Rīgas Satiksme

RP SIA Rīgas satiksme
Адрес: Vestienas iela 35
Rīga
Latvia - LV - 1035
(Juridiskā adrese)
Телефон: +371 67104800
+371 20361862
Факс: +371 67104802
Категория: Авто / Транспорт  •  Общественный транспорт
Социальные сети:

Рейтинг Надежности

2%
Жалобы
807
Разрешенные
5
C ответами
54
Посмотреть статистику

Rīgas Satiksme - Жалобы и отзывы

Rīgas Satiksme - Strauja bremzesana

Strauja bremzesana Labvakar! Sovakar plkst.20.41 iekapu 44.marsruta autobusa,numurs autobusam bija 64420,lai brauktu majas.Biju kopa ar savu berninju kurs bija ratinos.Situacija tada,ka ratiniem bija uzliktas bremzes un es apsedos preti ratiniem,lai gadijuma kas,varetu ratinjus satvert,tacu notika pratam neaptverama situacija,kad autobuss tuvojas pieturai Arkadijas parks,vins strauji nobremzeja,un mans bernins kas cuceja ratinos,vienkarsi ar visiem ratiem ir kritis zeme un turklat uz galvas...Mani parnema...

Rīgas Satiksme - neizlaida

neizlaida Kroplis neizlaida pie tirgus maximas un aizveda uz kkadu abrenes ielu, tikai tapec ka soveris lohs un runaja pa telefonu. es nokaveju autobusu un vinja del vajadzeja stundu gaidiit lietuu un aukstumaa. idiots. atlaist uz vietas taadus soferus. nakosreiz stiklu izdauzisu.

Rīgas Satiksme - Bērnu ratiņi

Bērnu ratiņi Vēlētos,lai sabiedriskā transporta vadītāji LIELāKU UZMANIBU pievērš bērnu ratiņiem. Ar to es domāju,kad apstājās pieturvietās tuvāk piebrauc pie apmales, lai varētu vieglāk tik ar ratiņiem.

Rīgas Satiksme - Autobusu izmērs

Autobusu izmērs par cik es no rītiem braucu skolu ar 10 autobusu, daudzi brauc kopā ar mani - ir ļoti pilns autobuss. 10 autobuss ir tas dzelteneais (mazais) katru rītu viņš ir pilns pat tā, ka citi nepaspēj izkāpt, kamēr laužas caru cilvēkiem. re4āli nav pat vietas lai izplestu plaušas un normāli ieelpotu. Arī pēcpusdienā, kad braucu mājās, autobuss ir diezgan pilns. Vairs jau nevar izturēt. Arī šī iemesla dēļ saslimu, jo no rītiem jau ir auksti, bet stundu sēžot autobusā, gaiss ir pieelpots, un izkāpjot ārā...

Rīgas Satiksme - E-talons

E-talons Rigas lidostas pietura jau loti ilgu laiku nedarbojas e-talonu automats, gribeju nopirkt e-talonu pluspunkta, bet tur izradijas ari nestrada aparats. Gribetos lai toties tuvakaja laika automats saktu darboties, jo braukt par 0,70 ls visu laiku ari netaisos.

Rīgas Satiksme - 200., 224. marsruta taksobuss

200., 224. marsruta taksobuss Kad saks pienemt lemumus, kas ir labveligi ari iedzivotajiem, nevis tikai daziem biznesmeniem !? Kapec pakalpojums nodots firmai, kam nav iespeju to nodroshinat ???! Vecmilgravis jau gadiem ir rajons, kur ir vissliktaka situacija ar sabiedrisko transportu. Tikai 2, 24 autobussi un marshrutnieks. Ziema situacija ir vel necieshamaka,jo transports luzt, kavejas, ja izkrit no grafika-nebrauc vispar. Transports parpildits. Tagad, "konkursa" (?) rezultata , likvideta ieprieksheja, samera zema limena...

Rīgas Satiksme - Uzmanību durvis aizverās....

