Rīgas Satiksme - Slikts serviss
Droši vien, ka RS ir pilnīgi nospļauties par šeit rakstīto, redzot, ka pie atrisinātajām sūdzībām ir smuka baranciņa, bet sāpe kaut kur jāizliek. Kas notiek ar transporta kustības sarakstiem? Tiem ir kāda dekoratīva nozīme pilsētvidē vai kā, jo praktisku jēgu kaut kā neizdodas saskatīt. Ko dod tie maršrutu numuri un skaistie cipari, kam būtu jāapzīmē transporta pienākšanas laiku attiecīgajā pieturā, ja 80% (neesmu statistiķis varbūt arī vairāk) gadījumu tas kavē, un kavē pienācīgu laiku. Iz manas dzīves vēlos izcelt 21. Maršruta autobsu. Tāpat kā saplīsis pulkstenis divreiz dienā rāda precīzu laiku arī 21. Precīzi iet tikai divas reizes - pirmais no rīta un pēdējais vakarā. Pa starpam ir pilnīga laimes spēle. Vislielākais bardaks ir rīta stundās. Cēsu ielas pieturā virzienā uz centru tu vari nostāvēt pat 40 minūtes (kurās būtu jābūt vismaz 3 busiem) , bet viss, ko redzēsi ir 3, 40, 40, 40, 3, 3 - jā, bieži pat viens aiz otra pieturā gaida. Saprastu, ja ir putenis, gāž kā aprakstīts bībelē vai brīvības štrāsē kārtējie remonti. Nē, brīvdiena, darbadiena vai svētki, vienmēr tu kā muļķis stāvi un gaidi "a varbūt nākošais būs". Ja braucieni būtu bezmaksas vai kaut 30 centi, nebūtu tik liela škrobe, jo, piemēram, no optima līnijas alus es arī negaidu "gourmet" garšas sajūtas, bet eiro piecpadsmit... Džeki, saņematies taču vienreiz.
Комментарии (2)
RS transporta kustības grafiks ir pilnīgi neprognozējams, pateicoties Rīgas domes satiksmes departamenta nevarēšanai vai arī nevēlēšanai darīt kaut ko lietas labā, ierīkojot sabiedriskā transporta joslas un mazinot privātā transporta kustību centrā. Visi autobusi stāv kopīgā sastrēgumā ar tiem tūkstošiem auto. Rīgas satiksmes prioritāte šobrīd viennozīmīgi ir privātais transports un tikai pēctam seko plebeji autobusos.
Nu nezinu, manuprāt tiem sarakstiem ir tīri ilustratīvi-izklaidējoša nozīme, jo ļoti reti, gan jau, ka sakritības pēc, transports ierodas tā saucamajā "norādītajā laikā".