Bolt - Nesaņemts rēķins
21.09.19. 1.50 naktī no lidostas "Rīga" izsaucu bolt taksometru. Rēķinu uz savu e-pastu neesmu saņēmusi līdz pat šim brīdim (23.09.19.) . Esmu sūtījusi vairākus e-pastus ar aicinājumu man atsūtīt rēķinu, taču bez rezultātiem. Tajā pašā brīdī, kad novērtēju braucienu ar trijām zvaigznītēm, e-pastu par to, kas nav mani apmierinājis braucienā, saņēmu zibenīgi.
Labdien,
Ja apmaksu veicāt ar kartes maksājumu, tad rēķinu Jūs varat lejupielādēt no brauciena atskaites, ko saņemat savā e-pastā. Nepieciešamības gadījumā Jūs varat arī ieiet savā Bolt aplikācijā, sadāļā "Braucienu vēsture", lai atkārtoti nosūtītu sev uz e-pastu brauciena atskaiti.
Savukārt, ja brauciens tiek apmaksāts ar skaidru naudu, tad čeku saņemat uzreiz no vadītāja brauciena beigās.
Ar cieņu,
Bolt
Комментарии (1)
Nesapratu,kādu rēķinu jūs gribat saņemt uz e-pastu?Jo parasti taxim samaksā vai skaidrā naudā,vai arī jums novelk no kartes automātiski,ja karte ir piesaistīta.