Uzmanību durvis aizverās.... Tramvajos tagad jābrauc un jāklausās murgi, no kuriem nāk smiekli...gan dusmas uzsit , kad tramvajam aiztaisās durvis ciet automātiskais arbildētājas nosauc nākamo pieturu un reizē skan teksts uzmanību durvis aizverās. Kaut kas murgains, vai nevar vispirms pateikt uzmanību durvis aizverās un tad tikai lai izskan frāze nākamā pietura......Galvenais ir tas, ka ir kaut kas taču izdarīts bet kā tas strādā reāli vadībai vienalga. Izmieties var!!!!!!!!! (4 un 5 tramvajs)

R'igas satiksme - dīvainie maršruta brauksanas laiki

dīvainie maršruta brauksanas laiki Rakstu daudzu neapmierināto pasažieru vārdā par 247 maršruta minibusu braukšanas laikiem.Mums tie ir ļoti nesaprotami....katru rītu stavot pieturā ,,,zīlējam,, tiksim uz darbu vai nē.....par cik šis transports ir visērtākais,lai aizbrauktu uz Spici un tālāk,gribētos lai šis transports vismaz no plkst.8 līdz 10 kursētu pēc noteikta laika,nevis tā ka tagad....pie stabiem stāv viens braukšanas laiks,bet īstenība tas brauc pēc varētu domāt-pašu izdomāta laika....kad pazvanam uz Rīgas Sariksmi par...

Rigassatiksmes klientu centrs prāgas ielā - PERSONĀLS

PERSONĀLS Rigassatiksmes klientu centrā prāgas ielā strādā 3 cilvēki. Divi vīrieši, kuri vienmēr ir laipni un ar labu humora izjūtu, un meitene! Šodien biju pagarināt etalonu, man priekšā bija kāds slims jaunietis, kuram kaut kas nav labi ar galvu, es palaidu viņu priekšā, viņu apkalpoja melnā brunete. Viņš gribēja pagarināt etalonu, bet viņa ar neapmierinātu skatienu paagstinot balsi, teica ka viņam nav izziņas. Es saprotu, ka bez izziņas neko nevar noformēt, bet kāpēc ir jākliedz? Man starp citu arī...

Rīgas Satiksme - Papildus rejsi svetku dienas

Papildus rejsi svetku dienas Eto kakoj-to kosmar! 17.08.2013. avtobusom 3-go marsruta ehatj bilo nevozmozno. Pitalisj sestj na avtobus s ostanovki *Valguma iela* vse avtobusi bili nabiti bitkom, prostojali na ostanovke s malenjkin rebenkom propustili 4 avtobusa. V konce koncov prislosj sestj na 21 avtobus ehatj do Imanti i peresazivatjsa na 36 avtobus stobi dobratjsa do *Vakarbulli*. A kak ze obewannie dopolniteljnie rejsi transporta na vremja *Rigas Svetki 2013*? Esli na *Spilve* provodili avia6ou mozno bilo podumatj i o...

Rīgas Satiksme - Обман водителей маршрутного такси

Обман водителей маршрутного такси Меня зовут Наталия, мне 25 лет, сегодня, к своему удивлению, столкнулась с недобросовестностью водителя маршрутки N 238 (из Иманты) номерной знак автомобиля ET2407. В районе с 19:30-19:45 на остановке ATC "Latina" (в сторону центра) я села в выше упомянутую маршрутку. Стоимость проезда - 0,50 сантим. Получив сдачу 0,45 сантим с 1 лата, я вновь подошла к водителю, уточнить стоимость билета, предварительно пересчитав полученную сдачу. На что водитель протягивает руку и требует положить лично ему...

Rīgas Satiksme - platformas nenolaišana

platformas nenolaišana Labdien. Man ir maza meitina ratinos. sanak bieiz braukt ar sab.tr. 22.trol. vai 11.trol.. No 10 braksanas reizem varbut tikai 1 reizi soferis nolaidis platformu, pec pogas nospiesanas. esmu lamajusies ar soferiem, vini atbild, ka platforma domata tikai invalidu ratiem. bet ta naw!!!!!! citi uz mani paskatas itka butu NEKAS un aizver durvis. kad zvanu uz rigas satiksmi man pateica es jus saprotu. citreiz pec zvana pienem sudzibu, bet nekas naw mainijies. loti daudzas reizes ir sanacis ta, ka...

Rīgas Satiksme - Kondicionieri

Kondicionieri Sabiedrisko transportu vairs nevarēšu lietot ,jo visos jaunajos transporta līdzekļos ir kondicionieri.Domāju ,ka nevienam nav jāstāsta ,cik kaitīgi veselībai tie ir.Tikai divas pieturas nobraucot ,jau jūtu ,ka kašājas kaklā, par savilktu sprandu pat nerunājot.Centos braukt ar mikriņiem ,bet nu jau arī tie ir aprīkoti ar kondicionieriem.Tādējādi uzkatu ,ka tiek pārkāptas manas tiesības lietot sabiedrisko transportu.Ja saslimšu -būs tiesu darbi.

Rīgas Satiksme - Galss Buss

Galss Buss ОГРОМНАЯ ПРОСЬБА ко всем руководствам какие только есть ! Перенесите остановку Рига -Саласпилс в нормальное место (к ОРИГО или поближе в центр ) .Остановка Рига - Саласпилс на данный момент находится за базаром возле Латвийской Академии на улице Элияс . Людям надо после работы добираться чёрт знает куда ! Верните обратно остановку возле Ориго !!! ПОЖАЛУЙСТА !!!

Rīgas Satiksme - 242 маршрутка

242 маршрутка 242 маршрутное такси. С тех пор, как поменялся перевозчик на этом маршруте (сейчас работает Rigas Satiksme), расписание изменилось в худшую сторону (колличество рейсов сократилось почти на половину). Помимо этого (сколько пытались ездить на 242) сами маршрутки установленного расписания не придерживаются совсем. Опоздание идет (от установленного НОВОГО РЕДКОГО рассписания) до 40-50 минут. Смысл был менять нормального перевозчика на ТАКОЕ..... . Может проще вообще закрыть маршрут, чем так работать?! + Когда было жарко в НОВОЙ маршрутке, сколько ездили, НИ РАЗУ водители не включали кондиционер.

Rīgas Satiksme - 242 mikroautobuss neievēro grafiku

242 mikroautobuss neievēro grafiku Совершенно скотское отношение к пассажирам 242 маршрутки "Центр - Иманта":1) маршрутка 242 не соблюдает расписание, данное на Ригас Сатиксме сайте - вчера я прождала маршрутку более часа с 18:26 по 19:38 на остановке Jurkalnes iela в направлении к центру. Водитель сказал, что теперь маршрутка ходит раз в 40 минут. Изменив расписание, пассажиров никто не уведомил - на каждой остановке по маршруту 242 маршрутки должны быть объявления об изменении расписания2) водители маршрутки 242 не могут...

Rīgas Satiksme - attieksme

attieksme Es no rīta 11.07. pulksten 7:43 skrēju uz galapunkta pieturu Ziepniekkalnā, trolejbusa vadītājs mani viennozīmīgi redzēja, bet deguna priekšā aizvēra durvis, bija sarkanā gaisma pie luksafora, vēl stāvēja trolejbuss un tad tik aizbrauca. Kāda nekaunība, jau kuro reizi superīgā attieksme no trolejbusa vadītāju puses. Mīļā Rīgas satiksme sponsorējiet pieklājības kursus saviem darbiniekiem, jo ar tādu attieksmi tālu netiksiet. Trolejbusa numurs – 18285.

Rīgas Satiksme - 242 mikroautobus

242 mikroautobus Lūdzu, Rīgas satiksme, ar diviem mikroautobusiem nevar nodrošināt atiešanas laiku sarakstu, kas uzrādīts pieturvietā! Pilnīga maldināšana, darba kavējumi un zaudējumi. Labojiet sarakstu, lai šoferiem un dispičeriem nav jāklausās Jūsu neizdarībā! Tikai informējiet iedzīvotājus, ka 242 kursē 1 reizi divās stundās un iedzīvotāji, kas izmato šo maršrutu ar to rēķinātos !!!!! Kur vēl var sūdzēties? IZMAINIET ATIEŠANAS LAIKU PIETURVIETĀ, ATBILSTOŠU REĀLAJAM!!!!!

Rīgas Satiksme -

Stāsts par 242. mikroautobusu. Pēc tam, kad Rīgas satiksme pārņēma 242. minibusa maršrutu, neviena diena nav bez nepatīkamiem pārsteigumiem braucot uz darbu un atpakaļ izmantojot šo autobusu. Tātad pirmo reizi pēc šīm pārmaiņām braucot uz darbu zolitūdē - 31.06. no rīta mana naudiņa par biļeti tika vadītāja kabatā, jo biļeti tas neizsniedza. Tālāk 03.07. dodoties uz zolitūdi no plkst 7.15 rēķinoties ar internetā ievietoto kursēšanas grafiku cerēju, ka laikā būšu darbā, taču nē - minibusu...

Rīgas Satiksme - Klientu apkalpošana

Klientu apkalpošana На кольце 15го троллейбуса есть будка, в которой находится "специалист" по обслуживанию клиентов, попросту - продавец э-талонов, не знающая языков, кроме государственного, и несомненно этим гордящаяся. Но удивляет не это, а скорее полное отсутствие профессиональных навыков у человека, работающего в сфере обслуживания. Сегодня я имела неосторожность обратиться к сей даме на неправильном языке, на что мне ответили, что меня "не понимают; в стране есть один государственный язык, вот на нём и...

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы