РешеноAirBaltic - Krāpšana
Airbaltic šobrīd pārdod neeksistējošus lidojumus, kad iegādājies biļeti, dažas dienas vēlāk atnāks e-pasts, ka lidojums ir atcelts, protams, tu vari rezervēt citu lidojumu, ja nu brīnuma kārtā izdosies sazvanīt aviokompāniju uz norādīto maksas tālruni. Jo uz rakstiskiem jautājumiem viņi vienkārši neatbild. Kad tomēr izdosies sazvanīt, izrādīsies visi lidojumi pēkšņi ir atcelti līdz 1.10.20 un varbūt vēl ilgāk!
Nevienā momentā rezervējot biļetes netiek sniegta informācija, ka šie reisi vispār kopš marta vidus nav notikuši un nenotiks. Manā gadījumā Maskava - Rīga, to es uzzināju tikai sazinoties ar Latvijas vēstniecību. Kas vēl jauki, kad sazinies ar aviokompāniju viņi pasaka, ka naudu atgriezīs 3-4 mēnešu laikā! Kā tas ir iespējams, 21. Gs?
Vēl brīnišķīga servisa piemērs un tīrākā krāpšana caur telefonisku sarunu, kur darbiniece bez jebkādām problēmām piereģistrēja arī manu mājdzīvnieku šim pašam lidojumam, jā, laipni apstiprināja sēdvietu, noteikumus, atsūtīja rēķinu - un tas visss uz neeksistējošu lidojumu! Kā tas vispār ir legāli? Iekasēt naudu un nepiegādāt pakalpojumu. Piedāvāt naudas vietā dāvanu karti, kad lidojumi vienkārši nenotiek. Pretīga, melīga kompānija.
11.09. Iesniedzu iesniegumu Airbaltic par situāciju un nepieciešamo naudas atmaksu.
19.09. Saņēmu apstiprinājumu no klientu attiecību speciālistes, ka pieprasījums ir apstrādes procesā.
25.09. Nauda atgriezta 100% apmērā.
Paldies!
Комментарии (2)
ATH lidostā atteica fast track kontroli ar Airbaltic biznesa klases biļeti. Neiesaku.
Līdzīga situācija - pārdeva biļetes, kaut zināja, ka nekur nelidos, jo paziņojums par atceltu reisu atnāca nākamajā dienā. Viņi vienkārši šādā veidā nosedz iztrūkumu savā naudas plūsmā, paņemot no tautas bezprocentu un pat beztermiņa kredītu! Man solīja atdot naudu 90 dienu laikā... pagāja jau 100, bet naudas nav...