AirBaltic

Air Baltic Corporation AS
Адрес: Starptautiskā Lidosta Rīga
Rīga Mārupes novads
Latvia - LV-1053
(Juridiskā adrese)
Телефон: 90001100
+371 6 7207069
Факс: +371 6 7207369
Информация: Administrācija
Время работы: 9:00 - 18:00
9:00 - 18:00
9:00 - 18:00
9:00 - 18:00
9:00 - 16:00
закрыто
закрыто
Категория: Путешествия  •  Авиакомпании
Социальные сети:

Рейтинг Надежности

3%
Жалобы
159
Разрешенные
2
C ответами
10
Посмотреть статистику

AirBaltic - Жалобы и отзывы

AirBaltic - Slikts serviss

Slikts serviss Pirku 4 biļetes uz reikjaviku ģimenes ceļojumam pusgadu iepriekš, plānots atvaļinājums. Ne maza summa. Iemaksāju 50%. 20 dienas pirms ceļojuma saņemu paziņojumu, mēstulēs, ka sakarā ar to ka neesmu samaksājis atlikušos 50% esmu zaudējis gan biļetes, gan naudu. Zvanu uz airbaltic, tieši to apstiprina, bez variantiem ko darīt. Jā, pirms pusgada pērkot ar maziem burtiņiem kaut kas tāds bija rakstīts. Milzīgs noslēpums kāpēc airbaltic atšķirībā no jebkura cita servisa, neņēma nākošo maksājumu...

AirBaltic - Slikts serviss!

Slikts serviss! Vairs nevēlos lidot ar šo aviokompāniju! Bija problēmas lidojot uz maskavu un ir arī lidojot atpakaļ uz rīgu - reiss aizkavēsies par 1h 25min! Man ir nopirkta biļete, lai pēc tam ar autobusu brauktu no rīgas uz valmieru, taču es neuzspēšu un līdz ar to biļete iet zudumā! Paldies airbaltic!

AirBaltic - Slikts serviss, bagaža bojajums

Slikts serviss, bagaža bojajums Никогда не летайте компанией Аирбалтик, сервис отвратительный. Если хотите долететь до места назначения с комфортом то забудьте об этом, кондиционеры дуют, в самолете холодно, пледов на всех нету, если вы не знаете латышский то обьяснятся придется явно на пальцах. При разгрузке сломали детскую коляску, компенсировали деньги и то часть денег за мало б/у коляску через месяц. Сервиса никакого. Это ужас.

AirBaltic - Krapsana

Krapsana Sabojāts ceļojums kurš vēl nav sācies!Iegādājos biļetes airbaktic kompanija.Dodos ceļojumā uz Sociem atradu tieso reisu šinī aviokompānija un nopriecajos.Devos tieši uz lidostu lai iegādātos biļetes,galējā summa bij' stipri lielāka nekā interneta,jo pievienojas pakalpojuma maksa-par vienu biļeti 15 eiro un PVN 43.46 par 3 biļetēm.Darbiniece mani nebridinaja par šādām izmaksām iepriekš!Labi to es biroju,negribēju bojāt sev atvaļinājumu.BET...kad mēģināju reģistrēties lidojumam izrādījās ka man...

AirBaltic - Slikts serviss

Slikts serviss Nosūtīju savu bērnu ar airbaltic stjuarta pakalpojumu no Dublinas uz Rīgu, bet mans bērns netika nodots uzradītai personai un dokumenti tika adoti svešam cilvēkam. Mans bērns bija loti satraucies par situāciju. Pati atrada sagaidāmo personu. Beigas izrādījās, kad viņas pase tika atdota svešam cilvēkam, kurs ari sagaidīja tādu pasu stjuartes pavadīto bērnu. Pēc stundas bērns dabūja atgriezties lidosta, jo noskaidrojas kad nav pase pie sevis. Lidosta loti atvainojas, kad sajauca personas. Super:) pakalpojums

AirBaltic - Slikts servis

Slikts servis Забронировала билет и разбила на четыре платежа. Когда делала второй платёж нечаянно отправила его два раза. AirBaltic вернуть платёж отказались...Так обидно, ведь рассчитываешь свой бюджет, а они-- ну раз заплатили, то всё, как будто в 90 года вернулись

AirBaltic - Krāpšana

Krāpšana Sakarā ar to ka es pats nevaru lidot, gribēju savu biļeti pārrakstīt uz savu mazo meitu, lai lido ar māti kopā. Izradās ka dabūju uzteikumu. Redziet mūsu kompānija to nepiedāvā atbild pārstāve airbaltic. Es taču neprasu lai atgriežat finanses 70 vai 50%. Ā nu ja šo ar nepiedāvā. Secinājums ir tāds: ka airbaltic akcionāri to skaitā Latvijas valsts gūst labumu no iedzīvotāju nelaimēm. Un to nodokli iebāžat sev dziļi, dziļi d... Ā.

AirBaltic - Neesoša apkalpe

Neesoša apkalpe Situācija ir ļoti īpatnēja. 8.03.19. Bija plānots lidojums uz Turku. Lidojums tika pamatīgi aizkavēts (sūdzības rakstīšanas brīdī nekas vēl nav atrisināts) . Un kā iemesls man tiek paziņots, ka tiekot gaidīta apkalpe. Līdz ar to izdarot secinājumus - apkalpa nav ieradusies darbā vai arī kompānijas kuratori ir pamatīgi kaut ko salaiduši grīstē. Var būt dažādi iemesli kādēļ lidojums aizkavējas vai tiek atcelts, bet kas šāds vienkārši nedrīkstētu notikt. Jo šajā gadījumā kompānija zaudē pat to mazumiņu uzticības, kas vēl pastāv.

AirBaltic - Slikts serviss un stjuartes ētika

Slikts serviss un stjuartes ētika Airbaltic lidojuma laikā stjuarte ignorē nospiestu izsaukuma pogu, vienlaicīgi tup uz grīdas un sarunājas ar pasažieri. Manuprāt, apkalpes darbiniekiem ir ētikas normas, kuras ir jāievēro. Esmu kārtējo reizi vīlusies airbaltic kvalitātē, kā arī šokēta gan par ētikas normu neievērošanu, gan paviršo atbildi uz iesniegumu. Rakstīju airbaltic, saņēmu atbildi, citēju: "atbildot uz jūsu jautājumu par apkalpes komunikāciju ar pasažieriem, vēlos jūs informēt, ka gadījumā, ja tiešie darba pienākumi...

AirBaltic - Krapšana

Krapšana Es vispar šokā. Mani negaiditi uztaisija operaciju. Un arsti neiesaka lidot. Iz zvanīts uz kompaniju un sadzirdēts kā, delj tā, ka man ar vīru ir basic statusa biletes es nevaru neko ar viņiem izdarit. Ne samainot datumu, ne aizsutit citu cilveku sava vietā. Tikai uzdavinat mūsu "miļai" airbaltic gandriz 300€... Nav vardu. Man liekas vismaz varianti ar veselību vajag kaut pardomāt.

AirBaltic - Kompensācija.

Kompensācija. Labdien! Rakstu sakarā ar airBaltic lidsabiedrību. Š.g. 25.novembrī man bija paredzēts lidojums ar ariBaltic no Briseles uz Rīgu. Šis lidojums tika atcels, pasažieriem pat nepaskaidrojot kāpēc tā. Lidojumu gaidījām vairāk nekā divas stundas, taču neviens mums nesniedza informāciju vai lidojums būs vai nē. Aplūkojos Eiropas Parlamenta un Padomes Regulu Nr.261./2004 tiek skaidri minēts, ka šādā gadījumā airBaltic ir jāizmaksā kompensācija. Sazinājos ar airBaltic, aizpildīju mājas lapā pretenzija...

AirBaltic - Krāpšanas

Krāpšanas AirBaltic krāpšanas pie biļešu iegādes. Droši vien visiem zināms fakts, bet toties gribu vēlreiz to uzsvērt. Meklējot biļetes airbaltic mājaslapā sistēma seko jūsu vēlmēm un pie biļešu iegādes izdod jums paziņojumu "par šo cenu biļetes nav pieejamas". Pirmkārt tā nav taisnība! Pirmkārt sistēma krāpšanas iemesla dēļ, jo citu izskaidrojumu vienkārši nav, sistēma nepiedāvā jums atlikušas biļetes par zemāku cenu, bet uzreiz piedāvā par paaugstinātu cenu. Piemēram jums vajag 2 biļetes, bet kamēr jū...

AirBaltic - Kategorija

Kategorija 2018. gada pavasarī iegādājāmies ceļojumu caur Airbaltic sabiedrību. Bērni saslima un ceļojumu atcēlu. Airbaltic piedāvāja atgriezt nodokļu summu, kas bija ap 90 eiro vai arī izdot e-kuponu nakamajiem ceļojumiem. Es piekritu kuponam. Jo, nodomāju, ka noteikti to izmantošu tuvakajā gadā. Šobrīd rudenī planojām ceļojumu un izrādās esmu nokavējusi 7 dienas un man atsaka to pagarināt, jo redziet, esmu piekritusi tadam termiņam. Termiņš bija 6 meneši. Ok, termiņš ir nokavets, pati muļķe, nenosekoju...

AirBaltic - Nolaidïba, slikts serviss

Nolaidïba, slikts serviss Briesmigs personals. Bija reiss no rita 8.00. Ierados laikus 2h ieprieks, neviens no personala nebija! Visi guleja jo izvilkas samiegojuśies, noformejot somu neviens nenogadaja to lidmasina. Vnk sedeja un gaidija. Pie registracijas sausmiga sieviete pirsingos. Visa rezultata nokaveju reisu. Kad ludzu lai manu somu tak aizved uz lidmasinu vina atteica nav vinas darbs lai sezu gaidu to kam jaaizved. Tas cilveks taja laika neatbildeja uz zvana jo guleja! Beigas dzirdeju aizskarosus vardus par...

AirBaltic - Apkalposanas

Apkalposanas Izöidoju Riga uz Frankfurti pie Mainas 16.40 plkst. 15.00 gandriz nedabuju infarktu no meitenes nenormali spalgas balss un runasanas atruma skalruni- angliski informacijas sniegsana- meitene ta blava angliski- uz,anibu uzmanibu , ka visi uzgaidama telpa sedosie palecas. Dariet tacu kaut ko! Informacija jasniedz mierigi patikama balsi lai nesatrauktu pasazierus pirms lidojuma. Jautajot lidmasina kad mes nosedisimies- latviski un vaciski mani nesaprata stjuartes runa tikai krieviski un angliski-...

AirBaltic - Slikts serviss

Slikts serviss Saksu ar to, ka parasti, redzot kadu sudzibu par airbaltic, nepieversu tam uzmanibu un vel zinamos brizos so kompaniju diskusijas aizstaveju. Ticu, ka iemesls tam bija, ka nekad nebija jaatrisina kada negaidita situacija vai problema. Lidoju loti biezi helsinki - riga un atpakal, izmantoju gan finnair, gan airbaltic - atkariba no lidojumu laikiem un bilesu pieejamibas, diemzel soreiz izvelejos airbaltic. Tatad situacija: nopirku biletes julija, lai lidotu augusta ar viru uz rigu. Julija...

AirBaltic - Bagāžas nozaudēšana

Bagāžas nozaudēšana 16. Jūlijā tika veikts tiešs reiss Rīga-Adler, tika nodota 1 bagāža. Lidojuma beigās atklajās ka bagāža tika nozaudēta. Uzreiz tika uzrakstīts iesniegums par bagāžas nozaudēšanu. Pēc notikušā neviens neinformēja un nesniedza informāciju par nozaudēto.

AirBaltic - Lidojumi

Lidojumi Šodien,29.06.2018. Plkst.15;10, plkst.15;18 un plkst.15;24 (3 Air Baltic lidmašīnas) pēc pacelšanās zemā lidojumā pārlido pāri Beberbeķiem (arī manai mājai) ! Vai tiešām viņiem nav jāievēro nekāds lidojuma koridors? Vai degvielas taupīšana ir pāri visam? Tikai un vienīgi Air Baltic lidmašīnas tā rīkojas! Kāpēc citu kompāniju lidmašīnas var lidot Rīgas līča virzienā un tad mainīt lidojuma virzienu, bet Air Baltic - nē!

AirBaltic - Slikts serviss

Slikts serviss Paldies, airbaltic, par jauko dzimšanas dienas dāvanu! Savas mantkārības un šaurās domāšanas dēļ,cilvēks netiek mājās. Varbūt pasekojiet līdz pasaules notikumiem un šādas negatīvas pieredzes dēļ nezaudēsiet klientus! Biļetes tika iegādātas laicīgi (otrs vīrietis vispār biļetes nopirka 2017.gada augustā!) cik laicīgi ir jānopērk biļetes un jāiečekojas,lai tiktu lidmašīnā Un nekāda kompensācija nespēj kliedēt šo negatīvo pieredzi! Malači, tā turpiniet un drīz vieni paši varēsiet plivināties gaisā! Reiss: Dānija-Latvija,ap plkst. 20:40 pēc LV laika!

AirBaltic - Melošana

Melošana Достали не реально, пихают рекламу на дурака, начинаешь оформлять билет так не дают, и начинают по техническим причинам изменять цену. В итоге на 50 Евро цена стала дороже, вопрос времени был минута. Что за ценовая политика у этой долбанной компании, пускают пыль в глаза а после когда ты уже инсайдер берут тебя и тупо обманывают. Причем пишут обратиться в колл центр и бронировать там, когда звонили цена была еще дороже чем у них же на сайте. Будете бронировать билеты приготовьтесь при...

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы