Адрес: |
Vestienas iela 35 Rīga Latvia - LV - 1035 (Juridiskā adrese) |
---|---|
Телефон: | +371 67104800 +371 20361862 |
Факс: | +371 67104802 |
Категория: | Авто / Транспорт • Общественный транспорт |
Социальные сети: |
Rīgas Satiksme - Жалобы и отзывы
Rīgas Satiksme - attieksme
Es no rīta 11.07. pulksten 7:43 skrēju uz galapunkta pieturu Ziepniekkalnā, trolejbusa vadītājs mani viennozīmīgi redzēja, bet deguna priekšā aizvēra durvis, bija sarkanā gaisma pie luksafora, vēl stāvēja trolejbuss un tad tik aizbrauca. Kāda nekaunība, jau kuro reizi superīgā attieksme no trolejbusa vadītāju puses. Mīļā Rīgas satiksme sponsorējiet pieklājības kursus saviem darbiniekiem, jo ar tādu attieksmi tālu netiksiet. Trolejbusa numurs – 18285.
Rīgas Satiksme - 242 mikroautobus
Lūdzu, Rīgas satiksme, ar diviem mikroautobusiem nevar nodrošināt atiešanas laiku sarakstu, kas uzrādīts pieturvietā! Pilnīga maldināšana, darba kavējumi un zaudējumi. Labojiet sarakstu, lai šoferiem un dispičeriem nav jāklausās Jūsu neizdarībā! Tikai informējiet iedzīvotājus, ka 242 kursē 1 reizi divās stundās un iedzīvotāji, kas izmato šo maršrutu ar to rēķinātos !!!!! Kur vēl var sūdzēties? IZMAINIET ATIEŠANAS LAIKU PIETURVIETĀ, ATBILSTOŠU REĀLAJAM!!!!!
Rīgas Satiksme -
Stāsts par 242. mikroautobusu. Pēc tam, kad Rīgas satiksme pārņēma 242. minibusa maršrutu, neviena diena nav bez nepatīkamiem pārsteigumiem braucot uz darbu un atpakaļ izmantojot šo autobusu. Tātad pirmo reizi pēc šīm pārmaiņām braucot uz darbu zolitūdē - 31.06. no rīta mana naudiņa par biļeti tika vadītāja kabatā, jo biļeti tas neizsniedza. Tālāk 03.07. dodoties uz zolitūdi no plkst 7.15 rēķinoties ar internetā ievietoto kursēšanas grafiku cerēju, ka laikā būšu darbā, taču nē - minibusu...
Rīgas Satiksme - Klientu apkalpošana
На кольце 15го троллейбуса есть будка, в которой находится "специалист" по обслуживанию клиентов, попросту - продавец э-талонов, не знающая языков, кроме государственного, и несомненно этим гордящаяся. Но удивляет не это, а скорее полное отсутствие профессиональных навыков у человека, работающего в сфере обслуживания. Сегодня я имела неосторожность обратиться к сей даме на неправильном языке, на что мне ответили, что меня "не понимают; в стране есть один государственный язык, вот на нём и...
Rīgas Satiksme - nesniedza pareizu informaciju
Pazvanot uz bezmaksas rīgas satiksmes nummuru,pašas operatores nespej sniegt patiesu informaciju,nesagaidot 247 mikroautobusu,jautaju vai ir kada iespeja tik lidz ziepniekkalna,vina pateica,ka neviens transports vairs nejiesot.! katad!!!!!!! kad jau beigas biju sazvanijusi,lai atbrauc pakal,tomer autobusu staigaja,tiesam informaciju pat pareizu nevar sniegt,kauns..!!!!!!
Rīgas Satiksme - satiksme Rīgā
Ģeniāli!!! Ušakova k-gs visu lieliski izfunktierējis! Pensionāriem ir bezmaksas braukšana-būtu jau tā kā labi, bet uz tā rēķina cieš tie, kuri maksā par transportu: 1)samazināts reisu skaits; 2)mikroautobusiem pietiek naudas tikai sarakstu plāksnītēm, paši mikroautobusi nekursē ne pēc šiem sarakstiem, ne vispār kursē. 237 mikriņu nogaidīju no 21.00 līdz 23.00- tā arī neatnāca!
Rīgas Satiksme - Pārbāztie autobusi
Kur un pie kā jāvēršas, lai Rīgas Satiksme darba dienās sūtītu 29. maršrutā sūtītu lielo autobusu, nevis mazo, kurš jau pie Martas Rinkas ielas pieturas ir pārbāzts ar neapmierinātiem pensionāriem (vislielāko nepatiku izrāda krievu tautības pensionāri), kuri brauc (vairumā) līdz kapiem. Tas taču nav normāli. Ne vietas, ne gaisa. Nemaz roka neceļas par tādu autobusu maksāt, kad esi iespiests starp cilvēkiem un vēl uz tevīm par to burkšķ. Brīvdienās gan viņi laiž lielo autobusu, bet nu tad gan viņš ir pustukšs.
Rīgas Satiksme - Где маршрутка?
Ждали вчера 2 последние маршрутки в Зиепниеккалнс ( в 23:40 и в 23:45 ). А в итоге в до 00:10 никто не приехал и пришлось ловить такси. Ну и в службе поддержки пассажиров ничего вразумительного никто не ответил по поводу отсутствия транспорта.
Rīgas Satiksme - Attieksme ir "lieliska"
Reiz gadījās situācija, kad bija nepieciešams atjaunot e-talonu. Tuvākais man uzrādījās Spīķeru ielā 1. Tā kā šādu apkaimi nepārzinu, kartē atradu adresi un devos. Turpat jau pie Gogola ielas ir. Uzgāju īsto adresi un Rīgas Satiksmes dispečerpunktu. Nekur gan tuvumā klientu servisu nemanīju. Pieklauvēju pie dispečerpunkta durvīm, lai pajautātu, kur varētu būt tuvākais klientu serviss. Pretī iznāca pensionāre un ar naidpilnu sejas izteiksmi man uzbļāva "Ko Tev vajag!?". Ja godīgi, es nedaudz...
Rīgas Satiksme - nevienlīdzīga atieksme pret pasažieriem
Labdien! Tā ir gan sūdzība, gan ieteikums ar mērķi panākt, lai kontrolieri, pildot savus pienākumus, attiektos vienlīdzīgi gan pret bērniem, gan vīriešiem, gan sievietēm, gan veciem cilvēkiem, piemērojot sodu par brukšanu bez biļetes. Ziemas periodā pārvietojos tikai ar sabiedrisko transportu Rīgā. Diemžēl ļoti bieži nākas novērot situācijas, kas liecina par nevienlīdzīgu attieksmi pret pasažieriem. Piemēram, transportlīdzeklī bez biļetes brauc "būdīgs" vīrietis vai jaunietis, ne ar tām...
Rīgas Satiksme - 3.maršruta autobus
Vēlos izteikt sūdzību par 3.maršruta autobusu virzienā uz Pļavniekiem! Pirmo reizi saskāros ar šādu nekaunību, lai gan šo maršrutu jau izmantoju ļoti ilgu laiku! Autobusa kursēšanas laiki ir 21.28; 21.38;21.50, bet autobus ierodas tikai 21.59! Nesaprotu, kā var apieties tik necienīgi un nekaunīgi pret pasažieriem, kuri maksā tādas summas par braukšanas biļeti! Tā vietā, lai celtu bilešu cenas var arī padomāt par to, ko darīt lietas labā! Šis autobus parasti nokavējas kādas 5min ilgākais, bet...
Sabiedriskais transports - Parmaiņas;)
Kapēc Man besi var sabiedriskajā ielikt labas izmaiņas! Autobusi 4z papildinat reisus 10-Papildināt 12-Papildinat reisus 20-papildināt lai kursē lidz sauļiem! 34-Slegt 26-Papildinat reisus 27-Atkal atgriezt No pinķiem-zolitudei! 45Atgriezt Parmainit no pļavniekiem uz cernikavu! 31-Slegt uztaisit atkal 15d un 15a 52A-parveidot iet no sauļiem lidz centram;) Ietu gar pļavniekiem gar rigas 93vid ,gar matisa kapiem,un pagriežas centrs;) 3-Autiņu slēgt 30Bet izdarit biežaku no abrenes luidz...
8autobuss - Kavējumi!
Man jau bēsi cik ilgi tas 8 autobuss var kavēt jā un sabiedriskai transports tikai liek mazak reisus un tik pārpildits! Piem braucu ciemos pie drauga vienalga viņšš kavē jau kura [slēpt]@ Un ir arī tā kad bieži vien neielaiž;(( tikai mazak reisu un [slēpt]@
10. autobusa shofere - Ljauna shofere met ljaunu skatienu
Shoriit man gadijas sliktas lietas sabiedriskajaa transportaa, precizak, 10. autobuss. Es braucu no riita ar lielisku un skaidru galvu, pacilau garastavokli un nejutu nekaadas sliktas izjutas lidz bridim, ka tumshmatainaa, ar brilleem aprikota autobusa shofere man uzkliedza virsu un neatvera durvis, kad velejos kapt ara. Biju nospiedis pogu un nostajos pie durvim, lai paraditu, ka kapshu ara pa priekshejam durvim. Shofere man uzkliedza, sacidama, ka stavet durvis nedriikst. Kaa tad lai e...
Rīgas Satiksme - 22.autobuss Abrenes iela-Lidosta
Labdien, Vēlos iesniegt sūdzību par to, ka 22.maršruta autobusi nekursē pēc grafika. Šorīt neatbrauca divi autobusi (pieturā „Centrālā Stacija” virzienā „Abrenes iela-Lidosta”), autobuss neatbrauca plkst. 8:28 nedz plkst. 8:39, atbrauca tikai trešais autobuss un arī ar 3 minūšu kavēšanos. Autobusu neierašanās rezultātā esmu nokavējusi darbu par 30 minūtēm, tas nav pieņemami, es maksāju par pakalpojumu (mēneša biļeti), un nesaņēmu to, jo autobusi regulāri kavē vai neatbrauc vispār, kā tas notika šodien. Ar cieņu, Marija
Sabiedriskais transports - nepatīkams pārsteigums.
biju ļoti nepatīkami pārsteigta kad 10.01.13 es braucu no Rīgas uz Bausku ar ekspresi ,kurš no rīgas izbrauca 18.10 kad iebraucām Bauskā un gribēju izkāpt pie Rātslaukuma pieturas kur visu laiku ir stājušies arī ekspreša reisi,šoferis man atbildēja,ka tas takšu ir ekspresis un biju spiesta braukt līdz autoostai,un tad iet atpakaļ uz Rātslaukumu.tāpēc mīļie bauskas iedzīvotāji ja arī jums ir jāizkāpj Rātslaukuma pieturā,tad pavaicājiet vadītājam vai viņs stāsies,vai viņam būs slikts garstāvoklis un viņs nestāsies.jo kā izrādās citiem šoferiem tā nau problema.
Rīgas Satiksme - 263 maršruta mikroautobusu šoferi
Braukšana ar 263 maršruta mikroautobusiem bieži vien ir satraucoša - nekad nezini kāds šoferis gadīsies. 10.janvāra vakarā braucu uz mājām. Gadījās šoferis, kurš nekad negrib dot biļetes, pa ceļam rupji lamājas un neved līdz galapunktam ( FH 5886) un nav pirmā reize, kad ar šo mikroautobusu braucošais šoferis aizbildinādamies ar laika trūkumu krietnu gabalu pirms galapunkta apgriežas un brauc atpakaļ.
Rīgas Satiksme - Biļešu bankomāts Abrenes ielā
6.janvārī devos nopirkt biļeti automātā. Nobrīnījos un nopriecājos ka tagad tur ir iespēja maksāt arī ar skaidu naudu, nevis tikai ar bankas karti. Vajadzēja vienu atpakaļbraucienu, jo viens jau ir bijis un izdomāju izlietot sīknaudu. Izdarīju visu kā nākās - ekrānā parādījās apstiprinājuma uzraksts. Iekāpu transportā - man uzrāda ka viens brauciens tika izlietots un atlikums ir 0. Automātā pirms papildināt arī pārbaudīju e-talona saturu - man bija 1 brauciens pirms papildināšanas. Atpakaļceļā...
Rīgas Satiksme - Šofera attieksme pret pasažieriem
20. decembrī braucot ar 10. autobusu, šoferīte (sieviete) visu ceļu visiem brauca augumā....Kad iekāpa kontrole viņa palika normāla un sāka prātīgāk braukt.. kad izkāpu galapunktā, es pateicu "Priecīgus ziemassvētkus! " un viņa man atbildēja "Nevajag par daudz muldēt!" Šāda attieksme nebija paciešama un izturama, turklāt vēl Ziemassvētku laikā.. Pēc tam man bija kauns ka visi skatījās uz mani ...
Rīgas Satiksme - Nepareizi atiešnas laiki
Ziniet ko! Šis 11. tramvajs atkal sāk kāvēties. Vakar(21.12), piemēram, nokāvējās par 6 minūtēm. Es, protams, to saprastu, ja tramvajs brauktu no centra uz Mežaparku, bet tagad taču tieši otrādi... Turklāt tā jau nav pirmā reizē. Tāpēc rēķināmies ar laiku.