www.sudzibas.lv Rīgas Satiksme neadekvāts vadītājs

Rīgas Satiksme - neadekvāts vadītājs

Labvakar!
Tikko saskārāmies ar ļoti nepatīkamu situāciju un es noteikti gaidīšu atbildi un risinājumu no RS puses, jo tālāk es jau veršos policijā.
Absolūti neadekvāts vadītājs. Vai tiešām jūs pārbaudat darbiniekus ne tikai uz alkoholu, bet arī uz to ka viņš psihiski spēj vadīt TL ar cilvēkiem es nezinu.
Situācija. Mēs ar draudzeni (divas jaunas dāmas 30+, kažokos, kas labi izskatās) stāvējām pieturā divatā un gaidījām 24.autobusu pie SKy MOre veikala, autobuss pienāca māzliet agrāk par 22:06 un mēs palikam kkā pa vidu. Vadītājs atvera pirmas durvis, mēs ātri skrienam tur, draudzene taisa VIENU solī transportā un viņš uzreiz KLIEDZ "Davaj sjuda" un rada uz bilešu aparātu. Mums abām biļetes ir Mobilly. Mēs viņam pateicām, kā vienu sekundi un būs, un kā fiziskās biļetes mums nav. UZREIZ sākam ievadīt kodu un viņš turpina teikt , lai mēs "stāvētu", kaut mēs nekur netaisījāmies iet. Aiz mums jau arī parādījās vēl cilvēki. Kāmēr mēs ievadam kodu viņš lamājas krieviski "Sovsem ohujeli" un t.t. Jūs varat iedomāties? Es viņam pajautāju, vai viņš ir normāls un ko mēs TĀDU izdarījām ka viņš TĀ lamājas un kā mēs vienmēr par biļetēm maksājam un vispār visa situācija bija briesmīga un PILNĪGI neadekvāta. Autobuss stāvēja, mēs nepavadījām bez biļetes tur nevienu! sekndi. VIņš vēl ilgi turpināja lamāties un pat man teica ka es "atbildēšu" par to ka vispār runāju.
Es savukārt gribētu, lai par šādu attieksmi pret pasažieriem atbildētu viņš! Tas nav normāli.
Es maksāju pilno maksu par biļete, vienmēr ar Mobilly, lai brauktu tāpat smirdigā transportā un vēl jāklausas šo? Es ļoti gribu kompensējumu par šo braucienu. Jo tālāk viņš negribēja izlaist draudzeni Ostas ielā. Viņai bija jāskrien uz autobusa sākumu. Un vēl tālāk Melīdas ielā(jūs varat pārbaudīt kāmeras) iekāpa nedaudz piedzēries vīrietis, kurš protams par biļeti nemaksāja. Un viņam vadītājs neteica NEKO. Vai viņš ir tik drosmīgs tikai ar divām jaunām sievietem? Es to tā neatstāšu. Ja ir problēmas ar galvu ir jāārstējas. Man ir protams mana biļete reģistrētā 22:05 un autobusa bilde.

10.01.2024

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Ответ от Rīgas Satiksme Ответ от представителя 11.01.2024

Labdien! Atbildes saņemšanai, lūdzu rakstiet uz [email protected].

I

Комментарии (7)

L LietotajsXV 10.01.2024

30+ gadu vecumā tad jau vajag atrast vīru, kas vedīs ar mašīnu.. Vai arī iemācies braukt ar mašīnu pati un tādu problēmu nebūs?

Sardele 11.01.2024

Muti turi, vēmekli.

D Druvis77 10.01.2024

Noteikti rīkojies un ziņo tālāk, jo šādi cilvēki ir vienkārši jāizstumj no sabiedrības, pretīga attieksme. Varu iedomāties, cik nepatīkami jutāties

S sumup 11.01.2024

es domaaju piecus gadus kolonijaa iedos shoferim🥺

Z Zigurds Hāzenfuss 14.01.2024

Pasažiera pienākums ir, kāpjot autobusā, vadītājam uzrādīt jau aktivizētu kodu biļeti. Vadītāja pienākums ir tam sekot līdzi. Lūk tā!

M mirstigais 24.01.2024

kaa var registret koda bileti pirms iekapsanas ja kods ir autobusa? baigais gudrinieks mums te:)))

Z Zigurds Hāzenfuss 03.02.2024

Kods nav autobusā, bet kreisā pusē uzlīmēts uz stikla. Labi redzams no ārpuses. Otrs variants ievadīt autobusa numuru aplikācijā manuāli.

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы