AirBaltic - Slikts serviss
Labdien! Diemžēl šodien sanāca nokavēt lidmašīnu dēļ darbinieku nepareizas informācijas izsniegšanas. Kurš apmaksās biļeti? Kurš apmaksas papildus izdevumus, kas tagad jāveic dēļ cita transporta izmantošanas?
Cilvēks bija jau stundu iepriekš klāt. Citās lidostās ir max kādas 20 min un ir jābūt. Šeit nez no kurienes ir 40 min? Kur par to ir rakstīts?
Nu labi, par reģistrēšanās kavējumu samaksāja sodu. Tālāk darbinieks nosūta uz pilnīgi citu lidostas galu, kamēr dzird pa lidostas skaļruņiem savu vārdu. Tā jau skrēja atpakaļ un beigās nekā. Nokavē.. Esot stundu iepriekš lidostā?
Cilvēkam jāstrādā, jāpelņa nauda sev, savai ģimenei. No lv pat izbraukt nevar. Un ja tagad vēl aizslēgs robežas atkal.. Nu ziniet ko..
Комментарии (5)
It visur liostās pieņemts būt 2h iepriekš. Ņemot vērā Covid izplatību noslodze mazinājusies, bet nez vai elektroniskie tablo pazuduši, kur skaidri sarakstits no kura termināla un geita lido konkrētā lidmašīna. Reģistrēties var 36h iepriekš Online. Kādi darbinieki, kāds cits lidostas gals? Kurš uz kurieni sūta?
Ja aizsūtījāt cilvēku, kurš lido pirmo reizi, vienu pašu uz lidostu-tad tiešām vajadzēja ieverot tās klasiskās 2h.
Un pri čom te Air Baltic, ja paxis pats nokavē lidojumu?
AirBaltic jau nedēlu pirms reisa sūta n-tos e-pastus ar informāciju par lidojumu, varbūt tos ir vērts palasīt? 😁
Cienītā Mārīte Elizabete Bišulāce,Jūsu uzmanībai daru zināmu,ka lidostā pirms lidojuma jābūt vismaz 2h stundas
iepriekš,dažviet pasaulē pat 3h iepriekš. AirBaltic pie tā,ka paši nespējat laicīgi izkasīties,nu galīgi nav vainīgi.
Varbūt ir jāsak ar to, ka ir jāuzraksta saprotamā tekstā. Kā citi minēja, lidostā ir jābūt laicīgi un it īpaši ja cilvēks ir stulbs, ka neprot monitotā paskatīties un norādes salasīt, tad labāk ir nelidot.