BITE - Krāpšana, slikts serviss
Ilgstošu laiku, ap 10 gadiem biju uzticīgs Bites klients. Pirms trīs gadiem man piešķīra pieslēgumam labu atlaidi 50% uz mūžu (tā man teica pats bites menedžeris) . Nesen saņēmu brīdinājumu ka mainīsies tarifu plāns. Uzzvanīju noskaidrot kāpēc, jo atlaide taču bija solīta uz mūžu. Man kaut kāda nekompetenta operatore ir atbildējusi, ka nepastāv vairs šāds pakalpojums, uz piedāvājusi, mazāku atlaidi, uz ko es teicu, ka man tas neapmierina, jo man tika solīts ka atlaide būs vienmēr. Teicu, ka iešu pie cita operatora.
Aiziet nepaspēju, jo bija citas problēmas dzīvē. Saņemtajos nākamajos rēķinos ieraudzīju, ka atlaidi vairs vispār nepiemēro!
Zvanīju uz info tālruni, mēģināju vienoties par kopīgo risinājumu. Aprunāties ar kādu augstākstāvošo par vienkāršiem operatoriem priekšnieku iespēju nav. Parastie operatori Saka, jūs atteicāties no piedāvājuma. Tik maksājiet! Piedodiet, bet, ja es atteicos no pakalpojumiem, atslēdz pakalpojumu, nevis pa kluso izraksta astronomiskus rēķinus! Pat nebrīdinot par to, ka atlaidi vairs nepiemēro!
Nu vispār šim kantorim kaut kas nav vairs kārtībā ar politiku pret klientiem. Esmu ļoti vīlusies un esmu šokā par notikušo. Rītdien jau sarunāju slēgt līgumu ar citu operatoru.
Izdarīju secinājumu, ka uzticīgie klienti bitei vairs nav vajadzīgi.
Sveiki!
Lūdzam sazināties ar mums, rakstot uz [email protected], lai varam noprecizēt visu nepieciešamos un rast operatīvu risinājuma šajā situācijā.
Комментарии (4)
Ни кому не советую переходить в bite! Интернет, просто отстой! 😡😡😡
Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību
Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību
Līdzīgi ar TELE2. Operators saka, kad varēs, bet pēc gada un vairāk cits operators saka, ka tā nevar. Jaieraksta sarunas ar tiem operatoriem - отвечаю.