Адрес: |
Uriekstes iela 2a Rīga Latvia - LV-1005 (Juridiskā adrese) |
---|---|
Телефон: | +371 25850600 +371 25851601 |
Факс: | +371 25850610 |
Время работы: |
9:00 - 18:00
9:00 - 18:00 9:00 - 18:00 9:00 - 18:00 9:00 - 17:00 закрыто закрыто |
Категория: | Телекоммуникации • Операторы мобильной связи |
Социальные сети: |
BITE - Жалобы и отзывы
Bite - Slikts serviss
Zvanīju bitei un jautāju vai ir iespējams lētāks pieslēgums, jo man kā studentam tas ir nozīmīgi, bites operatore atbildēja, ka nekas lētāks nav. 10 minūtes vēlāk pārgāju uz citu operatoru un uzreiz saņēmu zvanu no bites ar pēkšņi uzradušos lētāku piedāvājumu, kas joprojām ir dārgāks kā cita operatora piedāvājums.
Bite - Neadekvāti rēķini, neatsaucīgs personāls, klienta ignorēšana
Sāksim kā privātpersonai - 2 nummuri, abiem tarifs bezlimita, bet rēķins katru mēnesi bija 170 eur, neatkarīgi no tā, vai atrados Eiropā vai nē. Turklāt katru gadu viņš proporcionāli palielinājās. Esmu klients 15 gadus! Es aizbraucu uz Turciju, un nedēļas laikā saņēmu rēķinu 640 eur!
Juridiska persona - 2 nummuri, rēķini nāk, bet menedžeris Valters netur par vajadzību 5 mēnešu laikā sniegt atbildi, kāpēc vēl joprojām nav piegādātas sim kartes?par ko rēķini? Par gaisu laikam.6 epasti ir...
Bite - Slikts serviss
Pārtraucu līgumu par majas internets 29.09 lai mēnesis pilnībā izmantots. Dobelē bites salona darbinieks atbildēja ka ir 29. Septembris un bus jāmaksā par visu oktobri ar ko biju ar mieru. Atslēgšana 4 dienu laikā atslēdza. Vel zvanija man lai neeju prom un operatorei jautāju kā ar to rēķinu. Operatore atbildēja "nu proporcionāli". Es atbildu bites darbinieks dobelē ko citu teica pa visu mēn jāmaksā. Nu labi atnāca tas rēķins 4. Oktobrī un pilna summa 15.75€. Samaksāju uzreiz. Novembrī atsūta...
SIA BITE - Nelikumīgi dara
Bite Latvija Rīga Dar Nelukumīgi jo klients samaksāja 83 eur 98 cent rēķinu maxima saldu brīvības iela 30. Datuma 8 novembrī bet internets nav pieslekts kā arī bite Latvija pieprasa maksu par rūteri ko esmu pārmaksājis jo rūteris maksā 108 Eur Huawei bet vienalga pieprasa maksu par rūteri šādi. Nevajag darīt bitei pārkāpumus valstī
Bite - Slikts serviss
Dikti dīvaina sajūta šodien mani pārņēma apmeklējot bites centru Imantā, pirmkārt, cik es saprotu bites politika ir būt tuvāk klientam, klientus uzrunā uz tu un ir visai draudzīgi, bet klientu centrā Imantā veikala vadītāja Kitija 11.11.2019. Lika man viņu uzrunāt uz jūs, nu ok, jūs tak jūs, tālāk, vēlējos apmainīt preci, kuru nopirku 09.11.2019. Prece nebija lietota tikai man nederēja, atteicās to darīt. Norādīja, ja es pērku, man ir jāpārliecinās, ko pērku. Ar skaļām vārdu apmaiņām preci...
Bite - Slikts serviss
Jūsu darbinieki, konkrētāk Edmunds, nezin kas ir ētikas kodekss. Balss paaugstināšana un pazemošana citu klientu un darbinieku priekšā ir normas lieta bites klientu apkalpošanas servisā Daugavpilī, cietokšņa ielā 60 "Diton nams". Kā var pieņemt darbā tādus cilvēkus, kuri nemāk veidot dialogu ar saviem klientiem? Ir aizskarta pašcieņa un pārkāptas cilvēktiesību normas.
Bite - Čakarē ar garantijām
Nopirku bērnam pulksteni, to maiki mēslu, atvedu mājās gribēju ieslēgt, piereģistrēt un atdot bērnam. Pulksteni vajadzēja uzladet, bet šis nelādējas. Aizvedu uz remontu izrādījās baterija beigta, saņemot no remonta, salona pieslēdza pie ladetāja itka aizgāja pēc kadam 5 min. Atvedu majas meigināju ladet vairs neladēja. Aizvedu uz remontu pēc divam nedeļam zvana, ka no bulgarijas esot pienākusi ziņa, pulkstenis dabūjis mitrumu un garantija tiek noņemta, pie manis pulkstenis pavadīja mazāk laika...
Bite - Krāpšana
Cilvēku maldināšana!
Ejot uz salonu ar velmi pēc interneta mums piedāvāja pārnēsājamo kastīti. Ļāva nedēļu izmēģināt un ja kaut kas neapmierina var nest atpakaļ. Un jāsamaksā būs aptuveni+ / - 2€
internets iztērējās jau pēc 3 dienām. Nesot atpakaļ internetu. Saņēmām atbildi. Ja gribat lauzt līgumu jums jāsamaksā 50€ sviests kaut kāds. Par to mums neko neteica. Sanākt tā ka mēnesī mums tagad jāmaksā 10€ un internets pietiks 3 dienām. Tas nav normāli. Es labāk samaksāšu tos 50€ un tikšu vaļa no biite pāriešu uz citu kompāniju. Kur ir normāli darbinieki un visu kārtīgi pastāsta.
Bite - Slikts serviss
Gribēju informēt par sekojošo.
Sievai salūza mobilais telefons. Par cik mēs abi esam bites klienti jau 7 gadi un līdz šim ar bites servisu bijām apmierināti, nolēmām, ka telefonu mēs pirksim bite. Mums ir maziņš bērniņš, sieva sēž bērnu kopšanas atvaļinājumā, tādēļ ar sievu vienmēr jābūt kontaktā. 21.10.2019. Atprasījos no darba un dodos uz bites apkalpošanas centru, kas atrodas brīvībās ielā 30, dobelē. Nostāvējām ar sievu bites centrā 1.5 h, gaidījām kamēr bites darbiniece beigs apkalpot...
Bite - Nelabo par garantiju
Meitai nobloķējās telefons, pirkts bitē... Gada laikā visādus pigorus tas telefons izstrādājis, tad nevar sazvanīt tad nevar piezvanīt, tad no sistēmas pazūd visi tel. Num.
Aiznesām uz garantiju-protams atteica. Kam gan vajadzīga garantija ja par to neko nelabo?
Bite - Pozitīva atsauksme
Man ir laba ziņa! Puisis ar vārdu Aksels Jelgavā izturējās cilvēcīgi, pretimnākoši, pozitīvi. Aicinu pielikt viņam kādu bonusu!
Tomēr problēma ir: neatradu vietni pozitīvām atsauksmēm un tāpēc šo labo ziņu par atsaucīgo Akselu nācās rakstīt šeit.
Bite - Darbinieka atieksme
09,10,2019 apmeklēju Bites salonu DOBELĒ sakarā ar neskaidrībām rēķinā. Darbinieka atieksme un neapmierinātība, pirmkārt vērsās uz mani ar TU, nevis Jūs neesmu viņam nekāds draugs.Otrkārt man nav vēlēšanās ar Tevi te strīdēties man vieglāk Tev noformēt kompensāciju. Nejau nauda man bija svarīga ,bet gan lai visu savestu kārtībā kā solija slēdzot līgumu.Tādi darbinieki bojā Bites reputāciju.
Bite - Slikts internets
Pats galvenais, vēlos pasacīt, ka internets ir ĻOTI slikts, un ne tikai man, bet vēl vairākiem zināmiem cilvēkiem, kuriem ir bite. Protams, pastāv jau vienmēr iespēja, ka var būt kāds nostūrīts, kur nav zonas un nekas nestrādā, bet man jau 4 mēnešus šis internets nestrādā kvalitatīvi, pat vietās, kur agrāk ir strādājis.
Bite - Sliktas kvalitātes preces tirgo
Lieta sekojoša,nopirkām meitai telefona vāciņu(silikona) zilā krāsā,kas maksāja 25 € un pēc mēneša jau vairākās vietās saplīsa,sieva aizgāja uz Biti un viņi atbildēja,vāciņš nav orģināls,līdz ar to garantijas neesot. Interesanti sanāk,tirgo sūdus un atbildību neuzņemas,tad jau tik pat labi auto detaļas pērkot neorģinālās,arī garantijas nav?Man jau liekas ka uzņēmuman ir jātbild par savu preci ko tirgo!
Bite - Krāpšana
Gribēju portēties bet operators mani noturēja un uz Biti ne pārgāju. Bites darbinieks pieslēdza man 4 numuru un apsolīja ka es varēšu viņu lauzt jebkurā brīdī un maksāt tikai par tām dienām kad tarifs strādāja. Tagad man jāmaksā 53 eur par līguma laušanu. Līgumam ir 24 stundas. Es uzskatu ka man meloja lai dabūtu naudu. Te ir par ko mēs vienojāmies un ko mums apsolīja un nekā nebija pateikts par to ka tagad uz 24 mēnešiem esam piesieti.
Bite - Slikts serviss
Man piezvanīja bites konsultante un piedāvāja "izdevīgāku" līgumu, lai nemaksātu tik daudz naudas par mobilajiem datiem. Nākamajā mēnesī rēķins bija daudz lielāks (nevis mazāks, kā konsultante solīja) . Pieslēdzu citu tarifu plānu, kas atbilst manam datu patēriņam, pati manabite.lv.
Pēc tam man pēkšņi rēķins palika vēl lielāks. Izrādās, ka mājas internetam man esot bijusi 50% atlaide divus gadus, kas beigusies. Mani par to neviens nepabrīdināja.
Rezultātā par telefona rēķinu un māja...
Bite - Defekts
UZMANĪBU! Es nesen Bitē nopirku jauno Samsung Galaxy A70 telefonu ar kuru komplektā nāk tikai viens lādētāja vads kuram abos galos ir tikai USB-C. Tas nozīmē ka lai varētu uzlādēt šo telefonu pie datora vai citas usb rozetes, nepieciešams pirkt jaunu vadu vai pāreju no tā usb-c uz usb (nezinu vai tādas eksistē, bet līdzi nenāca) . Biju dzirdējis par vienotiem lādētāju standartiem Eiropā, bet acīmredzot tādi vai nu tomēr neeksistē, vai arī kaut kādu iemeslu dēļ neattiecas uz šiem bite tirgotajiem Samsung modeļiem. : - /
Bite - Krāpšana
Gribēju jūs brīdināt par bites klientu apkalpošanu un rēķinu piestādīšanam. Ļoti nepatīkami kad tu aizeij no šīs kompānijas un samaksa visus rēķinus un beigas tev vēl iestāda kaut kādu mistisku summu kura skaitās ka parādās pat ja sen jau esi no viņa atteicies.
Bite - Slikts serviss
Pāris gadus neesmu Bite klients.
Zvanās, rakstās(epasti,sms) par piedāvājumiem, aptaujām, tīkla uzlabojumiem, remontiem utt.
Zvanu - saku - neesmu Jūsu klients, neko nesūtiet man.
Bite: "Kā ta ne, Jūs esat mūsu klientu sarakstos, kāda aktīva sim karte ir? Brauciet uz klientu apkalpošanas centru, noskaidrosim."
Nodomāju, kā kas aktīvs var būt, ja nenāk rēķini.
Bite - krāpšana
30. augustā, apstākļu spiesta (no rīta transportā tika nozagts telefons), BITE salonā atjaunoju SIM karti un iegādājos jaunu telefonu, konsultants pierunāja nomainīt arī tarifu pānu ar lielāku maksu. Saņemot rēķinu par augustu, secināju, ka jaunais tarifu pāns ir piemērots visam mēnesim - no 1. augusta, kaut gan reāli esmu to lietojusi precīzi 1,5 dienas un rēķins ir divas reizes lielāks, nekā parasti.Telefona sarunā man atbildēja - jā tā ir, konsultantam vajadzēja jūs informēt.Lieki piebilst...