www.sudzibas.lv Rīgas Satiksme Ārzemnieku kritizēšana, atsakās palīdzēt ārzemju pasažierim

Rīgas Satiksme - Ārzemnieku kritizēšana, atsakās palīdzēt ārzemju pasažierim

Ap 14:30 transportā iekāpa 2 pavecāki kontrolieri, es teiktu, ap 60 gadiem, un sāka izprašņāt amerikāni vai angli, un daudz nav trūcis lidz tam lai viņi būtu klieguši. Ārzemnieks nesaprašanā lūdza palīdzību ar to, kā nopirkt biļeti, bet augstāk minētie kontrolieri atteicās palīdzēt, pat pēc citu pasažieru lūgumiem. Uzskatīja, ka atbraucot uz citu valsti pašam jāzina, kā internetā, proti, aplikācijā nopirkt biļeti. Un tagad pats galvenais - amerikānim bija biļete jau nopirkta. Arī lūdzis palīdzību, to nedabūja no šiem kontrolieriem. Otrs kontrolieris pirmo atbalstīja, un iesaistījās skaļā strīdā ar citiem pasažieriem, uzskatīja ka viņu darbs neietver palīdzēšanu citiem. Tas ilga, līdz ārzemnieks padevās un nesaprašanā izkāpa pieturā "Domina" līdz ar kontrloieriem. Vai tāda uzvedība mums jāpacieš? Vienīgais ko viņi ar šo strīdu panāca, ir slikts iespaids no ārzemniekiem. Ja tas ir vajadzīgs, tas norisinājās 12. trolejbusā ar numuru 19606.

02.08.2023

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Ответ от Rīgas Satiksme Ответ от представителя 03.08.2023

Labdien! Lūdzu precizējiet notikuma datumu un pretenziju ar situācijas aprakstu sūtiet uz [email protected].

R

Комментарии (5)

S Smadzen'sVaig? 02.08.2023

Ja būtu derīga biļete, kontrolieri nevarētu sodu uzlikt.

R Roberts B. 02.08.2023

Bija jau arī, necilvēcīgi kontrolieri, viņiem neinteresēja, ka biļete ir, un vēl kliedza virsū. Par sodu nezinu kā bija, jo neizkāpu ar viņiem, bet droši vien bija sods ar.

R Roberts B. 02.08.2023

Vienkārši kauns.

E Edvīnijs 02.08.2023

Stulbums jau tāds, ka kontroliera alga ir maza, tāpēc ne jau tie gaišākie prāti dodas tur strādāt. Bet vajadzētu gan daudz gaišākus prātus, jo tā ir Rīgas seja. Parāda mūs kā kaut kādu postpadomju miskasti.

ž Žanna 18.08.2023

Diemžēl,Rīgas satiksme tādi cilvēki strādā.Man biļete bija nopirkta,bet diemžēl,neriğistrēta,jo tiko sāku lietot to aplikāciju,zināju ka nopirkt bileti,bet par reğistrešanu,nezināju.Kontrolierim jautaju,kapec nerada to svotra kodu,vins dusmigi acirta ka jarigestre,nedodot,iespeju registret,blava pa visu autobusu lai apstadina.Un lai es kapjot ara,es teicu ka nekapsu,jo bileti nopirku.Ta vieta lai pateiktu,lai es uzreiz registretu,bileti,lika sodu maksat 15e,kot bilete nopirkta.Zvaniju Rīgas satiksmi,tur attieksme neboja labaka.Tapec es izvelos ar vilcienu braukt,jo tur darbinieki ir viemer laipni,un visu izskaidro.Briesmigi atbrauc uz LV,tu saskaries pirmo reizi ar LV sistemu,un tev blauj virsu.Prieks Ka latviesu tauta parada,arzemniekiem kādi mes Latvieši esam agresivi,nevis saprotosi.Tas kontrolieris ta ieciklejas uz sodu kot redzeja ka 5min bilete tika nopirkta.Cilvekam vienalga bija ka bilete ir,vinam katik sodu naudu dabut.Briesmiga attieksme.Dispičere nebija labaka.Tada sajuta ka viniem gabals nokritos,ka paskaidros.A blaut pa visu autobusu redz var vini.A ja cilveks nemak lasit.Ko tad jus ari kritisiet uz cilveku ka suns uz kaula.Diemzel sodien ta jutos vini suni a es kauls.Žel ka LV cilveciskums izud.

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы