Rīgas Satiksme - Slikts serviss

Esmu ievērojusi, ka pieturā ar nosaukumu kapseļu iela sabiedriskais transports kavē katru reizi bez izņēmumiem. Šobrīd pieturā gaidu jau 20 minūtes kaut gan trolejbusam vajadzēja ierasties pirms 10 minūtēm. Saprotu ka transports var kavēt sastrēgumu vai laikapstākļu dēļ, bet nejau katru reizi. Esmu pieredzējusi situāciju, kad tramvaju, kurš nāk ik pēc + / - 6 ir jāgaida 40 minūtes jo pieturai neapstājoties garām pabrauc 2 tramvaji. Kāpēc par tik šausmīgu servisu biļešu cenas ir tik dārgas? Ceru ka kāds risinās šo problēmu, bet ticu ka tas nekad nenotiks jo Rīgas satiksmei šajā mājaslapā ir precīzi 486 sūdzības un 0 risinājumu. Pateicoties šādai attieksmei daudz labprātāk ziemā pārvietotos ar riteni vai slēpotu uz skolu ar slēpēm. Vismaz tas būtu ātrāk.

M

Комментарии (1)

L laimers 10.01.2018

1. Sastrēgumu problēma ir pateicoties Rīgas Domes Satiksmes departamenta nevēlēšanai risināt sabiedriskā transporta joslu jautājumu. Trolejbusi un autobusi visi kā viens stāv kopā vienā lielā sastrēgumā ar privāto transportu;
2. Biļešu cenas ir tik dārgas, jo Rīgas Satiksme ar apšaubāmu metožu palīdzību praktiski ir nodibinājusi monopolstāvokli Rīgā, ar normatīvo aktu palīdzību izstumjot konkurentus no tirgus.
3. Labākais risinājums ir braukt ar velo - tieši tā. Turklāt kļūsi fiziski veselāka un vēl varēsi uztrennēt smuku, tvirtu dupsīti ;*

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы