BITE - Slikts serviss
Sakarā ar rēķinu palielināšanos pie iepriekšējā operātora izdomāju ka man vajadzētu mainīt operātorus un bite bija mana pirmā izvēle, ja es būtu zinājusi kādas problēmas nāks līdzi nekad nebūtu pārgājusi pie viņiem, pirmkārt nekāds izdevīgs tarifa plāns netika piedāvāts un otrkārt komplektā nāk go3, kuru nav iespējams neņemt, es personīgi neskatos go3 un to arī teicu bites pārstāvim bet meitene atbildēja ka bez go3 nevar uztaisīt līgumu, tāpēc nekas cits neatlika kā piekrist. Beigās nākamajā dienā tomēr paliku pie iepriekšējā operātora jo piedāvāja daudz labāku piedāvājumu, nekā bite un tā kā līgums ar biti vēl nebija aktīvs sapratu ka tas vienkārši tiks anulēts un pat nepadomāju ka man ir atsevišķi jāraksta par go3 līgumu, likās ka ja tas ir kopīgs pakalpojums ar biti tad arī tas automātiski ir anulēts izrādījās ka nē un man neviens to nepaziņoja un arī neapskaidroja filiālē, ļoti skumji ka man tagad ir jāmaksā līgumsods par pakalpojumu kuru nemaz nevēlējos izmantot kuru man piespiedu kārtā bija jāņem jo "citādāk nevar uztaisīt līgumu ar biti" ļoti skumji ka tagad ir jāizmet pāri 40 eur, jo darbinieki nevar paskaidrot klientiem šādas lietas. Nākas maksāt līgumsodu nevis nopirkt dēlam ēdienu vai drēbes, paldies bite, jūs noteikti esat citāda kompānija.
Labrīt, Baiba!
Lūdzu, sazinieties ar mums, rakstot uz [email protected], lai varam mēģināt risināt radušos situāciju. Jauku dienu!
Комментарии (4)
Solija uz 2 gadi vienu cenu kas apmierinaja tapēc paņēmu pieslēgumu, un kas notiek pēc pusgada dubulto cenu :D ta nahuij manīt cilvēkus :D
Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību
Slikts servis,Neinformēšana par cenu pieaugumu,cenu maiņa bez paziņošanas man.Daudzus gadus kliente,bet vēlos mainīt uz citu operātoru.Akcijas cenas,bet nomainītas bez manas ziņas.
Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību