Rīgas Satiksme

RP SIA Rīgas satiksme
Адрес: Vestienas iela 35
Rīga
Latvia - LV - 1035
(Juridiskā adrese)
Телефон: +371 67104800
+371 20361862
Факс: +371 67104802
Категория: Авто / Транспорт  •  Общественный транспорт
Социальные сети:

Рейтинг Надежности

3%
Жалобы
850
Разрешенные
5
C ответами
100
Посмотреть статистику

Rīgas Satiksme - Жалобы и отзывы

Rīgas Satiksme - Kontroles darbinieki

Kontroles darbinieki Kontrolieri uzvedās ļoti pretīgi un agresīvi pat, ja neesi izdarījis neko nepareizi, ļoti necilvēcīgi, tik sliktu komunikāciju pieredzēt ir šokējoši, arī paši nezin, kā biļešu sistēma un aplikācijas strādā un vēl atļaujas izrunāties, transportu saloni vienmēr liekas ilgi nekopti un konstanti smako, slikta dūša paliek un vēl par to visu cirku ir jāmaksā neadekvāts daudzums. Es pat nesūdzētos, ja ar šīm biļetes cenām bieži vien nebūtu ātrāk un lētāk brauk ar taxi.

Rīgas Satiksme - Slikts serviss

Slikts serviss Es biju šoka ka kontrolieri nav apmācīti runāt ar cilvēkiem, agresīvi un nenormali. 1 reizi es to pamanīju kad meiteni maza(izskatās +-10 gadu veca) aizmirsa reģistrēt braucienu. Iekapā nekompetenti darbinieki, pienāca pie meitenes, viņa parādīja etalonu. Viņi saka bļaut uz viņas, ar nenotmativu leksiku, apsauca ar visam vārdiem,patrica ka izsauks policiju, ar visu spēku sāka viņu grūst no autobusa āra, meitene raudāja, pateica ka tagad registres , bet viņi to negribēja, viņiem bija par prieku...

Rīgas Satiksme - Ļoti slikts darbinieks

Ļoti slikts darbinieks Es ļoti atbainojos par šādām neērtībām. Bet esam sarūgtināti par šoveri kas brauc no Sarkandaugava - kundziņsala- centrāltirgus. Intresē vairāk telefons nekā darbs pie stūres un cilvēku dzīvībām. Katra pietura sež telefona vismaz kādas 5 min. Un pat reizem braucot pie stūres sež telefonā.😒

Rīgas Satiksme - Воровство

Воровство Предприятию не нужна охрана, она не выполняет свою функцию! Охрана на проходных для красоты. Работал и в дневную и ночную смену. Во основном воруют у кого машины, чем круче тачка тем больше выносят. Наблюдал, как особо не скрываясь выносятся в обед, ночью и под утро в мешках то что украдено, под соусом машину проверить на стоянке. Выноситься всё начиная от туалетной бумаги, бумаги для рук, чистящие средства, антифрис и дезинфектор выносится литрами, краски, молчу про остальное - обьёмы не...

Rīgas Satiksme - Slikts serviss

Slikts serviss Ļoti slikts serviss 56 autobus ļoti bieži kavē vai vispār neatnāk autobusa nesaka pieturu nosaukumus un ekrānā arī nerāda. Kurš atbildēs par to ka cilvēki kavē darbu. Ir taču jāsaprot ka ir cilvēki kuri nezin kurā vietā viņiem ir jākāpj ārā. Viņi vadās pēc pieturu nosaukumiem. Ja nemāk vadīt savus grafikus tad nafig vispār viņi ir vaidzīgi brauksim visi uz haļavu. 😡

Rīgas Satiksme - Nedraudzējos ar 53. autobusu

Nedraudzējos ar 53. autobusu Negribu kādu vainot un meklēt vainīgos, bet gribētu pastāstīt jums par savām attiecībām ar 53. Autobusu. Par to, ka katru 5 braucienu viņš vai nu kavē 20 min, vai atbrauc ātrāk pa divām, es jau klusēju. Es gribu izstāstīt 3 situācijas, kuras ar mani ir notikušas pēdējo 2 nedēļu laikā: 1) parasti palaidu visus pasažierus pa priekšu un iekāpu pēdējais, jo visi baigi laužas pa priekšu un grūstīšanās iesaistīties negribās. Kārtējo reizi tā izdarot, autobuss vienkārši aiztaisīja durvis mana deguna...

Rīgas Satiksme - Slikts serviss

Slikts serviss 19.05.23 gaidīju 26. Autobusu pietura “ādiņas”, pirmkārt, autobusam bija jāatbrauc 9: 30, taču tas jau tā kavēja 10 minūtes. Kad beidzot varēja redzēt, ka autobuss nāk pietura piebrauca mikriņš, es gāju tuvāk autobusam, taču šoferis paskatījās un pabrauca garām. Šī gadījumā dēļ kavēju ārsta pierrakstu un mani nepieņēma, tikai tāpēc, ka autobuss neapstājās pieturā, kur viņam vajadzēja.

Rīgas Satiksme - Autobuss redzēdams mani neapstājas majoru pietura

Autobuss redzēdams mani neapstājas majoru pietura Šodien, pulksteņos 20: 41 majoru pietura autobuss redzēdams mani ar pastieptu roku neapstājas. Pēc manam domāt tā nebūtu jābūt, šoferim ir jāapstājas pietura ja tur stāv cilvēki un nebiju vienīgā kas gaidīja tieši šo autobusu. Ceru ka ņemsies vērā un būsiet uzmanīgāki.

Rīgas Satiksme - Slikts serviss

Slikts serviss 28 aprīlī pirku e biļeti uz 5 dienām. Naudu no konta noņēma, biļete Rs aplikācija neparadījās. Zvanot uz Rs info man sāk stāstīt kad jāraksta iesniegumi ar skrinšotiem. Dzīvojam 21 gadsimta bet Rs vel akmens laikmeta. Viņi var pasi ātri un elementāri pārbaudīt un redzēt kļūdu, bet ne sāk pūderēt smadzenes. Jātērē laiks lai pieradītu to kad esi apmaksājis pakalpojumu. Cirks un plika ņirgāšanās!

Rīgas Satiksme - Slikts serviss, kavēšana

Slikts serviss, kavēšana Vēlos ziņot par 53. Autobusa kavēšanos, katru reizi, kad gaidu šo transportu! Dažreiz, tas kavēs līdz pat 15 minūtēm, vai tieši pretēji - atnāks ātrāk. Šis ir vienīgais autobuss, ar kuru, man, gadu garumā ir šādas problēmas - pat, ja sastrēgumu nav, tas tik un tā nekad nebūs laikā. Jēga pirkt dārgās biļetes un maksāt par pakalpojumu, ja tas nekad pat nevar ierasties laikā?

Rīgas Satiksme - Muļķīgi

Muļķīgi Jaunā biļešu sistēma ir galīgi garām. Kad pirksiet 90min 10 braucienu biļetes jums neizsniegs kā agrāk normāli vienu kartiņu ar 10 braucieniem, bet gan katru braucienu savā kartiņā, līdz ar to 10 kartiņas dabūsiet. Tas ir galīgi garām, gan resursu ziņā, gan arī nepraktiskuma ziņā. Cerams, ar laiku atgriezīsies vecā sistēma, jo atbalstu arī studentu iniciatīvas parakstīšanu par iepriekšējās biļešu sistēmas atjaunošanu. Jo jaunā ir galīgi garām.

Rīgas Satiksme - Slikts serviss

Slikts serviss 4.autobuss neiet pēc saraksta noteiktā laika. Pilnīgi viss ir noriebies katru dienu...pilnīgi katru dienu ne tikai kavē, bet neierodās vispār. Pat ir 2x pēc laika nav atnācis.Pieturā pavadu kā ari citi cilvēki 1h+ ,tas ir normāli? Visu laiku meli par saplīsušajiem autobusiem. Droši, ka nav šoferu kas strādā. Risiniet vienreiz šo problēmu!

Rīgas Satiksme - Slikts Serviss

Slikts Serviss Šodien 50. autobuss kavējās, ne 10, ne 15, bet gan 20 minūtes. Ieteikums pievienot 50. autobusa pieturās brīdinājumu par to, ka transports var kavēties. Cik cilvēkiem vēl jācieš no uzticības laikiem, kuri pilnīgi noteikti pievils? Lūdzu dariet kaut ko lietas labā. Dēļ tā, ka tagad kavēju arī daudz ko citu, esmu ļoti noskaities un domāju, ka tāpat arī vēl lērums cilvēku. Paldies.

Rīgas Satiksme - Saraksta neievērošana

Saraksta neievērošana 21. Un 37. Autobuss virzienā no Imantas uz jūgu un no Imantas uz esplanādi attiecīgi ļoti bieži pienāk pieturā agrāk par paredzēto laiku — praktiski konstanti 2–3 minūtes agrāk. Kādreiz bija pat 8 minūtes! Viņi pat negaida. Vai tas ir normāli? Bļāviens, tas ir tik ļoti apnicis. Varbūt tad vajadzētu mainīt laiku sarakstā? Vai kā? Pēc saraksta tik un tā nebrauc. Autobusi nāk, kad viņi paši vēlas.

Rīgas Satiksme - Slikts serviss

Slikts serviss Vakar apskatot 13 trolejbusa ierašanās laiku Grīziņkalna pieturā ir skaidri rakstīts ka tas ierādīsies 19: 07, bet pat pēc 6min nebija ieradies. Par cik nebija laika nācās izmantot citu pārvietošanās līdzekli uz kuru jātērē ievērojami vairāk naudas. Ko jūs protams neatmaksāsiet jo tā tak nav jūsu vaina ka jums tur bardaks. Sakārtojiet vienreiz savu bardaku.

Rīgas Satiksme - Slikts serviss

Slikts serviss Kārtējo reizi mainās transporta ierašanās laiki. Cik reizes var mainīt laikus? Vai tiešām tas ir nepieciešams un vai tagad katru dienu jāvaktē saraksts lai nenokavētu darbu. Beidziet čakarēt cilvēkiem prātu un iesaku pieturēties pie viena laika. P. S. Transports mēdz ierasties ātrāk un atiet ātrāk vai ierodas vēlāk, bet to jau nevar zināt vai ir bijis vai vēl būs līdz ar ko joprojām liela nekārtība ir jūsu uzņēmumā.

Rīgas Satiksme - Slikts Serviss

Slikts Serviss Pilnīgi un absolūti piegriezies, ka 50. autobuss 90% no laika ierodas ar pamatīgu nokavēšanos! Domāju, ka cilvēkiem nebūtu jāzīlē vai šorīt būs iespēja paspēt, piemēram, uz darbu, vai nē, vai kā man, jārēķinās ar to, ka laikā nebūs un jābrauc jau stundu iepriekš! Tas ir nepienemami! Jā, 5 minūtes var saprast, taču tikai 1 no 10 reizēm tas ir līdz 5 minūtēm. Pārsvarā tās ir 10-15 minūtes, labi, protams, ka ne vēl vairāk! Bet noteikti saprotat, ka pa to laiku var palikt ļoti dusmīgs! Dzirdēju, ka...

Rīgas Satiksme - Slikts serviss

Slikts serviss Šodien braucu ar Rīgas satiksmes 11t autobusu pēcpusdienā, ne pārāk labi saprotu vēl visu šo biļešu sistēmu, kas, manuprāt, ir ļoti nepārdomāta, braucienu apmaksāju, kas bija redzams mana bankas izraksta, bet sanāk, ka it kā brauciens nav reģistrēts tomēr, iekāpa kontrole, kad sieviete rādu, ka brauciens ir apmaksāts, bet nesaprotu, kas tieši skaitās nereģistrēts, viņa sāk kliegt man virsū, ka es tagad esmu naudu kabatā ielikusi, nu jau ir par vēlu reģistrēt kaut ko, ja nesaprotu kā strādā...

Rīgas Satiksme - Bojājums

Bojājums 51 autobusa šoferis ceļā no Abrenes iela-Ulbrokā 28 februari, pulkstens 17: 54 brauca pie centrālās stacijas pieturas, un diezgan palielā ātrumā brauca klāt, kur bija diezgan paliela peļķe, lidz ar ko cilvēki kas staveja mala ieskaitot mani, tika no galvas lidz kājām apšļakstīti, vēlētos par to kompensāciju, jabrauc uz pasākumu, bet tada negribētu pat tur rādīties, slapja un netīra… ļoti bēdīgi, un tā nav pirmā reize.

Rīgas Satiksme - Kontrolieri - nekompetenti darbinieki

Kontrolieri - nekompetenti darbinieki Brašie 4 kontrolieri, veicot darba pienākumus, pārkāpa ētikas kodeksu, profesionālās normu. Mana meita nokļuva zem spiediena no viņas puses. Izprovocēja morālo spiedienu, noveda līdz asarām nemēģina risināt šo situāciju ar sadarbību. Viss "sliktais" mūža likumu pārkāpums, meita izprovocēja, braucot transporta ar mamas personalizēto mēneša biļete rīdzinieka karte. Jo viņas rkarte atstāta pie mamas (sajauca r. Kartes) brauciens bijā reģistrēts, apmaksāts! Prasīja 15 eiro, sods, prasa pase. Pase...

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы