Bonaselect.lv - Nav komunikācijas ar klientu
Pasūtījām preci, bet komunikācija ar pārdevēju nekāda. Pēc laika atraksta, ka tādas preces nav, bet vienalga atsūta rēķinu. Kad prasām, lai tad apmaina pret citu mūsu izvēlēto preci, tad atraksta, ka "diemžēl, mēs nezinām ko darīt". Izskatās, ka vadītājs darba pieņēmis savus bērnus, kuri tad tētiņa atvaļinājuma laikā "nodrošina" aitas (pasūtītāji) ar batoniem. Tikai nesaprotami - ja jau tu centies pelnīt, tad kāpēc tā attiekties pret klientu? Tāda sajūta, ka viņi nemaz negrib, lai tur pasūta, jūtas pat apgrūtināti.
Комментарии (1)
"Tikai nesaprotami - ja jau tu centies pelnīt, tad kāpēc tā attiekties pret klientu?" Tur jau problēma, gribēt nopelnīt neko daudz nenozīmē, ja nav apjēgas, kā attīstīt savu biznesu. Citādi, visi kļūtu par miljardieriem