Адрес: |
Vestienas iela 35 Rīga Latvia - LV - 1035 (Juridiskā adrese) |
---|---|
Телефон: | +371 67104800 +371 20361862 |
Факс: | +371 67104802 |
Категория: | Авто / Транспорт • Общественный транспорт |
Социальные сети: |
Rīgas Satiksme - Жалобы и отзывы
46.autobuss - Autobusa vadītājs.
Labdien,rakstu ,lai izteiktu savu neapmierinātību par 46.autobusa vadītāju,kurš ļoti nesmuki šorīt izturējās. Iekāpu Mazās stacijas ielas pieturā 8:16 virzienā no Zolitūdes uz ziepniekkalnu, autobuss bija pilns,stāvēju priekšā, un šoferis sāka kliegt,ka tur nedrīkst stāvēt,lai gan redzēja ka autobuss bija pilns. Es nereaģēju uz viņa histēriju,jo man bija jākāpj ārā nākamajā pieturā,viņš speciāli ļoti strauji nobremzēja,ar domu lai es nokristu,un , kad nāca pietura, viņš netaisīja man durvi...
Rīgas Satiksme - Šoferis un kontrolieri
Nesen, braucot 18. trolejbusā, Rīgas Satiksmes šoferis mani apšmauca par 10 centiem. Iedevu 5 eiro, bet atlikumu izdeva mazāk nekā vajadzētu. Labi, 10 centi nav liela nauda, bet ja katru reizi tā būtu, tad iznāktu diezgan normālu summu zaudēt mēneša garumā. Biļeti pārsvarā nepērku, jo parasti jau laicīgi pērku e-talonu. Bet tā kā steidzos uz Gaiļezeru, nebija laika prasīt naudu atpakaļ. Kā arī otrs gadījums - ziemā (ne tas siltākais laiks) reāli aizmirsu maku, darbā. Braucu no Imantas. Aptur...
Rīgas Satiksme - Brauc, ka grib!!!
Labvakar!!! Kadle tarmvaji nr. 2 Tapesu iela-Centraltirgus un Centraltirgus-Tapesu iela katru dienu aizbruc 2 lidz 3 minutes atrak neka paredzets saraksta!!!??? Man rodas iespaids ka vini grib paplapat Dispeceru punkta "Zasulauks" viens ar otru vai ar nakamo mainu. Ja kads var palidzet rakstiet uz [slēpt]@inbox.lv!
Rīgas Satiksme - Rīdzinieka Karte
Labdien!!! Vēlos izteikt savu sūdzību par Rīdzinieku kartes saņemšanu.. Diemžēl vakar saskāros ar ļoti nepatīkamu situāciju, dodoties saņemt savu Rīdzinieku karti, uz sarunāto Vizīti, kur diemžēl darbinieki nebija savu uzdevumu augstumos, un ļoti nekorekti veica savu darbu. tā kā jau iepriekš biju pietikusi savu Vizīti uz šo vietu, aizejot, biju nepatīkami pārsteigta par to, ka diemžēl neesmu tajā sarakstā,kas pieteikusi vizīti!!! otrām kārtām, es savu Rīdzinieku karti nevarēju saņemt jo nezin...
Rīgas Satiksme - minibus 208
Vai kāds var man paskaidrot, kādēļ jaunajos Rigas Satiksmes mini busos netiek pieņemtas Rīgas kartes uz kurām nopirts brauciens tieši minibusiem??? 0.70 euro mini busam uz kartes, bet vadītājs saka, ka brauciens maksā 1euro, ka viņam ir dārgais braciens,un kartes neder.. Mini bis -208, maršruts- pļavnieki-centrs, plkst. 17:15, ilūkstes ielas pietura, 18.01.2014
Rīgas Satiksme - Rīdzinieka karte
Ciest nevaru stāvēšanu garās rindās, tāpēc visu cenšos izdarīt laicīgi un maksimāli komfortabli. Pieteicos 'Rīdzinieka kartei' jau oktobrī- internetā aizpildīju pieteikuma anketu, pierakstījos uz pieņemšanu noteiktā laikā, ierados ,biju vienīgā apmeklētāja tobrīd, darbiniece vēlreiz pārbaudīja visus datus , parakstīju ,saņēmu apstiprinājumu, ka viss o.k. un jāgaida īsziņa decembrī, kad nākt pakaļ. Decembris paiet, ne ziņas, ne miņas. Zvanu uz R.S., saka lai tik gaidu. Paiet pus mēnesis un nekā...
7.Autobusu kolektīvs - Durvis
Kad gāju no skolas prom iekāpu 24 autobusā nummurs 76505 un iekāpa veca omīte pēc tam jaunāka un kad es kāpu mani iespieda transporta durvīs
Rīgas Satiksme - Saraksts
Sveiki. Šodien es pieturā Ķengarags biju 12:00,pēc dotā saraksta pieturā 209. mikroautobusam bija jābūt 12:07,kurš protams taa arī neatbrauca.Nākamajam bija jābūt 12:27,kurš atbrauca 12:52.Es vesalas 50.min stāvēju un gaidiju,lai tiktu uz Dominu. Kam ir domāts saraksts?Viņi brauc tad kad grib,nevis pēc saraksta?? Šī nav pirmā reize,ka šādi notiek. Noņemiet sarakstus ja viņi ir nepareizi,lai nemaldinātu cilvēkus.
Контролеры ригассатиксме - О пропаже партмане, мобильный телефон, перчатки, фуражка.
Контролера у которого 17.12.2013г в Piņki маршрут авт N4 остались мой портмоне, мобильный телефон, перчатки, фуражка прошу позвонить по тел: 25993303 жду звонка .
Rīgassatiksmes Klientu apkalpošanas centrs - Apkalpošana/maldinoša informācijas sniegšana
Šodien (02.01.2014 aptuveni ap plkst.18:40) saskāros ar nepatīkamu situāciju Klientu apkalpošanas centrā. 1. Sākotnēji sazinājos ar Rīgas Satiksmi, saistībā ar e-talonu, kas tika iegādāts 2013. gadā, tur man paskaidroja, ka, lai atgrieztu naudu par neizmantotajiem braucieniem, jādodās uz Klientu apkalpošanas centru, kurā atgriezīs naudu! 2.Devos uz Klientu apkalpošanas centru, lai iesniegtu e-talonu: 2.1. Apsargs nelaiž iekšā Klientu apkalpošanas centrā; 2.2. Apsargs iesauc iekšā tikai...
Rīgas Satiksme - E-pastu ignorēšana
Izskatās, ka Rīgas satiksme, lai gan mājas lapā uzdevusi e-pasta adresi saziņai, to ignorē un nezuskata par vajadzīgu atbildēt uz e-pastiem. Vairāk kā pirms nedēļas izsūtīju e-pastu, kurā vēlējos uzzināt sev interesējošas lietas saistībā ar rīdzinieka karti. Atbildes nebija. Pēc nedēļas rakstīju vēlreiz, jo mazums, ka tāds e-pasts var noklīst vai tikt nepamanīts. Atkal atbildes nav. Kā pret sienu! Stāstīju draudzenei par šo nejēdzību un viņa teica, ka arī viņai neesot atbildēts, kad pirms kāda...
Rīgas Satiksme - rigassatiksme
Jau liek soda naudu par to, ka nepieregistrejas e-talons, ar menesbileti uz visiem autobusiem, kurs darbojas. Kad samaksats par menesi, par visiem autobusiem darba dienas. Pirmo reizi pieregistrets, menesis jau iet. Braucu autobusa, darba diena. Pilns ar cilvekiem, nepieregistrejas talons, bet man bilete bez atlaidem, dome par mani nepiemaksa. Starpibas nav vai divas reizes sodien brauksu vai vienu, vai tris. Rigassatiksmei zaudeujumu nenesu!!! Viss jau uz prieksu apmaksats. Un vel ielika divu...
Rīgas Satiksme - pilnie autobusi
51.autobuss ap pulksten 14.00 kad bērni brauc no skolas ir vienmēr pilns un ir mazās ietilpības autobuss kurā nekad netiek iekšā varēja taču palaist lielu autobusu.
Rīgas Satiksme - mikroautobusi
Labdien, Man ir jautājums kam trauceja mikroautobus 276 numurs? Kāpēc šis maršruts tiek atcelts? Tagad viss transports brauc pa Darzeņu iela (diemžel īsti neaceros). 276 mikroautobus barauc pa Jāņogu ielu, ļoti gara iela kurai apkart dzīvo daudz cilvēkus. Lūdzu, atjaonot šo maršrutu vai pagarināt 277 numurs pa Jāņogu ielu. Ar visu cieņu.
Rīgas Satiksme - Nepamatots sods.
Labdien! 10. oktobrī iekāpu sabiedriskajā transportā, no kura mani RS kontrole pēc pāris pieturām izsēdināja ārā - neesot etalons nopīkstināts, kaut skaidri zināju, ka nopīkstināju un brauciens tika reģistrēts. Protams, strīdēties jau nebija jēga, sauca mani par meli + nebija arī patikas, jo kavēju jau darbu. Ierodoties darbā, nekavējoties uzrakstīju RS par šo incidentu. Solījās noskaidrot. Pagāja nedēļa, 14.10. pati uzrakstīju, kas notiek ar skaidrošanu, atbildi saņēmu 17.10., ka jā, viņu...
Rīgas Satiksme - Kontrole
Stāsts ie tāds: ir e-talons mēneša biļete trolejbusiem un autobusiem, derīga vēl 4 dienas un papildus 2 braucieni (mazums vai). Iekāpu iekšā, nopīkstināju -viss kā vajag. Pēc 2 pieturām iekāpj kontrole -pārbauda - talons ir tukšs. Bez jautājumiem, paskatās, ka ir vēl mēnešbiļete trojbusiem, noņem to. Es stāvēju blakus durvīm, tāpēc paspēju pateikt, ka man ir autobusu biļete, ka reģistrātors apstiprināja braucienu un, ja kas ir braucieni. Neko man neatbildot, izkāpa ārā, pat runāt negribēja ar...
Rīgas Satiksme - Brauc kad grib un kā grib!
Sveiki mīļie lasītāji, šoreiz esmu līdz pēdējam dusmīga par Rīgas sabiedriskajiem transportiem, runa iet par 49 autobusu ( MANN - TESS - RUMBULA ) katru rītu ap pulksten 8;37 es viņu nesagaidīšu laikā, man darbā jābūt 9;00 un es nekad laikā neesmu, jo diemžēl šis autobuss atnāk 10 - 15 min vēlāk. Vai vispār kad braucu agrāk 7;45 viņš neatnāca, tā nu sanāca braukt ar 23 līdz mēbeļu namam un pēc tam braukt ar citu. Man nav izdevīgi braukt ar citu transportu, bet šis 49 nekad nebūs laikā, žēl...
Rīgas Satiksme - autosstāvietas maksa
ļoti daudz automātus tiek nomainīti uz besskaidras noreķinu , laikam ir saistīts ar to kā negrib čakareties ar EURO pariešanu .Dažreiz ļoti grūti atrast kur var apmaksat ar skaidru naudu , plus no 5 reizem obligāti kaut kas notiek nepareizi ,un pēc tam jagaida tehnisku mašīnu no 15 - 35 minutem .
Rīgas Satiksme - Маршрутки
В Маршрутках установили аппараты для е-талона, но частенько они не работают, а именно половина для е-талона.Потому что сам экран работает и билет за 50 сан.он выдаёт. 2 раза звонил на 80001919 , удивляются, говорят что случаи такие фиксируют, но что делать пассажиру у которого нет денег, но есть е-талон они не знают..
Rīgas Satiksme - Strauja bremzesana
Labvakar! Sovakar plkst.20.41 iekapu 44.marsruta autobusa,numurs autobusam bija 64420,lai brauktu majas.Biju kopa ar savu berninju kurs bija ratinos.Situacija tada,ka ratiniem bija uzliktas bremzes un es apsedos preti ratiniem,lai gadijuma kas,varetu ratinjus satvert,tacu notika pratam neaptverama situacija,kad autobuss tuvojas pieturai Arkadijas parks,vins strauji nobremzeja,un mans bernins kas cuceja ratinos,vienkarsi ar visiem ratiem ir kritis zeme un turklat uz galvas...Mani parnema...