Rīgas Satiksme

RP SIA Rīgas satiksme
Адрес: Vestienas iela 35
Rīga
Latvia - LV - 1035
(Juridiskā adrese)
Телефон: +371 67104800
+371 20361862
Факс: +371 67104802
Категория: Авто / Транспорт  •  Общественный транспорт
Социальные сети:

Рейтинг Надежности

2%
Жалобы
796
Разрешенные
5
C ответами
45
Посмотреть статистику

Rīgas Satiksme - Жалобы и отзывы

Rīgas Satiksme - Vadītājs nemāk sekot savam izbraukšanas laikam

Vadītājs nemāk sekot savam izbraukšanas laikam Šodien no rīta lai paspētu uz mācībām plānoju izbraukt no mājām 8, lai tieši 9 būtu savā pieturā. Braucu ar visiem mīļo 63 autobusu no tā galapunkta “Mežciems” uz pieturu “Nīdzgales”. Sāksim ar to, ka autobusam vajadzēja pienākt 8:10, taču šoferis izdomāja, ka grafiks nav domāts viņam un piebrauca tikai 8:23. Lai jūs saprastu, pieturā man vajadzēja būt jau 8:34. Tad jau sapratu, ka labi nebūs. Dēļ tā, ka slinkais šoferis, kuram ir pilnīgi vienalga uz to, ka pārējie cilvēki arī kaut kur steidzā...

Rīgas Satiksme - 4. autobuss, kavēšana

4. autobuss, kavēšana Jau ir pieriebies ka 4. Autobuss atļaujas tik bieži kavēt. Reti kad brauc paredzētā laikā, un dēļ tā bieži sanāk aizkavēt skolu, tā kā līdz turienei iet tikai 1 transports, kas ir 4. Autobuss. Lūdzu vienreiz izrisināt šo problēmu, rakstot šo mans autobuss kavē 13 minūtes.

Rīgas Satiksme - Kavējumi

Kavējumi 28.11 rs 49. Autobuss neieradās pieturā ierēdņu iela virzienā no Sarkandaugavas. Neieradās ne 8: 12; ne 8: 26; ne 8: 42; ne 8: 57, lai gan pa šo ceļa posmu pārējie transporti kursē. Var nokavēt dažas minūtes, ne jau vairāk kā stundu! Varbūt izņemiet autobusu no saraksta, ja viņa reāli nav? ! Ārā ir mīnusi, ir auksti, cilvēki kavē darbu! Tas nav normāli!

Rīgas Satiksme - Slikts serviss

Slikts serviss Šodien 27.11.2023. No rīta, plkst. 7.25, 9. Autobusa (borta nr. 78768) vadītājs pieturā " Čiekurkalnā 2. Šķ. Līnija. " ir atstājis divus skolniekus ar tēvu. Viņi nepaspēja iekāpt par pirmajām durvīm. Uz lūgumu attaisīt durvis bērniem šoferis atbildēja: "ja neiekāpa pa pirmajam durvīm, tad jau nevēlās piedalīties braucienā". P. S. Šajā pieturā apstājas tikai 9. Autobuss! Nežēlīga attieksme! Starp citu šim autobusam uz durvīm ir uzlīme tikai ar rakstu ka nevar iekāpt pēc 21.00!

Rīgas Satiksme - Māna cilvēkus, autobusi pazūd

Māna cilvēkus, autobusi pazūd Sāksim ar 6 autobusu, kurš kursē no Biķeriem uz Abrenes ielu. Jau vismaz 10 reizes. Teiksim tā, atnāks 10 minūtes ātrāk vai neatnāks vispār, varat labu laimi doties uz, kaut vai, Salnas ielas pieturu, neskatoties autobusu sarakstā un kvernēt tur 40 minūtes, cerot ka atnāks šis mistiskais 6.autobuss. Tālāk 17.novembra vakars - ne 51 ne 52 autobuss kas brauc uz pļavnieku pusi nepienāca stacijas laukuma pieturā vismas 1h. 17 datums vēl nav valsts svētki un cilvēkam kas tos nesvin, nav jācieš...

Rīgas Satiksme - Briesmīgs serviss

Briesmīgs serviss Jau kuru reizi rakstu sūdzību par 50 autobusu. Šis autobuss regulāri kavē 30-50 minūtes ja ne ilgāk un līdz ar to kavēju un uztraucos arī es. Esmu grūtniece jau 7 mēnesi un ļoti grūti aukstumā nostāvēt 40 minūtes kamēr sagaidu transportu. Vai tiešām tik grūti orientēties laikā un nekavēties regulāri? Apnika tiešām, sūdzības nekādu rezultātu arī nedod. Neviens nereaģē un visiem vienalga.

AS Rīgas Satiksme - Elektro busi (elektriskie autobusi, trollejbusi, transporti)

Elektro busi (elektriskie autobusi, trollejbusi, transporti) Labdien visai latvijai. Vēlos izteikt ļoti lielu rājienu un sūdzību, un cerams As Rīgas satiksme apdomās kārtīgi par to vai palaist vispār uz ielām, nesen iegādātos elektro autobusus, trollejbusus, kuri darbojas pēc tāda paša principa kā Tesla Cars. Šeit ir viens no vairākiem paraugiem cik liels ir elektro magnētiskais starojums, viļņi, kad stāv blakām tādām ierīcēm un kad stāv, sēž, vada, šīs ierīces cilvēks būdams iekšā. Tas ir kā ja jūs būtu iesēdušies mobīlajos telefonos iekšā, tikai no...

Rīgas Satiksme - Slikts serviss

Slikts serviss Nesen vēlējos tikt pēc darba mājās. Aizgāju uz pieturu Vef, un gaidīju 14. Trolejbusu (kurš brauc no esplanāde - Mežciems) . Viņam bija jāierodas pēc 3 min, bet gaidīju 30 min... Zinu ka uzņēmumam trūkst darbinieku, bet lai nebūtu jācieš šis citiem, ceru, šī problēma atrisināsies drīz.

Rīgas Satiksme - 18. Trolejbuss

18. Trolejbuss Labvakar! Šovakar pēc darba kā jau vienmēr vēlā vakara stundā devos uz trolejbusa pieturu Latvijas universitāte. Kā rādījās grafikā 00: 09 bija jābūt 18. Trolejbusam, kas, piebraucot pie pieturas pat neapstājās. Nākamais bija 00: 10, kas piestāja pieturā, taču pat pēc Pogas uzspiešanas neatvēra durvis un devās tālāk. Nācās iet kājām. Pirmo reizi saskaros ar ko tādu. Paldies Rīgas satiksme!

Rīgas Satiksme - Briesmīgs serviss

Briesmīgs serviss Labdien! Sakiet, vai 46. Autobuss ir atcelts? Pirmdien virzienā uz Āgenskalnu autobusam bija jābūt tadaiķu ielā 9: 32, gaidīju līdz 9: 55, nesagaidīju un uz darbu ar pamatīgu nokavēšanos aizbraucu ar taksi. Tajā pašā dienā braucot no darba uz mājām, 46. Autobusam virzienā uz Ziepniekkalnu Āgenskalnā tirgū bija jābūt 19: 13, nesagaidīju ne šo autobusu, ne nākamo. 19: 50 uz mājām aizbraucu ar taksi. Šodien virzienā uz Ziepniekkalnu autobusam bija jābūt 19: 13, gaidīju līdz 19: 30, nesagaidīju...

Rīgas Satiksme - Transports uz Mūkusalu, Piņķiem un Skulti patstāvīgi kavē

Transports uz Mūkusalu, Piņķiem un Skulti patstāvīgi kavē Vienmēr kad braucu pēc nakts maiņas 32 un 43 maršruts kavē un kavēšana ilgst līdz pat stundai, pats riebīgākais ir tas kad uz Piņķu un Skultes pusi jau tā reti kursē transports. Protams nerunāsim par maršrutiem kas iet gar Mbc kas arī kavē.

Rīgas Satiksme - Slikts serviss - ieteikums

Slikts serviss - ieteikums Lūdzu, ierīkojiet aplikāciju kurā var redzēt Rīgas satiksmes transportus tiešraidē uz kartes. NEVIENS autobuss gandrīz nekad nav laikā. Kā lai mēs, pasažieri zinam? Serviss ĻOTI uzlabotos ja eksistētu iespēja apskatīties kur atrodas tavs autobuss kurš kavē.

Rīgas Satiksme - Krāpšana

Krāpšana Pērkot e-talonus internetā, naudu no konta noskaita, taču talonus nepapildina. Zvanot klientu apkalpošanas centra operatoram, Sola 10 darbadienu laikā atgriezt…. Gaidu jau mēnesi…. Rakstīju pretenziju, atbilde-neko nezinām, viss kārtībā. Domāju, ka tāda neesmu viena!

Rīgas Satiksme - Kavēšana

Kavēšana Regulāra kavēšana 15 autobusā maršrutam virzienā Jugla - Dārziņi. Jau mēneša laikā 15 autobus kavē, pietura Ikšķilē autobusam ir jābūt 8:35, 8:45,8:55. Un autobus kuram ir jābūt 8:35 atbrauc tikai pēc 9:00. Vai tas ir adekvāti gaidīt vienu autobusu 30 min? Zinu cik ir bezjēdzīgi rakstīt sūdzības platofroma Rīgas satiksme.

Rīgas Satiksme - Slikts serviss

Slikts serviss Labdien, ļoti bieži ievēroju Rīgas satiksme, kā tomēr ne visi pasažieri tiek pārbaudīti, jo sēdēju patukša transportā varētu būt tas kontrolieris Pauļiks Valērijs, vai paulinš Valērijs, nu labi tas mani neinteresē kā viņš to darbu dara, bet kaut kā neizskatās godīgi.

Rīgas Satiksme - Slikts serviss

Slikts serviss Ļoti bēdīga pieredze ar 4. Un 32. Autobusu, ilgi pacietu, ka tā notiek, bet nespēju vairs klusēt, tā kā tas atkārtojas pārāk bieži. Braucu 3x nedēļā uz piņķiem un 32. Un 4. Autobuss no plkst.17.50-18.35 regulāri kavē attiešanu no piņķiem uz Abrenes ielu, vai arī autobuss neatbrauc vispār. Tāda sajūta, ka autobusi šajā maršrutā kursē kā paši vēlas un ja vispār vēlas. Ļoti apbēdina, ka satiksme no piņķiem ir tik nesakārtota, līdz ar ko arī regulāri sanāk visu kavēt. Ļoti ceru, ka šī situācija pavisam drīz tiks uzlabota un autobusi aties pēc saraksta. 🙏

Rīgas Satiksme - Slikts serviss

Slikts serviss Es stāvu galapunktā, transportam bija jābūt 19.07 viņi tur stāv 25 trolejbusi entas Vienības, neviens nekustas. Gan interneta gan uz vietas grafika laiks pareizs. Es nesaprotu tas par spīti tiek darīts vai ka? 19.22 viņš tomēr piebrauca. Salauzās pieturā. Nu tak sastādiet aktuālos grafikus vai ka...

Rīgas Satiksme - Nekursē autobusi

Nekursē autobusi Sākoties skolas laikam saskaramies ar problēmu, kā tikt uz skolu, jo no rīta nekursē autobusi uz Zolitūdi. 06. Septembrī bērns kavēja skolu, jo pieturā Kalnciema iela neatnāca 53. Autobuss, kuram jābūt 8: 14. 44. Autobuss, kam pēc saraksta jābūt 8: 13, atnāca 8: 22. 07. Septembrī tai pašā pieturā neatnāca ne 53. Autobuss (ne 8: 14 ne 8: 26) , ne 44. Autobuss (8: 13) , ne 8. Autobuss (8: 28) . Kas notiek? !

Rīgas Satiksme - Skaļā klausīšanās krievu valodā

Skaļā klausīšanās krievu valodā Labdien, vakar 5. Septembrī izmantoju 31. Trolejbusu (nr.28598) , kurš no Bergiem izbrauca 12: 26 un pie Ģertrūdes ielas bija 13: 09. Vadītāja (ar copi un banti) skaļi klausījās kādu pārraidi par citplanētiešiem krievu valodā! Nesaprotu - kāpēc tas jāklausās pasažieriem!? Turklāt viņa vēl pie stūres sarunājās pa mobilo telefonu, nesmuki kādu strostējot un bļaujot (iespējams ar vīru) . Paldies.

Rīgas Satiksme - Slikts serviss

Slikts serviss Lejupielādēju Rs aplikāciju, lai lietus laikā iegādāties biļetes un braukt ar autobusu, jo nu tai dienā bija korķi un visi slēpa savas automašīnas. Vairāk nekā 5 gadus neesmu izmantojusi rs pakalpojumus un nevienam neiesaku! Iegādājos 2 biļetes 2 pasažieriem, iekāpjot autobusā noskanēju kodu un sapratu, ka no vienas ierīces nemaz nedrīkst skenēt uzreiz divas biļetes, turklāt mobilly šī opcija ir iespējama. Sazinājos ar Rs klientu apkalpošanas konsultantu un lūdzu paskaidrojumus, kāpēc R...

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы