Bolt - Nauda

Vai tiešām Jums ir prakse ņemt naudu dubultā ? Paņēma no manis divas reizes no bankas konta. Kad beidzu braukt un vēl vēlāk. Divas reizes viena un tā pati summa - 8 EUR. Vai tas ir tā korekti ? Ari nekādas komunikācijas ar Jums. Lūdzu atbildiet uz e-pastime un atgrieziet manu pārmaksu vai arī piešķiriet kādu bezmaksas braucienu par man sagādātajām neērtībām šodien.

08.10.2019

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Ответ от Bolt Support Ответ от представителя 09.10.2019

Labdien,

Pēc Jūsu aprakstītās situācijas varam spriest, ka papildus ieturētie 8€ ir īslaicīga autorizācija, kas tiek veikta, lai pārbaudītu aplikācijai pievienoto bankas karti. Autorizācija tiek veikta gadījumos, kad aplikācijai tiek pievienota jauna bankas karte vai arī tad, ja esošā karte nav ilgāku laiku izmantota. Šo summu Jūs saņemsiet atpakaļ savā bankas kontā 3-5 darba dienu laikā (atkarībā no bankas, ko izmantojat).

Gribējām arī atgādināt, ka problēmsituāciju gadījumā Jūs varat sazināties ar Bolt klientu atbalsta komandu, sūtot ziņu caur aplikāciju vai rakstot uz [email protected], lai varam izskatīt gadījumu un Jums palīdzēt.

Ar cieņu,
Bolt

K

Комментарии (1)

Pacco_al 08.10.2019

Iesniedziet bankā reklamāciju. Iemesls - dubultā noņemts darījums. Banka atgriezīs ātri un bez ceremonijām.

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы