Адрес: |
Dēļu iela 4P Rīga Latvia - LV-1004 (Riga) |
---|---|
Телефон: | +371 66090449 |
Категория: | Авто / Транспорт • Такси |
Социальные сети: |
Bolt - Жалобы и отзывы
Taxify - Divas reizes noskaita naudu no kartes par vienu braucienu
Ee taxiFū.. Kas par krāpnieciskām darbībām?! Man par braucienu divas reizes noskaitīja no konta naudu un ar jūsu kaktu kantori sazināties nav iespējams ne caur aplikāciju ne FB.
Viesiem iesaku būt uzmanīgiem izmantojot šīs kompānijas pakalpojumus. Taxify aplikācijas vēsturē ir redzams pēdējais brauciens par kuru ir samaksāts. Bet banka atsūtīja divus ziņojumus par noņemto naudu. Uzzināt kur un par ko ir aizgājis otrais maksājums tā arī nav izdevies jo Taxify atbalsta centrs nereaģē. Internēta plašumos redzams, ka ir daudz tādu cilvēku, kas meklē pie Taxify savu pazudušo naudu.
Taxify - Slikts serviss. Jamaksa par nesanemtu pakalpojumu
Pasutiju taxi, kurs neatbrauca un saruna pa telefonu nebilda nevienu vardu un vienkarsi nometa klausuli.
Taka taxis nebija atbraucis, biju spiesta atcelt taxi par ko man bija jamaksa!
Situaciju Taxify nevelas risinat un tikai piedava atlaizu kodus,kurus pec sis pieredzes neizmantosu,jo nav garantijas,ka taxis atbrauks!
Neiesaku!
Taxify - Оплата поездки
Это была первая поездка . При вызове такси цена поездки была указана 00.00. был использован промокод на сумму 10.00 евро.Стоимость поезки получилась 6.70 евро, которые и сняли у меня со счета. Все попытки связаться с Taxify были безуспешными. Очень непрятно
Taxify - Krāpšana
Jau kārtējo reizi brauciens izrādījās nedaudz dārgāks kā parasti, tomēr šoreiz nauda no kartes tika noņemta divreiz. Bieži braucu šo maršrutu un cena nekad nepārkāpa 5€. Man tika piešķirta 45% atlaide un aplikācija uzrādīja,kā aptuvenā cena būs 3.40€. Pēc brauciena sākumā tika noņemti 5€ un tad solītie 3,40€, kopumā sanākot 8,40€.
Taxify - Slikts serviss
Sveiki, taxify pakalpojumus izmantoju loti bieži. Pēdēja laika cenas ļoti kāpušas. Un jaunākais “hits” - tuvākas mašīnas ierašanas laiks absolūti nesakrit ar reālo. Rada 1 min, ir 14 min. Vislaik jāatsaka šoferim, kad jāsteidzas. Vajadzētu sakārtot šo jautājumu, lai klients var rēķināties ar savu laiku un jums nepazustu klienti. Paldies.
РешеноTaxify - Krāpšana
Sveicieni,
Gribu pabrīdināt visus taxify vadītājus. Situācija sekojoša - augusta beigās saņemu zvanu no taxify ar piedāvājumu saņemt papildus bonusu 100eur apmērā par papildus izpildītiem 20 pasūtījumiem līdz 09.09. , skan labi, piekrītu un sāku darboties, aplikācijā uzrādās izpildes datums 08.09. , taču tas nesatrauc un izpildu bonusa nosacījumus, taču izmaksas dienā bonuss no aplikācijas ir pazudis un arī solītais bonuss netiek saņemts. Atceroties taxify saukļus par to cik ļoti viņi ir...
Taxify - Taxify vadītajiem
Taxifai rita bonuss nedarbojas. Iedod 5 pasutijumus pa 3 eur divās stundās. Pedejo sesto pasūtījumu divas stundas nevar sagaidit, pie tam braukājot pa rajoniem. Visdrizāk platforma nobloke vaditāju, lai nemaksātu bonusu. Ir kadam vel kaut kas līdzīgs?
Taxify - Vaditājs
Taxometra vadītājas atļaujas rakstīt uz privāto numuru un izteikt piezīmes par dzeramnaudas neizmaksāšanu, piebilstot, ka man, kā bārmenei, vajadzētu saprast, ka dzeramnaudas ir jāatstāj. Pēc pieklājīgas, lakonisks atbildes, kuras beigās vēl vadītājam novēlu jauku vakaru, vadītājs atkārtoti atļaujas izteikt piezīmi par manu finansiālo stāvokli.
Taxify - Vadītājs nobloķē satiksmi
Vadītājs nobloķē uz vienu pusi braukšanas joslu, dēļ tā sākās sastrēgums.
Biju piegājis pie vadītāja un paprasījis lai nobrauc no brauktuves un iebrauc parkingā, bet vadītājs pateica kā gribu tā stāvu.
Ignorēja visus...
Taxify - Izkrāpta nauda
Paskatoties telefonā, kad nopīkst ka nauda ir no konta noņemta pa logu ieraugu ka taksis ir ieradie sun stāv mājas otrāa pusē. Tad nu es paņemu mantas un dodos lejā, apejot ap māju secinu ka taksis ir aizbraucis, un ieejot aplikācijā parādās ka es neesot ieradusie. Tādā veidā man tika izkrāpta nauda un par jauno izsaukto taksi bija atkal jāmaksā pa jaunam.
Taxify - Melīgi sadārdzināti tarifi
Taxify atradis veidu, kā melīgi izkrāpt no klientiem nepamatoti augstu maksu par braucienu. Izsaucot taksometru caur aplikāciju, parādās paziņojums, ka konkrētajā brīdī ir ļoti daudz izsaukumu, to skaits pārsniedzot mašīnu skaitu, tāpēc, lūk, būšot diferencētā cena jāmaksā, ja vēloties braukt. Patiesībā nekādu sastrēgumu nav, pat ja Taxify trafaretās mašīnas sadzītas vienkop un šoferi sauļodamies gaida izsaukumus, sistēmā tik un tā tiek ziņots par mistiskiem ārkārtīgi daudzajiem izsaukumiem...
Taxify - Slikts serviss
Nepatīkamākā pieredze ar braucienu, nezini kāda mašina atbrauks un vai šoferis nebūs iereibis. Zvanot uz apkalposanas dienestu, nav iespejams sazvanit 2 darba dienu laika.
Risinat vai kompenset atsakas, saprotu ka solijumi ir tikai marketinga gajieni.
Neiesaku nevenam, daudz labaka ir PANDA - cenas zina visi braucieni man izmaksaja vismaz eur 1 mazak.
Taxify - Nepieklājība
Braucot 03.05.18. No radiniekiem mājās 1: 15
1) nepiebrauca pie norādītās adreses,
2) nenoskaidrojot konkrētu adresi aizveda uz nepareizu adresi,
3) vadītāju sauca deniss zaharovs,
4) turpmák ar šo šoferi nevēlos braukt.
Šoferi pateica uz redzēšanos un viss!
Taxify - Slikts serviss
Taksista nevarēja uzgaidīt un sāka rupji runāt ar mani, teica, ka jāstrādā un nevar pagaidīt. Viņam par gaidīšanu iet nauda. Taksista vārda - Maksims, automašīna Ford Mondeo, oerašanās laiks 13.05.18 pulksten 5:28 uz adresi A.Čaka 87, Rīgā, LV1011.
Taksometra tālrunis - +37125658846
Taxify aplikācija - Slikts serviss
Nebiju domājis rakstīt sūdzību,bet jau 4x atkārtojās viens un tas pats! Atlidoju no komandējuma vēlā vakara stundā un caur aplikāciju izsaucu Taxify taxi! Aplikācija uzrāda,ka taxis ir klāt augšstāvā un eju meklēt pēc nr.taxi...atrodu savu izsaukto taxi,bet šis atcēlis pasūtījumu un aizbraucis ar citu klientu.WTF?! Tiku beigās ar priv.maš.šoferi!
Taxify - Krāpšana
Taxify piedāvā "piestrādāt" šoferiem ar savu auto,bet slēpj faktu,ka viņi uz klienta izsaukumiem nebūs prioritātes kārtā,jo ja gadījumā būs kaut kur blakus taxi ar dzelteniem nr.,tad viņš saņems izsaukumu nevis tas,kurš ir tuvāk klientam! Līdz ar to tā privātā šofera piestrādāšana tā īsti nesanāk kā tikai dīkstāvēt kādā no rajoniem!
Taxify - Iereibis vadītāja
Kā uzzināt kam pieder taksis ar nr. TG3632? Taxify uzlīme. Vadītājs manāmi iereibis kopā ar pasažieri pie Tc Azur gāja papildināt alko krājumus. Vai tiešām neviens nekontrolē, kas un kā brauc ar taxify? Domāju vadītājus, kuri zem šī uzņēmuma strādā?
Taxify - Negodīga attieksme
Блокируют таксистов по прихоти других фирм. Администрация в офисе, может вызвать таксиста, что бы он отвёз их домой за свой счёт. Будьте аккуратнее Вам могут блокировать эфир без объяснения причины. Снимают с заказов процент сколько захотят, его невозможно отследить, вплоть до 30% от заказа. В чём тот разобраться почти не возможно, офис трубки не берёт. Особенно не устраивайтесь в такси фу через фирму 'Sia Mčs' там вас кинут на деьгит в 85% случаях.
Taxify - Krāpjas
Krāpjas. 07.02.2018 izmantoju taxify pakalpojumu. Par braucienu nerēķinājos ar vadītāju. Otrā dienā pamanīju, ka no mana konta arī ir noņemta maksa par braucienu! Tātad samaksāju divkārši! Vai tiešam domājat ka nepamanīšu! "zaļajās lapās" uzrādītais telefons nav sazvanāms.
Taxify - Krāpšana, atlaide 10 euro vērtībā
Nolēmu braukt mājās ar taksi, tā kā braucu pirmo reizi man pienācās atlaide 10 euro vērtībā. Ievadīju savu atlaižu kodu, piereģistrēju karti (visu dariju pēc punktiem ka sacits noteikumos) , un tad izsaucu taksi. Taksi ilgi nevajadeja gaidtt - aptuveni 2 min - taksists loti laipns, uzsakam celu majup. Esam piebraukusi pie manam majam, grasos kapt ara, atsveicinos un nu seko jautrakais. Taksists saka, ka man jamaksa 5euro, es saku, ka esmu ievadijusi es brucu pa brivu, jo man ir atlaide līdz 10...