Адрес: |
Uriekstes iela 2a Rīga Latvia - LV-1005 (Juridiskā adrese) |
---|---|
Телефон: | +371 25850600 +371 25851601 |
Факс: | +371 25850610 |
Время работы: |
9:00 - 18:00
9:00 - 18:00 9:00 - 18:00 9:00 - 18:00 9:00 - 17:00 закрыто закрыто |
Категория: | Телекоммуникации • Операторы мобильной связи |
Социальные сети: |
BITE - Жалобы и отзывы
BITE - Serviss
Kopš rītdienas pāreju no bites uz lmt. Šodien zvanīja meitene no bites un runāja ar mani ārkārtīgi nelaipni. Neskatoties uz to, ka viņa piedāvāja man izdevīgākus nosacījumus, atteicos, jo runāja viņa ar mani kā ar mazu bērnu un ārkārtīgi nekaunīgi. Esmu vieglā šokā pēc šīs sarunas un man nav ne mazākās vēlmes atgriezties pie šī operatora.
BITE - Krāpšana
Bite turpina darboties ar apšaubāmām mārketinga metodēm. Bite piedāvā pārnākt pie viņiem, piesolot dāvanā austiņas par nepilnu 1 eiro. Izrādās, tā nav nekāda dāvana un ar labdarību uzņēmums nenodarbojās, bet vistīrākā krāpšana. Ja tu īsu brīdi pirms operatora maiņas pārdomā, tad tev ir jāatmaksā pilna summa par austiņām, kas ir ~155 eiro, lai gan austiņas neesi lietojis. Nezinu vai tas ir likuma pārkāpums, bet neētiski tas ir noteikti. Un kur paliek patērētāja tiesības 14 dienu laikā atgriezt preci? Šis viss izklausās pēc kārtējās klientu čakarēšanas.
BITE - Klientu maldināšana, robežojas ar krāpšanu
Jau kādu laiku esmu pieslēdzis un lietoju divus numurus saviem skolēniem. Bija nepatīkams pārsteigums, kad dēls man prasa, kāpēc ir iestājies limits. Piezvanot uz viņu helpdesku noskaidroju, ka tas ir bijis zvans uz EEZ valsti un jauniešu tarifu plānā tas nav iekļauts. Tomēr caurskatot iespējamās sadaļas bite.lv mājas lapā neviens vārds par to netika minēts. Pēc rūpīgākas caurskates tomēr izdevās atrast punktu par šiem tarifiem tomēr pašā sākumā ir nepārprotams bezgalības simbols. Uzskatu...
BITE - Maksā bitei nekad nepietiek
Šodien uzzināju to ka ja bites numurs netiek izmantots, bet par viņu maksā, tad pēc 30 dienām jums liks izmaksāt ierīci un samaksāt līgumsodu, par līguma laušanu. Nu tas jau ir galīgi stulbi. Nepietiek ar to ka tiek maksāts vēl jāmaksā sods. Tā tiešām ir cita kompānija. Ja gribat maksāt ne par ko tad ejiet uz biti.
BITE - Nožēlojams klientu apkalpošanas serviss
Tā kā visai ģimenei bija (uzsvars uz bija, jo vairs nav nevienam!) bites pieslēgums, paņēmu to uz sava vārda arī vecmāmiņai. Pēc viņas nāves līgumu, protams, gribēju pārtraukt, bet izrādās, ka dzīvojot ārzemēs to ir praktiski neiespējami izdarīt. Zvanīju vairākas reizes, katrs klientu apkalpošanas "speciālists" teica ko citu un viena nožēlojama persona man teica, ka esot nepieciešama miršanas apliecība, lai līgumu lauztu, tajā brīdī padevos un nolēmu maksāt rēķinus par pieslēgumu, kas netika...
BITE - Агрессивный маркетинг
Давно хотел об этом написать но всё никак не доходили руки. Но после очередного звонка от bite понял, что время пришло. Суть проблемы следующая: звонки от оператора с предложениями купить роутергаджетпакет услуг. В последнее время такие звонки становятся всё более навязчивыми. Раньше достаточно было сказать оператору, что тебя это не интересует и вопрос был исчерпан. Сейчас же ситуация гораздо хуже по следующим причинам: 1) если в самом начале говоришь, что предложение тебя не интересует...
BITE - Krāpšana un slikts serviss kopā.
Apmēram pirms 6mēnešiem devos uz tuvāko bites apkalpošanas centru, lai uzzinātu par mobīlo internetu (wii fii rūteris) (bez vadiem) stāsts bija labs, bet ne patiesss. Viņa teica, jūsu adresē pārklājums ir teicams, kā arī ir klienti no jūsu apkaimes, kas izmanto šo interneta veidu. Ātrums būs nemainīgs pat pieslēdzot līdz 10 iekārtām. Pff. Tā kā 6 mēnešu laikā tv nebiju ieslēdzis daudz reizes, nebiju isti konstatējis faktu, ka interneta ātrums ir tik švaks, ka vakarā nav iespējams skatītie...
BITE - Slikts serviss
Sūdzos par bites sniegto, ļoti vājo interneta pārklājumu. Zvanīju un interesējos vai manā dzīvesvietā būs kādi uzlabojumi, lai interneta pārklājums kļūtu labāks? Saņēmu atbildi, ka jā, šobrīd pārklājums ir ļoti vājš, bet plānots pēc pusgada veikt uzlabojumus. Ok, gaidu pusgadu. Izmaiņu nav. Pārslēdzos uz citu operātoru. Tā sanāca, ka jaunajā mēnesī vēl nācās vienu nedēļu izmantot bites pakalpojumus. Domāju, ka atsūtīs rēķinu par 7 dienām. Bet nē, atsūta rēķina summu par visu nēnesi. Zvanu...
BITE - Pakalpojuma nenodrošināšana
Mājas adresē man ir ļoti slikts bite interneta pārklājums. Kad zvanīju un iesniedzu sūdzību, atbildi es nesaņēmu jo man nepārzvanīja kā tika solīts. Kad aizgāju uz bite salonu man pateica kad sūdzība tiek izskatīta, bet viņi savā kartē redz kad tieši manā adresē interneta pārklājums ir tieši starp ļoti labu un vidēji labu. Šodien neizturēju un zvanīju vēlreiz, atbildēja man īsi un skaidri - jūsu uzrādītajā adresē nekādi uzlabojumi šobrīd netiek veikti un tuvākajā laikā nav paredzēts veikt...
BITE - Viņas nedz sāpīgi kost
Bite ir vienīgā kompānija, kas neņem vēra klientu. Laikam tāpēc skaitās cita kompānija. Viniem par klientu nospļauties, ka tik līgums un nauda nāk. Kaut vai par pakalpojumu ko klients nekad neizmanto. Atbilde viena maksā vai līgumsods. Uzmanieties no bites, viņas nedz sāpīgi kost.
BITE - Плохое обслуживание
Добрый день! Хочу поделиться своей историей, я была оформлена как частный клиент, и платила все счета во время. В какой то момент потребовалось перевести тел. Номер на юридическое лицо. Договор оформила, всё хорошо, дали менеджера из бите по делам фирмы. Честно, я такого ещё не встречала, менеджер в какой то момент на телефон не отвечал, на письма отвечал очень долго, после того как написала заявление на отключение номера, мне не выслали на электронную почту счёт за последний месяц и о том что...
BITE - Dargs
Labdien. Man neapmierina bites padardzinatais tarifs. 74. Eiro. Es ka jliente patereju zvaniem un izzinam un par ibterbetu. No kurienes ir tada rekins. Es ka kliente maksaju regularu apmaksu. Tas nav normali. Zvana no arzenem svesi numuri kuriem es es neatbildu. Cilveku dati neaizsargati. Kur ir loģika. Kapec man jaatmksa tads rekins ko es tik daudz neesmu lietojusi. Es ka berna mate pate esmu bezdarbniece. Iztieku uz pabalstiem. Kas ir man vienigie ienakumi. Nerekinas ar cilveku tiesibam. Mani neapmierina šī attieksme. Loti dargs bites pakalpojums. Ar cienu iluta ķerpe no Valmieras.
BITE - Nepatiesa informācija
Esmu vīlusies bites ka operatora izvēlē, biju ilggadējs klients, kad nolēmu pāriet pie cita operatora sākās visādi murgi, kad zvanu man stāsta vienu informāciju, kad rakstu čatā, Saka lai eju uz salonu, tur atkal neviens neko nezin un liek nākt pēc mēneša, vēl dabūju noklausīties ka šie neesot kredītiestāde un tā vietā lai cilvēcīgi man izskaidrotu situāciju sūta mk noteikumus un izvairās no man interesējošu jautājumu izskaidrošanas, sūta viens pie otra utt, rezultātā mans priekšstats par šo kompāniju ir galīgi mainījies, ceru ka zaudējot klientus sapratīs kļūdas un varbūt mainīsies...
BITE - Cilvēku maldinasana
Lūdzu uzmaniet savus vecos cilvēkus, jo bite ir veikli darboņi, kuri bez garam sarunām noslēgts līgumus par lielām naudas summām uz vairākiem gadiem. Nepaskaidrojot ko tas nozīmē. Tikai pakalpojumu kvalitāte galīgi garām. Esiet uzmanīgi, tā tika apvardota mana paziņa, kam tagad nepar ko būs jāmaksā 36 mēnesi un liela summa. Kaut viņa neizmanto internetu, bet jāmaksā. Neiesaku bites pakalpojumu. Internets galīgi garām, te ir te pazūd, bet bite savu vainu neatzīst. Konsultants sāka pie vainas mūra sienas, un iesaka iet pie loga, varbūt sēdēt uz palodzes 9 stāvā?
BITE - Krāpšana, slikts serviss
Pamanīju rēķina ka ir kads lieks numurs, kura man nav lietošanā, un pat nezinu no kurienes tas ir, un par to jau 2 gadi maksāju. Februārī vēl uz pirmo zvanu teica: "pārskaitīsim un nākamo rēķinu, un būs mazāks cipars". 4 menešu garuma zvanu lai sazinātos ar menedžeri, un katru dienu man atbildēja ka jums atzvanis šodien. Un pa 4 mēnešiem tā ari un nesagaidīju zvanu. Labi, 27. Maija devos uz filiāli, jo telefoniski nevarēja man izslēgt numurus, sagaidīju rindu un akropole bite filiāle...
BITE - Krāpšana, rekets.
Bite Latvija " lielisks " serviss.. Līgums uz 24mēn, ja cits piedāvās izdevīgāku pakalpojumu vai bite nespēs nodrošināt jums šo pakalpojumu, tad pie pakalpojuma atteikšanās jums būs jāmaksā atlaide kas nav izmantota.. Pakalpojums 15 e (parasti Cena mākslīgi uzpūsta, lai atlaide izskatītos lielāka) , jums Cena 8e.. Pēc diviem mēnešiem saprotot, ka tomēr bite nav jūsu pakalpojumu sniedzējs un vēlaties ko mainīt, tad 15-8=7 e par katru neizmantoto atlaidi.. Tātad, lai nomainītu bite uz lmt...
BITE - Плохой сервис
Хочу поделиться своим опытом в данной компании - являюсь клиентов bite с детства и на протяжении многих лет исправно платила по счетам, никогда не запаздывала с платежами. У меня был телефон на подключении, взятый в 2018 году. В мае этого года я решила взять новый телефон (за предыдущий оставалось сделать ещё несколько платежей) , поэтому, приехав в салон Bite (Alfa) , я хотела оплатить оставшуюся сумму за предыдущий аппарат и тогда уже брать новый. В салоне мне сказали, что на данный момент...
BITE - Nepiegādāta prece un meli
22.05.2020. (piektdiena) kā bite klients pasūtīju ierīci no bite mājaslapas, tajā pašā dienā zvanīja bite pārstāvis un solīja, ka ierīce būs 25.05.2020. (pirmdiena) . Ierīci nesaņēmu solītajā laikā, zvanīju bite 27.05.2020. (trešdiena) . Solīja, ka būs 29.05.2020. (piektdiena) . Atkal ierīci nesaņēmu solītajā laikā, zvanīju bite, solīja, ka atzvanīs 01.06.2020. (pirmdiena) . Protams, ka ne zvanu, ne ierīci nedabūju. Ierīcei vairs atlaide nav, ja pasūtīšu no jauna, būs dārgāk. Bija paredzēta kā dāvana, tāpēc laiks bija svarīgs. Iesaku citiem uzmanīties. Turpmāk no bite vairs neko nepasūtīšu.
BITE - Плохой сервис
30.03.2020. Было написано заявление в электроном виде (по инструкции от бите) о том, чтобы перенести пару номеров на другое юридическое лицо и один номер выключить. Несколько раз напоминали мы в электронном виде. Звонили многократно. Ответ один: передадим в отдел юридических лиц, они вам отзвонят. В результате за прель и уже собственно за май, предприятие выставляются счета за услуги, которые ему не нужны. Последний ответ был шедевральный от оператора: если надо ускорить, обратитесь в пункт обслуживания клиентов.
BITE - Zvani svētdienās
Tas ir pilnīgs absurds, ka tiek zvanīts klientiem svētdienās, protams, nerunājot par kādu individuālu, sarunātu atzvanu. Bet zvanīt svētdienā, kad gribas atpūsties. Nu sviests... Lūgums liels bites vadībai, saprotu, ka darbinieki nav vainīgi. Nu ļaujiet, lūdzu, tiem nabaga darbiniekiem svētdienā nezvanīt, neuzbāzties cilvēkiem, jo tas tik tiešām nav nopietni.