Rīgas Satiksme - Slikts serviss
Man tas šķiet pavisam nepieņemami. Ir divi varianti - Vai nu 21 autobuss (Jugla-Imanta) kavē, vai nu atbrauc par ātru. Uz cikiem tad man nākt? Kaut kur pa vidu noteiktajiem laikiem un cerēt uz labu laimi?!
Es saprotu var nokavēt, bet 21 autobusam tas ir kā norma...Ar citiem transportiem cik braukts, neviens, NEVIENS, tik ļoti nekavē kā šis. Es saprotu var atbraukt par ātru, bet varētu vismaz neaizsteigties ātrāk par nolikto laiku. Skumji!
Комментарии (5)
Kaut kā tā
Tas ir pilnīgi normāli, ja tas autobuss kavē, jo Rīgā praktiski vispār nav sabiedriskā transporta joslas. Viņi dirn sastrēgumā kopā ar visiem pārējiem, kas vieni paši sēž savos auto. Mainiet pilsētas vadību uz tādu, kas būtu gatava to sakārtot, jo Rīgas Domes Satiksmes departamentam šī problēma ir pilnīgi pie kājas.
Ja skumji, skumsti tālāk. Atklāšu nelielu noslēpumu- 21. autobuss kursē katras 15 min. Secinājumus katrs var izdarīt pats.
Nekursē jau gan. Tikko pat speciāli paskatījos. Tur sanāk 20-25 min. Turklāt bieži viens sanāk, ka daļa no viņiem vispār neatnāk pat nokavējušies.
17 trolejbuss, 50 autobuss, 3 autobuss, 3 trolejbuss, pricipā pilnīgi viss transports (izņemot tramvajus) kas uzbrauc uz Brīvibas vai Kr. Valdemāra ielas kavē un vienmēr kavēs it īpāsi no rītiem vai vaikaros kad cilvēki brauc no/uz darbu. Tagad arī uzbraukšana uz slāvu apļa ir krimināla un sastrēgumu pilna. Tas tagad jau ir pilnīgi normāli.
Jā vēlaties mainīt situāciju savāciet manabalss.lv parakstus, lai Rīgas Satiksme pārveidotu visus maršrutus.
Nevajag pilnīgi visus laist uz brīvības ielas vai caur centru.
Tikai tāpēc, ka nav taisnā reisa no mikrorajoniem uz citiem mikrorajoniem lielākā daļa cilvēku ir spesti braukt caur centru lai pārsēstos uz citu transportu, kas aizved uz nepieciešamo mikrorajonu, tur arī rodas pārpildīti sabiedriskie transporti, tad viņus laiž aizvien biežāk un rodas papildus sastrēgumi kuru dēļ viņi vēl vairāk kavē.
Šobrīd ir vairāki reisi, kas nevajadzīgi pārklājas. Nav nepieciešams nekādus vadus vilkt vai sliedes likt, kur ir sliedes un vadi lai laiž tramvajus trolejbusus, tālāk kur nav un ir nepieciešams sabiedriskais transports var laist autobusus.
Šī jau ir sen zināma problēma, bet kamēr nav optimizēti un pārveidoti visi maršruti tālākas runas par šo tēmu nemaz nevar būt.