Адрес: |
Vestienas iela 35 Rīga Latvia - LV - 1035 (Juridiskā adrese) |
---|---|
Телефон: | +371 67104800 +371 20361862 |
Факс: | +371 67104802 |
Категория: | Авто / Транспорт • Общественный транспорт |
Социальные сети: |
Rīgas Satiksme - Жалобы и отзывы
Rīgas Satiksme - 314 mikroautobus neadekvāts vadītājs
Šodien 8: 50 no rīta steidzos uz darbu, iekāpu 314 mikroautobusā, no sākuma jautāju vai drīkst maksāt ar karti, vadītājs jau dusmīgs uz mani noskatās-Saka nē. Parādu skolnieka karti, jo ir rakstīts, ka jāmaksā €1,15 ar etalonu un par biļeti €2. Jautāju vai €1,15? Viņš jau paaugstinātā tonī Saka, ka €2, es jautāju “bet šeit rakstīts, ka ar skolnieka biļeti €1,15? ” viņš sāk uz manīm bļaut, ar kulaku uzsit pa durvīm un bļauj, ka viņa autobusā jāmaksā €2. Skaidrs, ja €2, tad €2, bet kur ir...
Rīgas Satiksme - Diskriminācija pec invalīda 1. Grupas pamatā, maznodrošinātā statusa, krapšana
У меня 1. Группа инвалидности, лицо, которые получает симптоматическую терапию, потому не всегда могу ехать в общественном транспорте, так как может быть внезапный приступ с необратимыми для жизни последствиями. Потому пришлось взять машину с выплатой, чтобы передвигаться. Живу в центре на ул. Меркеля в сьемной квартире, потому очень часто необходимо припарковываться по месту жительства, чтобы выйти из машины. Это зона а-2.50 euro в час. Врачебная комиссия (Veselības un darbspēju ekspertīze...
Rīgas Satiksme - Biļešu kontrolieri, nepamatota sodīšana
Šodien,15.julija plkst.11.50 iekāpu 11.tramvaja Merķeļa iela virzienā uz Meža parku. Mēness ielā iekāpa jauna sieviete gaiši zila kleita un devās nopirkt biļeti pie tramvaja automāta. Tajā brīdī, starp pieturām iekāpa vairāki biļešu kontrolieri un neļāva biļeti nopirkt. Lika maksāt sodu. Sieviete sodu nemaksāja. Viņai lika izkāpt. Visi biļešu kontrolieri arī izkāpa, viens no kontrolēs, viņai sekoja. Tālāko neredzēju, jo tramvajs aizbrauca. Lūdzu Rīgas satiksmi izskatīt biļešu kontrolieri darbību.
Rīgas Satiksme - Pārkāpj ceļu satiksmes noteikumus
Rīgas satiksmes autobusi visu laiku pārkāpj noteikumus. Brauc pie sarkanās Gaismas, no joslas kur atļauts nogriezties pa labi atbrauc visus un mēģina ielīst iekšā un nepārliecinās vai viņus laiž. Aiz sevis veido sastrēgumu. Varbūt varat saviem šoferiem pamācīt ceļu satiksmes noteikumus? Un trolejbuss ja brauc pa tiltu kur atļauts uz 70 bet brauc uz 40 vai 50. Tas jums liekas normāli?
Rīgas Satiksme - Slikts serviss
Iekāpjot autobusa sapratu ka esmu pazaudējis e-talonu. Šoferis ignore lūgumu iegādāties biļeti. Apstājoties tikai spaida telefonu. Nekādas atbildes. Līdz ar to nācās kāpt ara nākamajā pietura un meklēt strādājošu tirdzniecības vietu. Darbs protams arī nokavēts. Paldies. 65089
Rīgas Satiksme - Slikts serviss
04.06.21. Pieturā "Stacijas laukums" gaidīju 4. Autobusu. Atgāju pavisam nedaudz tālāk no pieturas ēnā. Redzu, ka pieturā stāv 2 citi autobusi, viņi brauc prom un redzu, ka aiz viņiem brauc man vajadzīgais 4. Autobuss, pienāku, lai kāptu iekšā, bet autobuss vienkārši pabrauc garām pieturai. Sanāk autobuss bija pieturējis aiz tiem 2 autobusiem, man to pamanīt nebija iespējams, tā kā tieši tai vietai priekšā stāvēja ēka. Kāpēc autobuss nevarēja apstāties tam pienākošajā vietā pie pieturas zīmes?...
Rīgas Satiksme - Slikts serviss
Labdien! Katru reizi 44. Autobuss braucot no ziepniekkalna kavē. Šodien nokavēja uz 15 min. Jūs uzskatat, ka tas ir normāli? Un tā nav nekāda darba diena, bet brīvdiena. Nekādu korķu nav. Bija reizes, kad 44. Autobuss vispār nebija atbraucis. Atrisiniet, lūdzu, šo problēmu. Cilvēkiem, ne tikai man, jābrauc uz darbu ar pārssēšanos un 44. Autobusa dēļ es kavēju uz darbu.
Rīgas Satiksme - Slikts serviss
Katru reizi, kad man nākas braukt uz darbu, man jābrauc ar 44. Autobusu. Braucot no Ziepniekkalna autobuss vienmēr kavē uz veselām 8 minūtēm! Esmu vairākkārt sūdzējusies Rīgas satiksmes mājaslapā, taču situāciju tas nekā nemainīja. Galu galā darbu es nokavēju, vadība dusmojas un pazaudēti 1.15 Eur. Tad kādēļ man maksāt par tik sliktu servisu? ! Kontrole arī ir ļoti rupja un nelaipna. Nebraucu bez biļetes parasti nekad, bet ir nācies redzēt kā tie izlādē savas dusmas uz citiem. Iesaku jums izvērtēt jūsu darbinieku kandidatūru un pabaudīt uz psihisko veselību!
Rīgas Satiksme - Slikts serviss
Vienkārši drausmīgi! Nav runa par apkalpošanas centriem, bet par Rīgas satiksmi kā tādu. Kādā sakarā studentam etalons jāatjauno 2x gadā? Jā, ir divi semestri gadā, bet vai tiešām nevar izstrādāt normālu sistēmu, kura automātiski atņem braukšanas iespēju tiem, kas vairs nav studenta statusā? Katru semestri no jauna čakarē parastos studentus. Katru reizi no jauna iesniedz pieprasījumu, tad gaidi apstiprinājumu 2-3 dienas un pēc tam 2 dienu laikā ej un atrodi to automātu, kurā varēs pagarināt to...
Rīgas Satiksme - Slikts serviss
Šorīt Līvciema ielā 19.autobuss, kuram vajadzēja pienākt 09:24 aizbrauca 3 min par ātru. Brīvdienās tā jau reti iet autobusi un nākamais bija tikai pēc 20 min, kā dēļ es nokavēju darbu. Ja autobuss pienāk dažas minūtes par ātru, varbūt vajag pagaidīt līdz reālajam izbraukšanas laikam nevis uzreiz braukt prom?!
Rīgas Satiksme - Ужасный сервис
Стоял на остановке ждал 5 автобус, чтобы поехать в центр, автобус должен был прибыть в 10: 32, в реальности же он прибыл а 10: 30 из-за чего я кое-как успел. Зашёл в автобус, и начал искать э-талон, пока искал свой э-талон ко мне подошёл контролёр и попросил мой талон, я думаю он точно должен быть видеть, что все это время я искал э-талон и когда я его все же нашел, он взял его у меня, проверил и сказал, что я его не отметил, я в ответ ему сказал, что я ещё не успел его отметить, он...
Rīgas Satiksme - Обман
Ехал на 3 маршруте автобуса и передал эталон на проверку контролёру. Назад уже получил штраф что якобы безбилетник. Пытался объяснить ситуацию что мог не услышать отсутствие сигнала т к карта была в чехле телефона а сам слушал музыку, однако контролеров ничего не волновало. В итоге даже не дали ознакомиться с причинами штрафа и выдали просто ленту не дав возможность ознакомиться перед подписью. Сейчас есть в наличии без моей подписи. Хотел узнать почему контролёры штрафуют людей с полноценным...
Rīgas Satiksme - Slikts serviss, krāpšana
Rīgas satiksme ne tikai nepabrīdināja par studenta atlaides izbeigšanos un nepieciešamību atjaunot, bet arī, kad pieteicu studenta atlaides atjaunošanu, nedeva atbildi viņu pašu norādītajā laika termiņā. Minētais termiņš ir 2 (divas) dienas (pat ne darba dienas) jeb 48 stundas, līdz atnāks uz manis minēto e-pastu lēmums par studenta atlaides piešķiršanu. Ir pagājušas vairāk nekā 48 stundas un nekādu lēmumu neesmu saņēmusi. Nevaru atļauties 1.15 eur biļeti, jo man ir vien 70 ar kaut ko centi...
