www.sudzibas.lv Rīgas Satiksme Necilvēciska attieksme

Rīgas Satiksme - Necilvēciska attieksme

Steidzos uz autobusu, domāju man vēl palika nopirkta biļete. Pie autobusa ieraudzīju, ka vairs nav. Sākumā nevarēju ieiet aplikācijā, tad negāja maksājums caur banku. Beidzot apmaksāju caur Apple pay. Tad atkal iestrēga aplikācija un piereģistrējās biļete tikai pēc divām pieturām, īsi pirms iekāpa kontrolieri. Un visas trīs uzbruka man virsū, ka es neiekāpu ar viņiem kopā, līdz ar to nebija piereģistrēta biļete laicīgi, un ka man jāmaksā sods (kas viss bija pateikts ļoti agresīvi, it kā esmu kāds noziedznieks, bet īstenībā man bija nopirkta un piereģistrēta biļete). Es visu saprotu, ka noteikumos jāreģistrē var būt uzreiz, bet vai nevar gadīties, ka ir tehniskā problēma un telefons vai aplikācija iestrēgst? Kāpēc dēļ tā man jāmaksā 1.5+15 eiro? Un vēl tā pazemojoša attieksme, kad agresīvi runā un skatās, neko negrib dzirdēt. Palika laipnākas tikai kad jau visu apmaksāju, nestrīdoties. Un gribētos vēl piebilst, ka stulbi, ka man, ka cilvēkam ar invaliditāti, vispār jāmaksā par sabiedrisko transportu, ja dzīvoju ne Rīgā, bet pierīgā. Pat Daugavpilī ir bezmaksas, vispār tur nedzīvojot, bet tā jau cita problēma.

12.09.2025

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Ответ от Rīgas Satiksme Ответ от представителя 15.09.2025

Labdien! Atbildes saņemšanai aicinām informāciju nosūtīt uz [email protected].

L

Комментарии (4)

Good Intentions 13.09.2025

Tītars arī domāja, ka peldas, kamēr neizvārījās.

Good Intentions 13.09.2025

Vajadzēja pārliecināties vai nopirkt biļeti pirms kāpt autobusā nevis braukšanas laikā.

M Mēnesis 14.09.2025

Kur problēma bija pieiet pie šofera lai izsit bezmaksas biļeti ja pienākas kā invalīdam?

L Lina00 15.09.2025

Pēc noteikumiem, 3.grupas invalīdiem nepienākas, ja deklarēts ārpus Rīgas. Dzīvoju Baložos, kur iet Rīgas satiksmes 23.autobuss, bet tāpat nepienākas

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы