Адрес: |
Vestienas iela 35 Rīga Latvia - LV - 1035 (Juridiskā adrese) |
---|---|
Телефон: | +371 67104800 +371 20361862 |
Факс: | +371 67104802 |
Категория: | Авто / Транспорт • Общественный транспорт |
Социальные сети: |
Rīgas Satiksme - Жалобы и отзывы
Rīgas Satiksme - satiksme Rīgā
Ģeniāli!!! Ušakova k-gs visu lieliski izfunktierējis! Pensionāriem ir bezmaksas braukšana-būtu jau tā kā labi, bet uz tā rēķina cieš tie, kuri maksā par transportu: 1)samazināts reisu skaits; 2)mikroautobusiem pietiek naudas tikai sarakstu plāksnītēm, paši mikroautobusi nekursē ne pēc šiem sarakstiem, ne vispār kursē. 237 mikriņu nogaidīju no 21.00 līdz 23.00- tā arī neatnāca!
Rīgas Satiksme - Pārbāztie autobusi
Kur un pie kā jāvēršas, lai Rīgas Satiksme darba dienās sūtītu 29. maršrutā sūtītu lielo autobusu, nevis mazo, kurš jau pie Martas Rinkas ielas pieturas ir pārbāzts ar neapmierinātiem pensionāriem (vislielāko nepatiku izrāda krievu tautības pensionāri), kuri brauc (vairumā) līdz kapiem. Tas taču nav normāli. Ne vietas, ne gaisa. Nemaz roka neceļas par tādu autobusu maksāt, kad esi iespiests starp cilvēkiem un vēl uz tevīm par to burkšķ. Brīvdienās gan viņi laiž lielo autobusu, bet nu tad gan viņš ir pustukšs.
Rīgas Satiksme - Где маршрутка?
Ждали вчера 2 последние маршрутки в Зиепниеккалнс ( в 23:40 и в 23:45 ). А в итоге в до 00:10 никто не приехал и пришлось ловить такси. Ну и в службе поддержки пассажиров ничего вразумительного никто не ответил по поводу отсутствия транспорта.
Rīgas Satiksme - Attieksme ir "lieliska"
Reiz gadījās situācija, kad bija nepieciešams atjaunot e-talonu. Tuvākais man uzrādījās Spīķeru ielā 1. Tā kā šādu apkaimi nepārzinu, kartē atradu adresi un devos. Turpat jau pie Gogola ielas ir. Uzgāju īsto adresi un Rīgas Satiksmes dispečerpunktu. Nekur gan tuvumā klientu servisu nemanīju. Pieklauvēju pie dispečerpunkta durvīm, lai pajautātu, kur varētu būt tuvākais klientu serviss. Pretī iznāca pensionāre un ar naidpilnu sejas izteiksmi man uzbļāva "Ko Tev vajag!?". Ja godīgi, es nedaudz...
Rīgas Satiksme - nevienlīdzīga atieksme pret pasažieriem
Labdien! Tā ir gan sūdzība, gan ieteikums ar mērķi panākt, lai kontrolieri, pildot savus pienākumus, attiektos vienlīdzīgi gan pret bērniem, gan vīriešiem, gan sievietēm, gan veciem cilvēkiem, piemērojot sodu par brukšanu bez biļetes. Ziemas periodā pārvietojos tikai ar sabiedrisko transportu Rīgā. Diemžēl ļoti bieži nākas novērot situācijas, kas liecina par nevienlīdzīgu attieksmi pret pasažieriem. Piemēram, transportlīdzeklī bez biļetes brauc "būdīgs" vīrietis vai jaunietis, ne ar tām...
Rīgas Satiksme - 3.maršruta autobus
Vēlos izteikt sūdzību par 3.maršruta autobusu virzienā uz Pļavniekiem! Pirmo reizi saskāros ar šādu nekaunību, lai gan šo maršrutu jau izmantoju ļoti ilgu laiku! Autobusa kursēšanas laiki ir 21.28; 21.38;21.50, bet autobus ierodas tikai 21.59! Nesaprotu, kā var apieties tik necienīgi un nekaunīgi pret pasažieriem, kuri maksā tādas summas par braukšanas biļeti! Tā vietā, lai celtu bilešu cenas var arī padomāt par to, ko darīt lietas labā! Šis autobus parasti nokavējas kādas 5min ilgākais, bet...
Sabiedriskais transports - Parmaiņas;)
Kapēc Man besi var sabiedriskajā ielikt labas izmaiņas! Autobusi 4z papildinat reisus 10-Papildināt 12-Papildinat reisus 20-papildināt lai kursē lidz sauļiem! 34-Slegt 26-Papildinat reisus 27-Atkal atgriezt No pinķiem-zolitudei! 45Atgriezt Parmainit no pļavniekiem uz cernikavu! 31-Slegt uztaisit atkal 15d un 15a 52A-parveidot iet no sauļiem lidz centram;) Ietu gar pļavniekiem gar rigas 93vid ,gar matisa kapiem,un pagriežas centrs;) 3-Autiņu slēgt 30Bet izdarit biežaku no abrenes luidz...
8autobuss - Kavējumi!
Man jau bēsi cik ilgi tas 8 autobuss var kavēt jā un sabiedriskai transports tikai liek mazak reisus un tik pārpildits! Piem braucu ciemos pie drauga vienalga viņšš kavē jau kura [slēpt]@ Un ir arī tā kad bieži vien neielaiž;(( tikai mazak reisu un [slēpt]@
10. autobusa shofere - Ljauna shofere met ljaunu skatienu
Shoriit man gadijas sliktas lietas sabiedriskajaa transportaa, precizak, 10. autobuss. Es braucu no riita ar lielisku un skaidru galvu, pacilau garastavokli un nejutu nekaadas sliktas izjutas lidz bridim, ka tumshmatainaa, ar brilleem aprikota autobusa shofere man uzkliedza virsu un neatvera durvis, kad velejos kapt ara. Biju nospiedis pogu un nostajos pie durvim, lai paraditu, ka kapshu ara pa priekshejam durvim. Shofere man uzkliedza, sacidama, ka stavet durvis nedriikst. Kaa tad lai e...
Rīgas Satiksme - 22.autobuss Abrenes iela-Lidosta
Labdien, Vēlos iesniegt sūdzību par to, ka 22.maršruta autobusi nekursē pēc grafika. Šorīt neatbrauca divi autobusi (pieturā „Centrālā Stacija” virzienā „Abrenes iela-Lidosta”), autobuss neatbrauca plkst. 8:28 nedz plkst. 8:39, atbrauca tikai trešais autobuss un arī ar 3 minūšu kavēšanos. Autobusu neierašanās rezultātā esmu nokavējusi darbu par 30 minūtēm, tas nav pieņemami, es maksāju par pakalpojumu (mēneša biļeti), un nesaņēmu to, jo autobusi regulāri kavē vai neatbrauc vispār, kā tas notika šodien. Ar cieņu, Marija
Sabiedriskais transports - nepatīkams pārsteigums.
biju ļoti nepatīkami pārsteigta kad 10.01.13 es braucu no Rīgas uz Bausku ar ekspresi ,kurš no rīgas izbrauca 18.10 kad iebraucām Bauskā un gribēju izkāpt pie Rātslaukuma pieturas kur visu laiku ir stājušies arī ekspreša reisi,šoferis man atbildēja,ka tas takšu ir ekspresis un biju spiesta braukt līdz autoostai,un tad iet atpakaļ uz Rātslaukumu.tāpēc mīļie bauskas iedzīvotāji ja arī jums ir jāizkāpj Rātslaukuma pieturā,tad pavaicājiet vadītājam vai viņs stāsies,vai viņam būs slikts garstāvoklis un viņs nestāsies.jo kā izrādās citiem šoferiem tā nau problema.
Rīgas Satiksme - 263 maršruta mikroautobusu šoferi
Braukšana ar 263 maršruta mikroautobusiem bieži vien ir satraucoša - nekad nezini kāds šoferis gadīsies. 10.janvāra vakarā braucu uz mājām. Gadījās šoferis, kurš nekad negrib dot biļetes, pa ceļam rupji lamājas un neved līdz galapunktam ( FH 5886) un nav pirmā reize, kad ar šo mikroautobusu braucošais šoferis aizbildinādamies ar laika trūkumu krietnu gabalu pirms galapunkta apgriežas un brauc atpakaļ.
Rīgas Satiksme - Biļešu bankomāts Abrenes ielā
6.janvārī devos nopirkt biļeti automātā. Nobrīnījos un nopriecājos ka tagad tur ir iespēja maksāt arī ar skaidu naudu, nevis tikai ar bankas karti. Vajadzēja vienu atpakaļbraucienu, jo viens jau ir bijis un izdomāju izlietot sīknaudu. Izdarīju visu kā nākās - ekrānā parādījās apstiprinājuma uzraksts. Iekāpu transportā - man uzrāda ka viens brauciens tika izlietots un atlikums ir 0. Automātā pirms papildināt arī pārbaudīju e-talona saturu - man bija 1 brauciens pirms papildināšanas. Atpakaļceļā...
Rīgas Satiksme - Šofera attieksme pret pasažieriem
20. decembrī braucot ar 10. autobusu, šoferīte (sieviete) visu ceļu visiem brauca augumā....Kad iekāpa kontrole viņa palika normāla un sāka prātīgāk braukt.. kad izkāpu galapunktā, es pateicu "Priecīgus ziemassvētkus! " un viņa man atbildēja "Nevajag par daudz muldēt!" Šāda attieksme nebija paciešama un izturama, turklāt vēl Ziemassvētku laikā.. Pēc tam man bija kauns ka visi skatījās uz mani ...
Rīgas Satiksme - Nepareizi atiešnas laiki
Ziniet ko! Šis 11. tramvajs atkal sāk kāvēties. Vakar(21.12), piemēram, nokāvējās par 6 minūtēm. Es, protams, to saprastu, ja tramvajs brauktu no centra uz Mežaparku, bet tagad taču tieši otrādi... Turklāt tā jau nav pirmā reizē. Tāpēc rēķināmies ar laiku.
Rīgas Satiksme - Nakts autobuss
В ночь с пятницы на субботу, с 21-го числа на 22-ое, на остоновке матиса ждала ночной транспорт, который едит до дрейлиней. на остановку я подошла без 15 минут час ночи был, на сколько знаю и как написано на сайте ригас сатыксме, автобус с центра отходит в час ночи. Я прождала час, и автобуса так и не было. Я прождала на остановке в холод до двух ночи, принципиально хотелось дождаться автобуса, учитывая, что много денег не было с собою что бы ехать на такси. Позвонила в тех. службу Riga...
Rīgas Satiksme - kavesana
tāpat ka vakar, arī šodien(20.12.12) 9 autobus kavēja(79687). neieradās laika Tallinas ielas pietura, bija jāierodas 14:57, bet ieradās 15:18, atkal nācās stāvēt un salt, pat nojumītes šajā pieturā nav!!!!! rakstīšu sūdzības tik ilgi kamēr šis bardaks nebeigsies, un kāds sāks ko darīt lietas laba!!!!!!!
Rīgas Satiksme - transports
vai tiešām rīgas satiksme beidzot nevarētu pakontrolēt sabiedrisko transportu. 19.12 dzīvojot divu minūšu attālumā no pieturas, pieturā nostāvēju 30min. Neatnāca neviens no 3 veidu transportiem virzienā uz centru. Vai tiešām rīgas satiksme nespēj atrast risinājumu jau kuro gadu pēc kārtas. Nav patīkami stāvēt mīnuss 10 grādos. Un šodien 20.12 izejot no mājām 5min. ātrāk uz transportu ,transports jau ir aizgājis. Kā lai rēķinās ar jums? Tad kavējat tad atnākat ātrāk.
Rīgas Satiksme - autobusu kavēšana
šodien 19.12.12. dodoties no darba mājās, devos uz 9 autobusu uz Merķeļa ielas pieturu. autobusam bija jāierodas pietura 18:09, bet ieradās 18:39, Nācās 30 MINŪTES STĀVĒT UN SALT!!!!!!!!!!!!!! vai tiešam uzņēmums, nespēj tik galā ar problēmu, gadu no gada pēc kārtas, no kļūdām nemaz nemācās????????
Rīgas Satiksme - 9. autobuss nebraukā, vakarā ap 18.00, 19.00 tiek izlaisti līdz pat 4 autobusi
Jau otro dienu ir tāda situācija, ka vakarā pēc 17.00 vajaga nokļūt mājās, braucot ar 9. autobusu, bet viņš nenāk! Tiek 19. decembrī bija pat tā, ka 4 autobusi nenāca. Kāds ir paskaidrojums tam visam? Ka cilvēkiem jāstāv salā un jāgaida veltīgi autobusu, kurš nenāks. Sākumā bija domas, ka varbūt viņš vienkārši aizkavējas, bet tā, ka viņš vispār nenāk 2 stundas, tas ir par traku. Pie tam pa to maršrutu nestaigā citi transportlīdzekļi, lai varētu mierīgi iesēsties un aizbraukt līdz mājām. Kā arī...