Ulbrokā 28 februari, pulkstens 17: 54 brauca pie centrālās stacijas pieturas, un diezgan palielā ātrumā brauca klāt, kur bija diezgan paliela peļķe, lidz ar ko cilvēki kas staveja mala ieskaitot mani, tika no galvas lidz kājām apšļakstīti, vēlētos par to kompensāciju, jabrauc uz pasākumu, bet tada negribētu pat tur rādīties, slapja un netīra… ļoti bēdīgi, un tā nav pirmā reize.

Rīgas Satiksme - Kontrolieri - nekompetenti darbinieki

Kontrolieri - nekompetenti darbinieki Brašie 4 kontrolieri, veicot darba pienākumus, pārkāpa ētikas kodeksu, profesionālās normu. Mana meita nokļuva zem spiediena no viņas puses. Izprovocēja morālo spiedienu, noveda līdz asarām nemēģina risināt šo situāciju ar sadarbību. Viss "sliktais" mūža likumu pārkāpums, meita izprovocēja, braucot transporta ar mamas personalizēto mēneša biļete rīdzinieka karte. Jo viņas rkarte atstāta pie mamas (sajauca r. Kartes) brauciens bijā reģistrēts, apmaksāts! Prasīja 15 eiro, sods, prasa pase. Pase...

РешеноRīgas Satiksme - RS ar savu attieksmi un augstajām loģistikas problēmām mudina būt bezbiļetniekam

RS ar savu attieksmi un augstajām loģistikas problēmām mudina būt bezbiļetniekam Loģistika tuvu nullei. Standartā, brīvdienās reisi kopīgajās maršruta līnijās dažādās Rīgas pusēs kursē vienlaicīgi - nokavē transportu un gaidi pus stundu, un tad atkal trīs reisi pēc kārtas. Klientu apkalpošana (FB lapā) pēc papildus maršruta ieteikšanas kas ir pieprasīts - tuvu nullei. Maznozīmīgs klientu komforts. Interesē peļņa, bet nesaprot, ka pieprasījumu rada komforts. Truli mārketinga gājieni, kas sabiedrībai viegli uztverami - paaugstina vienreizējo braucienu maksu, samazina...

Rīgas Satiksme - Transports bieži kavē

Transports bieži kavē 16autobusa maršrutam no rīta un pa dienu vajadzētu biežāk kursēt. Vairākas reizes nokavējuma skolu dārziņu, jo viņš vnk neatnāk. Un pēctam jāgaida h līdz nākamajām. Mucenieki, Abrenes iela. Nu tas taču nav normāli, biļetes pērkam kā visi citi. Esmu ļoti dusmīga un vīlusies.. Pm šodien 14. Februārī, jau sabojāta dienā. Neatnāk autobusu, sēdi vēl h. Aukstumā ar bērniem.

Rīgas Satiksme - Neobjektīva sodi piešķiršana

Neobjektīva sodi piešķiršana 12.02. Pietura Āgenskalna tirgus. 21. autobus nokavēja uz 2 minūtēm(8:02). Iekāpu, nopērku biļeti (lietotnē Rīgas satiksme). Jau 8:04 bija biļete. Nākamā pieturā mazāk nekā 1 minūtes braucienā, īpaši agri no rīta (E.Smiļģa) - 8:04 iekapā kontrolori. Es biju autobusa sākumā, manu biļeti pārbaudīja uzreiz. Pateica, ka biļete nebūs uzskatīta par derīgo. Manu situācijas gadījumu atsakās klausīties. Nebija individuālas pieejas manam gadījumam, bija mērķtiecīga naudas meklēšana. Uzreiz piešķīra sodu...

Rīgas Satiksme - Ļoti ilgi kavē

Ļoti ilgi kavē Bija jāpaspēj uz apmaksātu (50 eur) pasākumu, bet es to šobrīd kavēju jo 48. autobuss(VID/Rusova iela) jau apmēram 20minutes un nemaz nav redzams tuvojamies. Pirmo reizi braucu ar šo autobusu un nevarēju zināt ka viņš tik šausmīgi kavēs, uzjautāju vietējiem, tie protams zināja ka tā irun man pateica, ka šis autobuss VIENMER kavē, kā var būt tik traki.

Rīgas Satiksme - Bomži trolejbusos

Bomži trolejbusos Trolejbusā brauc vieni bezpajumtnieki un melnie. Neviens nemaksā par braucienu un smird! Kāda jēga ka es maksāju par braucienu? Sūdzos jau ne pirmo reizi. Kontroli esmu redzēJusi tikai no rīta kad bezpajumtnieki vēl izguļ rīta dzērumu. Vakaros uz mājām pēc smagas darba dienas jābrauc piesmakušā transportā kopā ar apmīzušiem bezpajumtniekiem un arābiem, kuri par braucienu nemaksā.

Rīgas Satiksme - Slikts serviss

Slikts serviss Par biļešu iegādi...Kāpēc braukšanas biļetes nevar iegādāties visos Narvesen kioskos? Tieši šinī gadījumā pie Lidl un Maksimas veikala A. Deglava ielā Rīgā. Interesanti gan, kur tad lai pērk tās biļetes, ja Pļavniekos tas ir pēdējais kiosks Rīgas pievārtē? Un Jūsu uzņēmums vēl televīzijā sūdzas ka ir tik daudz bezbiļetnieku...Cilvēki ir spiesti braukt par zaķi, jo nav jau kautkas Jums tur kartība ar komunikāciju savstarpēji, nu kur vēl ar pasažieriem!

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы