Bonaselect - Krāpšana, slikts serviss
Ne par vienu servisu neesmu rakstīju, bet šis vienkārši Šausmīgs serviss un viss kas tajā strādā.
Sāksim ar to, ka mēbeles tika pasūtītas 12.07., it kā būtu jāgaida 3.nedēļas, es mēbeles saņemu 22.08. bez vienas detaļas - dīvāns vēl nebija!
2,5 mēnešus garumā, neviens no servisa apkalpošanas speciālistiem pat nepiezvanīja, nerakstīja, kad būs utt., es kā pircējs uzbāzos, vēl liek justies vainīgam!
Piegāde no 40 euro pārvērtās par 65 euro, jo tā esot drošāka piegāde par 40 euro un viņi nevēlas riskēt, bet man visu laiku jāmaksā par to, ka viņi nespēj izpildīt savu uzdevumu, lai tiktu vaļā no šis firmas, piekrītam. Vēl...pirms sūtīt galā preces daudzumu noteikti pajautājat piegādes izmaksās, bet tās īstas saņemsiet tikai tad, kad preces būs noliktavā.
Kas notiek tālāk pēc diviem mēnešiem? Pirms piegādes neviens, protams, nepaziņo, ka brauc mums piegādāt mēbeles un piegādatājs zvanīja tikai, tad kad bija jau pie mājas! Mans vīrs izrāvās no darba, skriešus, viens pats ienesa mēbeles, jo tik ātri jau nevar sarunāt kādu draugu (mēbeļu kastes bija 15 gb)! Vēl skaisti tas, ka nemaz nepabrīdina, ka šoferim jāmaksā skaidrā! Kā trakam atkal bija jāmeklē bankomāts!
Pie tam visu laiku šoferis runāja un komentēja visu darītu, redziet mēs esam vainīgi, nepareizā firmā sūtām preces utt.
Protams, TĀ DROŠĀ PIEGĀDE izrādījās nedroša un skapim detaļa ir bojāta un tagad ir jāgaida vēl, kad super puper veikals atsūtīs to!
Par piegādi, tik netīrus iepakojumus saņemam pirmo reizi, rokas bija vienkārši melnas, it kā prece tika iznesta no degošas noliktavas.
Skaisti, vismaz ar šo "BURVĪGU" firmu sarunājām, ka dīvānu (pēdējā prece, ko gaidījām gandrīz 3.mēn) atvedīs par velti un tas arī tika izdarīts nāk.nedēļā.
Šoreiz pabirdina, pat bija jāgaida šoferis 30 minūtes uz vietas, tas skaitās kā būs pēc 1 h. Ok, bet ko tad šoferis, laid lēja dīvānu un saka: "dīvānam kastes apakšdaļa ir saplēsta" Kā Jums šis fakts pierē pēc piedzīvota? Tad ko mēs: ko tad tu vedi, kāpēc laidi lējā un kāpēc firma vispār iedeva saplēsto dīvānu? Šoferis tik uz mums, ka esam muļķi, kas vispār pērkam bonaselectā, ka lai priecājamies, ka vispār pateicis, ka viss ir saplēsts, iedomājieties, šoferis, kuram vienkārši jāpiegāda preci, Tev morāli lasa, kur jāpērk un kur nav jāpērk, vēl draud ar to, ka uz šo vietu vairs nevedīs neko, vai tādi darbinieki vispār ir savā vietā?
Sazvanījos ar firmu dīvānu nepieņemam, teicam, ka gaidīt vairs nevaram trīs mēnešus gaidām dīvānu! Labi, rakstiet iesniegumu. Nāk.dienā zvanījām, lai tomēr to dīvānu salabo uz vietas, bet ziniet, atbildēja to, ka viņiem tas nav izdevīgi un to ka viņi jau izdomāja,ko darīt ar dīvānu, tā ka rakstiet tik to iesniegumu. Skaisti! Ok, iesniegums aizsūtīt, teica, 14 dienu laikā atgriezis naudu, pagāja 29 dienas! Vai nav burvīgs serviss!
Комментарии (8)
Mēs pirkām mēbeles tur gan viesistabai guļamistabai un bērnistabai viss bija laikā un vesels. Un loģiski ka šoferis nepalīdzēs tpc labāk ir pašam sameklēt transportu nekā ar viņu piegādi kaut tā ir pa velti
Vai kāds prasīja palīdzību šoferim? Manuprāt,būtu normāli paziņot no firmas puses un šofera,kad un cikos gaidīt mēbeles. Mēs pat nezinājam dienu. Mums šoferis piezvana pie mājas, ka esot klāt un kur mēs esam? Cilvēkiem arī ir darbs! Un vēl pie tam neviens vārds par to,ka jāmaksā šoferim skaidrā nauda! Prieks,ka kādam paveicies, mums nepaveicas, tērmiņš gandrīz 3.mēneši no solītiem 3.ned., bojāta prece un nesagaidīts dīvāns, un nauda par dīvānu nav atgriezta un ko mums domāt par šo firmu?
Labdien. Ļoti žēl, ka mūsu serviss nav attaisnojis Jūsu cerības. Tomēr mēs ļausim atstāt nelielu komentāru. Piegādes cena nav statisks lielums. Tā balstās uz konkrētu pasūtījuma apjomu, norādītu klienta piegādes cenas pieprasījumā. Jūsu hronoloģiski sniegta informācija, diemžēl, nav patiesa. Mēs izteicam atvainošanos par mūsu piegādes servisu, kurš sagādāja Jums neērtības un mainījām partneri šajā virzienā. Visas saistības, kuras ir paredzētas distances līgumā, mēs priekš Jums ir izpildījuši. Ar cieņu, Bonaselect.
Kādas saistības ir izpildītas? Nauda 14 dienu laikā nav atgriezta,joprojām nav,cik ilgi jāgaida?! Mēbeles nepiegādāja laikā, droša piegāde izrādījas nedroša, nesazinājaties ar klientu,ka prece tiks kavēta, ka prece tiks piegādāta,kas ir izpildīts?! Pēc lūguma,atsūtiet vismaz tās mēbeles,kas ir jau noliktavā, to izpildījat,jo reāli cilvēki gaidīja 2,5.mēn.un nebija kur likties? Mēs bijām saprotoši,jo dzīvē visādi gādās,bet tādu attieksmi un pakalpojumu, ko sniedzat jūs,tas ir nožēlojami, vismaz mūsu gadījumā. Tāpat nav ziņu ne par detaļu maiņas laiku. Mēs gribam tikai to,par ko samaksājam un gaidījam!
Kā gan cilvēks var uzreiz redzēt- prece ir bojāta, pareiza...vai nav, ja viņam atved kastēs iepakotu, jāparakstās ir uzreiz un kad te mājās izpako- redzi ka ir defekts vai kaut kas pietrūkst ?
Jā, diemžēl, arī es saskāros ar to ka "bonaselect" mēbeles neatveda visu preci ko gaidīju- ilgi gaidīju,
nepaziņoja ka prece kavējās, bija pašai jāmeklē un ļoti neapmierina tas ka par piegādi bija jāmaksā 35 eiro par 3 nelielām kastītēm un čeku arī neiedeva. Protams, arī laicīgi nebrīdina kad preci piegādās un ka būs jāmaksā šoferim skaidrā naudā uz rokas.
Par iepakojuma "tīrību" ir taisnība - ļoooti netīrs, viss melns! Mums bija gultas finieries - pat bija mitrs un kaut kāds zaļš sanos, sarunājām ka atvedīs jaunu - vēl gaidam.
Pati gulta arī atnāca nepavisam kādu vēlējamies: skaidri pateicam veikalā ka mums svarīgi lai no aizmugures ir apdare (jo mums tā nestāv pie sienas), mums apgalvoja ka viss būs, rezultātā saņēmām - BEZ. Veikalā teica ka viņi domāja ka apdare ir visur, un paši nezināja ka tādas nav... Nu beigās mums nācās par pašu naudu citā firmā pasūtīt gultas apšūvi. Protams, ka nekādu atlaidi no Bonaselect mēs nesaņēmām par to ...
Arī mēs saskārāmies ar šī internetveikala slikto servisu. Nožēloju, ka nepagooglēju atsauksmes ātrāk. Pasūtījām kumodi, tā, protams, kavējās un neviens nebija ieinteresēts pabrīdināt, ka kavēsies. Kad pati sāku meklēt un zvanīties, veikala pārstāvis pateica, ka jāgaida vēl pusotrs mēnesis... Tā starpcitu, drusku kavējas. Es saprastu, ja es pasūtītu zeķes par 10 eur, tad skaidrs, ka nevienam neinteresē kaut ko risināt, piedāvāt atlaidi, bet šis, nu, gluži nebija tāds pasūtījums.
Vairs nekad, neko nesūtīšu no šī veikala un arī citiem neiesaku!