BITE - Krāpšana, slikts serviss
Viss sākās kad pirms Jāniem vajadzēja nodot elektroskrejriteni garantijas remontā. Bite pārsūta viņu uz Tsc autorizētu servisu kurš tālāk pārsūta viņu uz Lietuvu. Kurš viņš visdrīzāk vienkārši mētājas noliktavā 2 mēnešus, augustā sākumā atnāk zina par to ka tiek piešķirta jauna ierīce, aizbraucu - veicu maiņas pasūtījumu paiet nedēļa piezvana pasaka ka tāda ierīce vairs neesot un nebūšot piedāvā naudas atgriešanu, skaidra lieta ka 2 mēnešus bezjēgā gaidot ir vajadzīga atpakaļ man ierīce kas bija pirkta kā patstāvīgs transportlīdzeklis nevis mēnesi pabraukāties un viss. Kādā 18 datuma zvanu uz klientu apkalpošanas centru visā tā pati procedūra pasūta un pēc nedēļas jāgaida atbilde 24 augustā zvana no klientu numura un Saka ka ierīce esot centrālajā noliktavā pasūtu uz manu klientu centru šodien 31 augusts zvanu vēlreiz Saka ka pēc 15 min pārzvanīs jo izskatīšos lietu. Pārzvana un Saka ka tikai naudas atgriešana. Naudas atgriešana neinteresē. Ir nepieciešama ierīce kura tika speciāli pirkta nomaksā!
Labdien!
Paldies par ziņu. Lūdzu, sazinieties ar mums, rakstot uz [email protected], lai varam mēģināt risināt radušos situāciju. Jauku dienu!
Комментарии (1)
"bija pirkta kā patstāvīgs transportlīdzeklis". Labs joks.