Rīgas Satiksme - Slikts serviss

Šodien bērns brauca no galapunkta ziepniekkalna ar 27.trolejbusu 19.50 virzienā uz centru un pēc vairākkārtējas pogas nospiešanas vadītājs neapstājas turpmākajās 2 pieturās!
Manuprāt šī ir ļoti bezatbildība attieksme attiecībā pret bērnu, kurš nupat ir pats iemācījusies izmantot sabiedrisko transportu, labi vēl ir vasara un gaišs, bet kas būtu ziemā? Tādiem vadītājiem jāatņem tiesības vai jāizsaka rājiens, tas have pieņemami un ļoti apbedinosi!
Lotttttttti slikta pieredze un sabojāts garastāvoklis

21.08.2025

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Ответ от Rīgas Satiksme Ответ от представителя 22.08.2025

Labdien! Situācijas izvērtēšanai aicinām informāciju nosūtīt uz [email protected], norādot precīzus datus par notikuma vietu un laiku.

E

Комментарии (6)

K Kaitinat.idini 22.08.2025

Šim trolejbusam tagad ir maršruta noteikumi, ka apstājās tikai nospiežot pogu vai, ja pasažieris stāv redzamā vietā, lai iekāpt.
Poga tika spiesta?
Ja jā- tiešām nepatīkama situācija.
Ja nē- jāsaprot, ka vadītājam ir savi noteikumi kurus nevar pārkāpt. Šobrīd pārdaugavā šis trolejbus diemžēl bez pieprasījuma neapstājās.

M mirstigais 14.09.2025

tu lasīt nemāki skaidri tikai teikts ka poga nospiesta

K Kaitinat.idini 14.09.2025

Atslābsti! Tāda reakcija itkā būtu Karena menopauzes laikā.
Visticamāk nemāku, jā. Neko darīt, gadās. Itkā pats nekad nepieļauj kļūdas.

E Ezisdezis 15.09.2025

Pieprasījums tika veikts priekšlaicīgi, kā jau pirms katras pieturas, nebija pēdējā brīdī!

K Kaitinat.idini 14.09.2025

Atslābsti! Tāda reakcija itkā būtu Karena menopauzes laikā.
Visticamāk nemāku, jā. Neko darīt, gadās. Itkā pats nekad nepieļauj kļūdas.

K Kaitinat.idini 14.09.2025

Šī ziņa paredzēta “mirstīgais” lielotājam. Nemāku arī atbildēt.

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы