Bonaselect - Slikta attieksme, bojājums
Nekad neesmu ne par vienu rakstījusi sūdzības, ne atsauksmes. Tad varat iedomāties līdz kam viņi mani ir noveduši. Pasūtīju gultu ar kumodi. Kā jau citi ir minējuši, nelabo uz garantiju. Atsūtīja gultu jau ar defektu, izberzts audums ar caurumiem un sasmērēts. Aizbildinās, ka ne ko nezin. Redz ka pati vainīga ka uz ielas sniegā neesmu pakojusi un preci apskatījusi. Neņem arī atpakaļ, aizbildinoties ar to, ka prece ir personalizēta, kaut vai preci (gultu) nemaz bez auduma izvēles nevarēja pasūtīt. Detaļu nemainīs uz garantiju, jo pēc viņu domām es pati esmu "uzplēsusi". Es ne tā esmu nesusi uz dzīvokli. Bet ja būtu samaksājusi lai uznes (ar liftu uzved) , tad man liekas arī ka viņi pateiktu, ka neko nezin, jo kā man "laipnā" sieviete pa telefonu pateica, tā ir cita firma, viņiem nav nekāds sakars, kad es pajautāju kāpēc pavadzīmē nav uzrādīta transporta pakalpojumu summa. Uz kontaktu baigi neiziet. Zvanīju daudzas reizes ik pēc kāda laika, kā neceļ tā neceļ. Pazvanīju no cita numura, kāda sakritība, tanī galā uzreiz parādījās, kas paceļ klausuli. Runāja ņirgājošā tonī un ķiķinādama. Atvainojos par izteicienu "bērnudārza līmeņa cienīga uzvedība" runājot ar pircēju. Mani maldināja ar preces aprakstu. Pirms sūtīju, zvanīju lai pārliecinātos vai "līdz matracim" norādītais augstums nozīmē matrača apakšējo daļu. Ko man atbildēja "jā, jā! ". Man tas bija svarīgi, jo šo gultu izvēlējos tāpēc, ka pēc viņu teiktā kaste gultai būs augsta. Diemžēl tā nav! Kumodei trūka kaut kādas kājiņas (to var pieciest) .
Lūk šādu atbildi sia bonaselect man sniedz:
labdien
izvērtējot pavadzīmi, pēc kuras jūs saņēmāt gultu, ir redzams ka nav nekādas atzīmes par defektiem.
Tas nozīmē, ka, pieņemot preci, pirms pavadzīmes parakstīšanas, prece tika pārbaudīta un viss bija kārtībā (ja jau atzīmes nav)
mēs varam uzzināt ražotājam cik izmaksās šīs nepatīkamās lietas izlabošana.
Bet, diemžēl, pieņemt kā pretenziju - nevaram.
Pieņemot preci, prece jāparbauda.
Automātiski tiek pieņemts, ka viss tiek pārbaudīts un tikai pēc tam tiek parakstīti dokumenti.
Комментарии (3)
P. S. Uzrakstīju sia Bonaselect e-pastu, lai ir tik laipni un atsūta trūkstošās detaļas (kājiņas) kumudei vizmas. Pārējās skrūves un koka tapas es pati aizstāju, kas trūka. Šie pat neatbildēja. Noignorēja. Tik "foršs" šis interneta veikals ir un strādājošais personāls!
Labdien, Daiga. Paldies par Jusu atsauksmi. Diemžēl, mēs varam rīkoties tikai paredzēta distancēta līguma robežās https://bonaselect.lv/lv/noteikumi#piegade . Mēs piedāvājām Jums lēmumu, lai izietu no situācijas.Trūkstošās furnitūras detaļas ir pasūtītas pie ražotāja un būs piegādātas norādītā distancētā līgumā termiņā.
Atbildiet lūdzu,kā man pārbaudīt preci,man no sākuma ir jāsaliek to gultu,vai sekciju,tikai tad var redzēt k/a kaut kā pietrūkst.
Gribēju pāsūtīt bērna komplektu,bet tagad gan pārdomāju