Адрес: |
Dēļu iela 4P Rīga Latvia - LV-1004 (Riga) |
---|---|
Телефон: | +371 66090449 |
Категория: | Авто / Транспорт • Такси |
Социальные сети: |
Bolt - Жалобы и отзывы
Taxify - Bīstams šoferis
Vakardien braucam no lidostas ar Taxify šoferi kas bija stiprās paģirās! Brauca lēni, domājām piesārdzīgi... košļanes smarša salonā... bet pie norēķināšanas džeks noņema saulenes, pietūkuša sēja, acis un riebīga smaka - paģiras! Paldies Dievam, nebij' tālu izkāpām centrā. Vādītāja vārds Dmitrijs Gustinovič, melnais Ford (?)
Taxify / Bolt - Krāpšana
Naktī izsaucu taksi, ieradās adekvātā laikā, biju ievadījis adresi - no punkta a uz punktu b, maršruta vidū sajutu, ka man ir slikti, lūdzu apstāties - vadītājs Antons to arī izdarīja - saprotot, ka man ir sākusies lēkme - nevis mēģināja man palīdzēt, bet krievu, ļoooti prastā leksikā izdzina mani no mašīnas un ar tekstu '' davaj s mašini i goņi ģengi, šas pi*** polučiš '' un agresīvā manierē man tuvojās ar atvilktu dūri, kamēr es mēģināju palikt pie sajēgas, nogrūsts uz ietves, nakts un iela...
Taxify - Slikts servis
Вызвала такси от фирмы Taxify, не устроила цена и я отказалась от поездки. Тем не менее прибыл таксист с номером +371 24221177 и когда выяснил,что заказ отменён и я воспользовалась услугами другой компании (в 1,5 раза дешевле) разразился нецензурной бранью. В итоге, с меня взяли денег за ложный вызов( цена поездки на такси), облили нецензурной браньнью за мои же деньги и испортили настроение. НИКОГДА не воспользуюсь услугами этой фирмы и не порекомендую моим знакомым.
Taxify - Neviens nepabriedināja par reg. Maksu
Labvakar, šodien izmantoju jūsu aplikāciju otro reizi, pec pirmās reizes man tika piešķirta atlaide 2 eiro ar nosacījumu ka regidresu savu kartiņu un maksāšu ar karti nākam reiz. Okey, izsaucu taxi no Imantas līdz centram samaksāju 8.20 nekāda atlaide netika piešķirta un klāt par reģistrāciju no mana konta tika rezervētas 5 eiro, , bet neviena cita aplikācija nerezervē par reģistrēšanos 5 eiro.
Taxify - Krāpšana
13/02/2019 reģistrējos aplikācijā un pasūtīju braucienu no Juglas uz Vecmīlgrāvi.
Paredzamā cena aplikācijas logā bija 7.70€.
Pēc brauciena, no kartes tika noņemta samaksa 12.80€ (par 65% vairāk!)
Sazvanīju Taxify pa tel. nr. 66164036, kur Taxify darbinieks apsolīja noņemt rezervāciju uz šo summu un atsūtīt rēķinu par 7.70.
15/02/2019 ši summa tika noņemta no konta par labu Taxify. un rēķinu neatsūtīja.
Meloja viņš...
Neuzticiet viņiem savas kartes numurus, viņi var novilkt kādu vien summu...
Taxify - Veido avarijassituācijas
Šodien braucot mājās,taksists apdzina mani uz šaurās vietās,man vajadzēja spiest bremzes grīdā un pa laimi izvairīties no avarijas.Pec tam taksis brauca vienlaikus divās joslas un speciāli nedeva citiem vadītājiem samainīt joslu
Vai tas tiešam ir cilvēks kuram vajadzētu strādāt jūsu kampaņa?Kas apdraud cilvēku veselību un dzīvību!
Taxify - Izsaukums
Labdien! Vakar 3 reizes biju saukusi taksi. Vienu reizi šoferis atteicas braukt uz izsaukuma punktu. Otrais šoferis teica ka parāk tālu un tāpēc nebrauks tik tālu (Rumbula) . Trešais šoferis atbrauca uz izsaukumu, bet kamēr atvadījos no kolegja, šoferis paņema un vnk degunpriekša aizbrauca! Un tagad man ir bloķēts konts jūsu taksi līdz 16 datumam, jo visi trīs uzrakstīja ka "klients neierādas".
Vispār jūsu servisa kvalitāte, un darbinieku loks arī ļoti klibo! Jums mazliet vairāk jāskatās uz cilvēkiem ko ņemat darba! Nerunāju jau par to, ka viņi izmanto nenormatīvo leksiku! ;! ;
Taxify - Divas reizes noskaita naudu no kartes par vienu braucienu
Ee taxiFū.. Kas par krāpnieciskām darbībām?! Man par braucienu divas reizes noskaitīja no konta naudu un ar jūsu kaktu kantori sazināties nav iespējams ne caur aplikāciju ne FB.
Viesiem iesaku būt uzmanīgiem izmantojot šīs kompānijas pakalpojumus. Taxify aplikācijas vēsturē ir redzams pēdējais brauciens par kuru ir samaksāts. Bet banka atsūtīja divus ziņojumus par noņemto naudu. Uzzināt kur un par ko ir aizgājis otrais maksājums tā arī nav izdevies jo Taxify atbalsta centrs nereaģē. Internēta plašumos redzams, ka ir daudz tādu cilvēku, kas meklē pie Taxify savu pazudušo naudu.
Taxify - Slikts serviss. Jamaksa par nesanemtu pakalpojumu
Pasutiju taxi, kurs neatbrauca un saruna pa telefonu nebilda nevienu vardu un vienkarsi nometa klausuli.
Taka taxis nebija atbraucis, biju spiesta atcelt taxi par ko man bija jamaksa!
Situaciju Taxify nevelas risinat un tikai piedava atlaizu kodus,kurus pec sis pieredzes neizmantosu,jo nav garantijas,ka taxis atbrauks!
Neiesaku!
Taxify - Оплата поездки
Это была первая поездка . При вызове такси цена поездки была указана 00.00. был использован промокод на сумму 10.00 евро.Стоимость поезки получилась 6.70 евро, которые и сняли у меня со счета. Все попытки связаться с Taxify были безуспешными. Очень непрятно
Taxify - Krāpšana
Jau kārtējo reizi brauciens izrādījās nedaudz dārgāks kā parasti, tomēr šoreiz nauda no kartes tika noņemta divreiz. Bieži braucu šo maršrutu un cena nekad nepārkāpa 5€. Man tika piešķirta 45% atlaide un aplikācija uzrādīja,kā aptuvenā cena būs 3.40€. Pēc brauciena sākumā tika noņemti 5€ un tad solītie 3,40€, kopumā sanākot 8,40€.
Taxify - Slikts serviss
Sveiki, taxify pakalpojumus izmantoju loti bieži. Pēdēja laika cenas ļoti kāpušas. Un jaunākais “hits” - tuvākas mašīnas ierašanas laiks absolūti nesakrit ar reālo. Rada 1 min, ir 14 min. Vislaik jāatsaka šoferim, kad jāsteidzas. Vajadzētu sakārtot šo jautājumu, lai klients var rēķināties ar savu laiku un jums nepazustu klienti. Paldies.
РешеноTaxify - Krāpšana
Sveicieni,
Gribu pabrīdināt visus taxify vadītājus. Situācija sekojoša - augusta beigās saņemu zvanu no taxify ar piedāvājumu saņemt papildus bonusu 100eur apmērā par papildus izpildītiem 20 pasūtījumiem līdz 09.09. , skan labi, piekrītu un sāku darboties, aplikācijā uzrādās izpildes datums 08.09. , taču tas nesatrauc un izpildu bonusa nosacījumus, taču izmaksas dienā bonuss no aplikācijas ir pazudis un arī solītais bonuss netiek saņemts. Atceroties taxify saukļus par to cik ļoti viņi ir...
Taxify - Taxify vadītajiem
Taxifai rita bonuss nedarbojas. Iedod 5 pasutijumus pa 3 eur divās stundās. Pedejo sesto pasūtījumu divas stundas nevar sagaidit, pie tam braukājot pa rajoniem. Visdrizāk platforma nobloke vaditāju, lai nemaksātu bonusu. Ir kadam vel kaut kas līdzīgs?
Taxify - Vaditājs
Taxometra vadītājas atļaujas rakstīt uz privāto numuru un izteikt piezīmes par dzeramnaudas neizmaksāšanu, piebilstot, ka man, kā bārmenei, vajadzētu saprast, ka dzeramnaudas ir jāatstāj. Pēc pieklājīgas, lakonisks atbildes, kuras beigās vēl vadītājam novēlu jauku vakaru, vadītājs atkārtoti atļaujas izteikt piezīmi par manu finansiālo stāvokli.
Taxify - Vadītājs nobloķē satiksmi
Vadītājs nobloķē uz vienu pusi braukšanas joslu, dēļ tā sākās sastrēgums.
Biju piegājis pie vadītāja un paprasījis lai nobrauc no brauktuves un iebrauc parkingā, bet vadītājs pateica kā gribu tā stāvu.
Ignorēja visus...
Taxify - Izkrāpta nauda
Paskatoties telefonā, kad nopīkst ka nauda ir no konta noņemta pa logu ieraugu ka taksis ir ieradie sun stāv mājas otrāa pusē. Tad nu es paņemu mantas un dodos lejā, apejot ap māju secinu ka taksis ir aizbraucis, un ieejot aplikācijā parādās ka es neesot ieradusie. Tādā veidā man tika izkrāpta nauda un par jauno izsaukto taksi bija atkal jāmaksā pa jaunam.
Taxify - Melīgi sadārdzināti tarifi
Taxify atradis veidu, kā melīgi izkrāpt no klientiem nepamatoti augstu maksu par braucienu. Izsaucot taksometru caur aplikāciju, parādās paziņojums, ka konkrētajā brīdī ir ļoti daudz izsaukumu, to skaits pārsniedzot mašīnu skaitu, tāpēc, lūk, būšot diferencētā cena jāmaksā, ja vēloties braukt. Patiesībā nekādu sastrēgumu nav, pat ja Taxify trafaretās mašīnas sadzītas vienkop un šoferi sauļodamies gaida izsaukumus, sistēmā tik un tā tiek ziņots par mistiskiem ārkārtīgi daudzajiem izsaukumiem...
Taxify - Slikts serviss
Nepatīkamākā pieredze ar braucienu, nezini kāda mašina atbrauks un vai šoferis nebūs iereibis. Zvanot uz apkalposanas dienestu, nav iespejams sazvanit 2 darba dienu laika.
Risinat vai kompenset atsakas, saprotu ka solijumi ir tikai marketinga gajieni.
Neiesaku nevenam, daudz labaka ir PANDA - cenas zina visi braucieni man izmaksaja vismaz eur 1 mazak.
Taxify - Nepieklājība
Braucot 03.05.18. No radiniekiem mājās 1: 15
1) nepiebrauca pie norādītās adreses,
2) nenoskaidrojot konkrētu adresi aizveda uz nepareizu adresi,
3) vadītāju sauca deniss zaharovs,
4) turpmák ar šo šoferi nevēlos braukt.
Šoferi pateica uz redzēšanos un viss!