Rīgas Satiksme - Slikts serviss
Braucu 5tramvajā, iekāpa kontrole dārza ielā. Etalonu attiecīgi biju atzīmējusi, bet kaut kas nogāja greizi, jo izrādās, ka tomēr nebija atzīmēts. Ir bijušas tādas reizes, bet par cik šoreiz biju austiņās, tad attiecīgi nebiju to pamanījusi. Kā rezultātā kontrolieris lika man maksāt sodu. Ne jau pats fakts par šo etalonu, lai gan uzskatu, ka tā ir nolaidība nesavest kārtībā aparatūru. Pats fakts, ka man bija šis etalons kurā bija braucieni un attieksme no kontrolieru puses bija šausmīga, tā...
Rīgas Satiksme - Kavējums 21 autobus abos virzienos
Sveiki katru rītu un katru vakaru braucu ar 21 autobuss, bet kad braucu vakarā atpakaļ viņš kavē visu laiku pa 10. - 15 minūtēm un vēl ir bijusi tādi atgadījumi ar 22 autobusu ka viņš īsti neatver durvis vaļā kad izspiež pogu šoferim vienalga un brauc vnk tālāk kas tā pa attieksmi no šofera puses.
Rīgas Satiksme - Krapšana
Вчера на улице меркеля у цирка садился в троллейбус 4го маршрута под номером 22041 и вот что валидатор на задней площадке сделал - он снял у меня сразу две поездки: один маршрут 1003, а второй 4. Кстати, это уже не первый случай. Очевидно rs так компенсирует затраты на скидки рижанам: у них плата составляет половину стоимости от 1,15 евро. Да и понятно почему скидки при продаже талонов...
Rīgas Satiksme - Neadekvāta apstāšanās
Autobus ar borta nr 16207 pulkstens 10.20 pietura lauvas iela apstājas strauji līdz ar ko aplēja ar dubļiem un ūdeni pietura stāvošos cilvēkus ka tā var es uz darbu braucu un man ko dēļ vadītāja netīra jābrauc. Var tak mierīgi piebraukt. Diena sabojāta
Rīgas Satiksme - Slikts serviss
Var lūdzu kaut kā informēt cilvēkus, ka kāds autobuss šodien nebrauks... Šodien mēs ar cilvēkiem stāvējām pieturā 35 min un gaidījām 60. Autobusu! Nebija nekādas informācijas par autobusa kavējumu vispār! Pēc 35 minūtēm tā un neatbrauca transports! Un man vajadzēja nevis vienkārši pārbraukt pārī tiltam, bet vajadzēja braukt ar 2transporta līdzekļiem līdz Ķengaram. Briesmīgs serviss!
Rīgas Satiksme - Slikts serviss
Labvakar. Braucot šodien 16.12.2020 gadā plkst. 19: 04 no plēksnes ielas, ar autobusu 36 (Vakarbuļļi - Imanta) , kam piešķirts numurs 69681, vēlos pasūdzēties par šofera agresīvo braukšanu. Bremzē viņš ļoti ātri, ka pat cilvēki krīt, gan no kājām, gan no sēdvietām. Pagriezienus vadītājs izņem ļoti strauji. Diemžēl, sabiedriskais transports nav sacīkšu transports. Lūdzu, parunājiet ar šoferi. Jo cik zinu, jums ir svarīgas cilvēku drošības. Diemžēl ar šādu šoferi, drošība nav garantēta.
Rīgas Satiksme - Neobjektīva grafiku plānošana
Mīļie cilvēki, jūsu jaunā valde kad grafikus jaunos stādīja, viņi vispār tos maršrutus konstruktīvi izpētīja, vai no ofisā ar kompjūteri tikai lika kopā! Piemēram 10. Tramvaja maršruts kurš no bišumuižas dodās uz centru apstādamies torņakalna pieturā, no kurienes atiet vilciens uz jūrmalu! Nevar teikt par veco valdi neko spīdošu, bet jaunā valde vispār pārlika ciparus, kad cilvēkiem kuri vēlētos doties pie dabas un nebraukt ar mašīnām, bet turēties pie eiropas parlamenta zaļās idejas un...