AirBaltic - Negodīga naudas atmaksas kartība
2. Aprīlī atnāca ziņa par atceltu lidojumu. Aizpildīju anketu par naudas atmaksu un nosūtīju. Tika solīta naudas atmaksa 90 dienu laikā. Ta ka biju pirkusi biļetes ar dalīti maksājumu, tad jūnija sākumā atnāca paziņojums par otrā maksājuma termiņu. Sazinājos ar operatori, kādēļ nāk atgādinājums, ja reiss atcelts un esmu pieteijusies uz naudas atmaksu, man atbildēja, ja viss kārtībā. Kad pagāja 90 dienas un naudiņa vēl nebija, atkal zvanīju operatorei, neko īsti skaidru viņa neatbildēja, vien teica, ka iereģistrēšot mani prioritārā Rindā ar 20 dienu atmaksu. Šodien interesējis, atkal esmu Rindā ar 90 dienu termiņu. Kas tā par kartību? Sarunas ar operatoriem ierakstit, varbūt iespējams pārbaudīt 7. Julijā sarunu?
Добавить комментарий