AirBaltic

Air Baltic Corporation AS
Адрес: Starptautiskā Lidosta Rīga
Rīga Mārupes novads
Latvia - LV-1053
(Juridiskā adrese)
Телефон: 90001100
+371 6 7207069
Факс: +371 6 7207369
Информация: Administrācija
Время работы: 9:00 - 18:00
9:00 - 18:00
9:00 - 18:00
9:00 - 18:00
9:00 - 16:00
закрыто
закрыто
Категория: Путешествия  •  Авиакомпании
Социальные сети:

Рейтинг Надежности

3%
Жалобы
159
Разрешенные
2
C ответами
10
Посмотреть статистику

AirBaltic - Жалобы и отзывы

AirBaltic - Slikts serviss bezatbildība no lidostas darbinieku puses

Slikts serviss bezatbildība no lidostas darbinieku puses Kauns ka mums ir avio kompānija kam klienta problēmas ir vienaldzīgas. Galvenais iekasēt naudu no pasažiera.. Un lai pazūd. Var noņemt no reisa ja koferis 1 gramu par smagu, pārdevam vairak bilešu nav vietas, nepaspēja uz gate 5-10 min. Nav sportiski ātrs un bezkaunīgs. Jo jāgrūsta visi kas pagadās ceļā.. - sūtit reklāmas par akcijas un tad parādās cita summa. Pirkšanai. Palīdzibas nebūs, bet tikai atrunas.. Esam pirmā vietā sūdzību skaitā. Darbinieki rupji nezinoši vienaldzīgi. Esmu aplidojusi...

AirBaltic - Naudas ieturēšana

Naudas ieturēšana Iegādājos biļeti uz 15. Aprīli un nācās atcelt veselības dēļ (rakstiskā veidā pēc operācijas oficiāla ārstniecības iestāde austrijā neatļāva lidot) atcēlu lidojumu vakardien (21. Martā) , kas manuprāt ir ļoti laicīgi, un 150€ vietā man atgrieza 6,57€, kas attiecīgi ir lidostas nodoklis, kautgan noteikumos ir minēts, ka ja veselības iemeslu dēļ cilvēkam nav iespēja uzkāpt uz klāja, biļetes summa tiek atgriezta! Kā attaisnojums man tika pateikts, ka jūs esat iegādājies lētāko pieejamo biļeti tajā...

AirBaltic - Nopirku biļeti, laicīgi iečekojos, bet tā kā airbaltic pārdod vairāk biļetescnekā sēdviet tad mani neielaida lidmašīnā.

Nopirku biļeti, laicīgi iečekojos, bet tā kā airbaltic pārdod vairāk biļetescnekā sēdviet tad mani neielaida lidmašīnā. Kompānija tirgo vairāk biļetes nekā tā spēj uzņemt uz klāja. Laicīgi nopirku biļetes un iečekojos, bet neielaida lidmašīnā jo nav vietas. Rezultātā jālido pēc vairākām stundām uz Somiju tad atkal jāpārsēžas lai tiktu uz Rīgu. Plāni izjaukti, un kompensācija 400 eur man neiznāca proporcionāla zaudējumam...

AirBaltic - Krāpšana un patērētaju tiesību neievērošana...

Krāpšana un patērētaju tiesību neievērošana... Sveiki! Pasūtīju biļetes Somija-Latvija! Aizpildot pieteikumu un samaksājot par biļetēm, ievēroju ka esmu uzrakstījis nepareizo uzvārdu, pasūtot biļeti, domāju par meitu un viņas veselību, un ierakstīju draudzenes uzvārda vietā savu uzvārdu... Oky, rakstu Airbaltic ar lūgumu par papildus samaksu nomainit to uzvārdu uz pareizo... Atbilde = šai biļešu klasei nav iespēja nomainīt nedz uzvārdu, nedz vārdu... Praktiski sanāk tā ka, pakalpojumu vairs nevaru saņemt... Nauda samaksāta, bet pakalpojumu...

AirBaltic - Nemaksā kompensācijas par atceltiem lidojumiem

Nemaksā kompensācijas par atceltiem lidojumiem 13.08.2017. Burtiski 50 min. Pirma izlidošanas tika atcelts bt reiss 345 rīga - kauņa, nenodrošinot nokļūšanu kauņā, izlidojot ne ātrāk kā 1 stundu pirms vai ierodoties kauņā ne vēlāk kā 2 stundas pec paredzetā ierašanās laika. Atbilstoši es regulas par aviopasažieru tiesībām prasībām. Tā vietā, lai samaksātu kompensāciju 2 pasažieiem 500 eur apjomā, bt tērē manu laiku un raksta bezjēdzīgas atbildes: "vēlos jums paskaidrot, ka lidojums tika atcelts neparedzama tehniska defekta dēļ. Plānotajam...

AirBaltic - Neatbildīga rīcība pret klientu

Neatbildīga rīcība pret klientu Situācija sekojoša: Ģimene (Sieva, divi bērni (3 gadi un 11 mēneši, vīrs) ceļoja no Londonas (Getvika) uz Latviju. Vīram pie iečekošanās tika samaksāta papildus maksa par izvēlētu vietu tuvāk ģimenei. 3 stundas pirms lidojuma tika paziņots, ka viņš ir stand by. Rezultātā sievai ir stress un vairs nav iespēja bērnu barot ar krūti. Kur palika samaksātā nauda? Vai vispār Jūs domājat ar prātu, kā sieva ar diviem maziem bērniem ceļo viena pati. Šis tā netiks atstāts, sūdzēšos citām iestādēm.

AirBaltic - Krāpšana

Krāpšana Ceļoju bieži. Esmu sastapusies ar dažadam situācijām, bet izskatās, ka airbaltic domā, ka ir paši "gudrākie". Nu kā ar viņiem lidot, ja katru reizi (neparspilešu katru reizi) , kad vēlos iegadāties biļetes no sakuma norāda vienu cenu, kad esi jau gatavs veikt maksājumu tevi izmet no lapas norādot "ka nespēj garantēt cenu" un uzreiz cena ir paaugstināta. Goda vārds, cien. Airbaltic, Jūs domājat, ka esam idioti? Jusu cenu politika un attieksme pret potenciālajiem klientiem ir vienkārši...

AirBaltic - Krāpšana

Krāpšana Nepietiekama informācijas sniegšana mājas lapa līdz ar ko sanāca nepatīkama situācija uz muitas! Sakara ar dokumentiem! Un kā jau pieņemts viņi visu noliedz! Un dīvainākos, ka burtiski pēc mēneša visas sadaļas tiek pielikts viens teikums klāt un pierādīt jau viņiem nevar, ka iepriekš tāds nekas nebija!

AirBaltic - Krāpšana

Krāpšana šorīt no rīta man atnāca e-mails ar sekojošu informāciju- lēti ceļojumi Bilunda-Rīga sākot no 99€ turp,atpakaļ Ja ir iedota šāda cena, tātad kādos no datumiem šī cena ir pieejama, bet izejot cauri visam kalendāram šādas cenas nav. Zvanot uz AirBaltic man atbild, ka cena ir fleksibla-sākot no...un iespējams kāds jau ir iegādājies šīs biļetes pa konkrēto cenu...Kā tas ir iespējams, ja es izpētīju visas cenas līdzko man atnāca e-mail. E-mails atnāca 08:03 Zvans AirBaltic 08:09 Vai tiešām?

AirBaltic - biletes iegade

biletes iegade Nekad nebiju sajūsma par Airbaltic kompāniju, biezi redzot cik garas rindas stāv pie Airbaltic info centra, gaidot autobusu lidojumā vietā vai vnk tādēļ ka reiss tika atcelts. Bēdīgi slavens kantoris. Tagad pats jau trešo dienu mēģinu nopirkt biļeti uz Vāciju un apmaksāt lidojumu caur Paypal, bet pagāja 3 dienas un mani joprojām izmet atpakaļ uz galveno lapu.

AirBaltic - Attieksme pret bērniem

Attieksme pret bērniem Lidojām reisā Monako-Rīga, BT696, kur mazās meitenes savā starpā spēlējās lidmašīnās ejā. Stjuartes vārdā Līga jau bija jaušama neapmierinātība, kad bērnu dēļ tika traucēta viņas eja...līdz vienā brīdī viņa sagrāba bērnus aiz rokas un paraustīja..Diemžēl arī mani nervi neizturēja un sāku uz viņas burtiski bļaut, uz ko bija atbilde, bērniem jāsēž ir savos krēslos...tik man ir jautājums, vai nu Līgai nav savu bērnu vai kas ir par problēmu, bet diemžēl bērni 3 stundas nesēž tā vienkārši...

AirBaltic - atcelto reisu vietā tiek maldināti cilvēki un nav viņiem risinājums

atcelto reisu vietā tiek maldināti cilvēki un nav viņiem risinājums Šodien 17.09.16. Tika slegta ielidošana un izlidošana no lidostas Rīgas. Par ielidošanu un izlidošanu informācijā bardaks. Zvanot uz maksas izziņu tālr.nauda par zvanu tika iekasēta vājprātā...uzdodot jautājumu par reisiem kuriem jābūt pēc grafika...atbildi neviens nesniedz..atbildot ka neko nezinot!!!! Superrr..ne..airbaltic rullee. Sekoju līdzi kā viņi norāda... viss it kā turpinās..reisus pārceļ uz vēlāku laiku...tik 10min pirms norādītās izlidošanas reiss tiek Atcelts...turklāt neko...

AirBaltic - slikts serviss

slikts serviss Lidoju 16.09.16 no Rigas uz Londonu, Gatviku, reiss BT653, biju pasutijusi maltiti Lasis terjaki merce, 9 eiro. Lasis - mazitins gabalins, virspuse melns, divi maz mazitini saldo piparu gabalini, viens cukini gabalins, tejkarote risu. Terjaki merci neatradu, ka ari sali un piparus. Toties bija cukura pacina un sausa krejuma pacina. 150 ml apelsinu sulas un cake brownie.. Skelite rupjmaizes, starp citu, garsiga, un sviesta pacina. Izskatijas tas viss loti, loti nabadzigi, jo ielikt mazak...

AirBaltic - serviss un attieksme

serviss un attieksme Zvanīju šai kompānijai,lai samainī'itu aviobiļeti un atlidotu uz Latviju apmēram 2 nedēļas ātrāk sakarā ar to, ka māte nokļuva slimnīcā un ārsti nedeva nekādas cerības.Atpakaļbiļete jau bija nopirkta internetā. bet bez papilus maksas, jo neviens jau savu aiziešanu viņpasaulē neplāno. Izrādās, ka šo kompāniju var sazvanīt tikai par PAUGSTINĀTAS maksas tālruņiem.....Sākumā attieksme bija visnotaļ saproroša, bet tad pēkšņi tika paziņots, ka vajadzīga miršanas apliecība....Sacīju, ka cilvēks vēl ir...

AirBaltic - Atvērta nododamā bagāža

Atvērta nododamā bagāža Lidojot uz Briseli (ar Airbaltic) tika nodota lielā bagāža un uz čemodāna bija uzlikta piekaramā atslēdziņa. Galapunktā pie čemodāna saņemšanas atslēdziņas vairs nebija: (kādam bija interese ieskatīties kas tur atrodas. Esat uzmanīgi !!! Čemodāni tiek atvērti (vai vienkārši aptīrīti)

AirBaltic - Slikts serviss

Slikts serviss Valsts grūž iekšā miljonus, bet vienīgais kas tiek nodrošināts ir dažiem cilvēkiem neadekvāti lielas algas! Būtu jaunas lidmašīnas iegādājušies, lai cilvēkiem neizčakarētu plānus un laiku dēļ tehniskām problēmām, lidojumu atcelšanu un pārcelšanu.

AirBaltic - Slikts servis

Slikts servis Pavirša attieksme pret klientu reisa Rīga - Stokholma ar aviokompāniju Air Baltic . Lidojuma laika nepietiek vietas manai personīgai rokas bagāžai , virs galvas esošajā nodalījuma, pēc mana pieprasījuma tiek solīts ka privāta rokas bagāža tiks iedota man īsi pirms nolaišanas, kas netika izdarīts. Tātad visu lidojuma laiku pat nezināju kur mana bagāžas atrodas, kas liek man domāt vai kas jau nebija paņemts no manas bagāžas , nepiederošam personām. Turpretī citi klienti ir atstājusi sava...

Airbaltic - nekad neizmantojiet pakalpojumus! - Krāpšana, slikts serviss

Krāpšana, slikts serviss Nekad, vienkārši nekad nepērkat ‪Airbaltic‬ biļetes ar interneta palīdzību un aviobiļešu meklētājiem. Vispār ‪‎nekad‬ ‪#‎nelidojat‬ ar Airbaltic. Jo redzot, lēto aviobiļešu meklētājos tiek pārdoti KUPONI nevis biļetes, un kompensācijas Jums neviens nesniegs, un līdz ar to neviens NEDOS ZIŅU - caur e-pastu, vai tālruni par reisa atcelšanu, vai Jūsu noņemšanu no reisa, jo redzot KUPONS NAV BIĻETE. Un, protams, ir jāatzīmē cik profesionāls un izglītots ir personāls - vārds un uzvārds netiek...

AirBaltic - Neatgrieztā kompensācija par bagāžu

Neatgrieztā kompensācija par bagāžu Labdien. Diemžēl gaidīju līdz pēdējam brīdim, bet visam ir savs pacietības mērs. Man nav konkrēti pretenzijas pret aviosabiedrību airbaltic. Man ir pretenzijas pret airbaltic darbinieci. Es uzskatu, ka jebkurš cilvēks, airbaltic klients ir pelnijis cienīgu attieksmi pret sevi! 19.11.2015 airbaltic klientu apkalpošanas centrā iesniedzu visus dokumentus lai saņemtu kompensāciju par bagāžu, ko samaksāju aviokompānijai airberlin, par cik airbaltic reiss 11.11.2015 tehnisku iemeslu dēl tikai...

AirBaltic - Overbooking

Overbooking Nopirku biletes turp atpakaļ uz Maskavu, laicigi, maijā. bet lidojot augusta , pirms lidmasinas iekapsanas( 23:55) izradas ka es nelidosu. Uz maniem jautajumiem KAPEC ? viņi izsauca policiju. Izlidoju tikai uz nakamo dienu. MURGS, es planoju savu atvaļinajumu un pekšni kads to izlema izmainit !!! ka ta var but??? kas viņi tadi ir? talak meģināsšu izmantot citus operatorus.

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы