AirBaltic

Air Baltic Corporation AS
Адрес: Starptautiskā Lidosta Rīga
Rīga Mārupes novads
Latvia - LV-1053
(Juridiskā adrese)
Телефон: 90001100
+371 6 7207069
Факс: +371 6 7207369
Информация: Administrācija
Время работы: 9:00 - 18:00
9:00 - 18:00
9:00 - 18:00
9:00 - 18:00
9:00 - 16:00
закрыто
закрыто
Категория: Путешествия  •  Авиакомпании
Социальные сети:

Рейтинг Надежности

3%
Жалобы
135
Разрешенные
2
C ответами
10
Посмотреть статистику

AirBaltic - Жалобы и отзывы

AirBaltic - Mūžīgā lidojumu pārcelšana un kavēšanās

Mūžīgā lidojumu pārcelšana un kavēšanās Lidojumi nekad nenotiek laikā, esmu regulārs airbaltic pasažieris un tik tiešām ar skumjām jāSaka, ka no 40 manis veiktajiem lidojumiem no berlīnes uz rīgu pēdējo 6 mēnešu laikā tikai 2 ir bijuši precīzi laikā, konstantas lidojumu pārcelšanas pēdējā brīdī, kad esi jau lidostā, šai kompānijai ir zelta standarts, atcelšanas ir nedaudz retāk, taču konstanti esošas! Tas ir tik tiešām skumji, jo kā latvietis vēlos atbalstīt mūsu uzņēmumus, taču ar šādu darbības stilu jūtos pretīgi, kad man ar...

AirBaltic - Slikts serviss

Slikts serviss Neuzticaties šij kompānijai! Reisi kavējas. Bieži pārliek lidojuma laikus. Bieži tas velkas lidz pat 10h uzticība šadai aviokompānijai manās acīs ir 0. Rada tik klientam papildus izmaksas un pilnīgi ignorē jel kādu kompensāciju atmaksu. Nekad vairs nelidošu ar šo aviokompāniju. Citiem, iesaku nākotnē izvelēties kādu labāku aviokompāniju, tikai ne Airbaltic.

AirBaltic - Sliktākā aviokompānija ar kādu esmu saskāries

Sliktākā aviokompānija ar kādu esmu saskāries Ļooooooti skumji, ka lv aviokompānijai ir tik bēdīga politika. Visu laiku šajā kompānijā tiek stumta nodokļu maksātāju nauda, bet pret klientiem izturas kā pret mēs***m! 1) jau tas fakts ka lai viņus sazvanītu - zvans ir maksas. Pilnīgi visām normālām avio līnijām pasaulē ir "Toll Free" numuri, jeb bezmaksas. 2) nopirkām biļetes uz Daniju, beigās sanāca, ka gribēju atcelt. Biļetes ir non-refundable, ok saprotu, katram fare, ir "fare rules", saprotu, ka nauda ir zaudēta, atgriezt var tikai...

AirBaltic - Maldinoša prakse

Maldinoša prakse Airbaltic veic maldinošu uzņēmējdarbību! Cenas labas lidojumiem? Vēlējāmies lidot 4 personas Nopirkt varējām vienā reizē 2 biļetes, nopirkām samaksājām Tad mēģinājām vēl nopirkt pieaugušais +bērns , mājaslapa neļāva , nopirkām tikai 1pieaugušo Tad pirkām priekš bērna vienu pieaugušā biļeti ar papildus piemaksu , lai var samainīt vēlāk uz bērna biļeti. Jo bērnam atsevišķi neļauj nopirkt. Air baltic nevēlas mainīt pieaugušā biļeti pret bērna. Kaut bērnam būtu jābūt lētāk. tad izdomā , ka samainī...

AirBaltic - Spamošana, uzbāzīga reklāmu sūtīšana

Spamošana, uzbāzīga reklāmu sūtīšana Šī kompānija konkrēti jau apnikusi ar savām agresīvam reklāmām un regulāro spamu manā e-pastā. Būtība ir tāda, tika iegādātas ar rezervāciju biļetes. Uz e-pastu Saka pienākt reklāmas par atlaidi bagāžai. E-pastā nospiežu atteikties no šādu ziņu saņemšanas, taču viss turpinās - ik pa laikam atkal reklāmas. Sazinos ar viņu operatoriem, pasaka ka redziet ar to ir par maz kas tiek darīts, lai atteiktos no reklāmām. Esot vēl viens punkts jānospiež, lai reklāmu nebūtu. Ok, tiek izdarīts, kādu laiku...

AirBaltic - Nelauj lidot māmiņai ar trim bērniem, pazemo un ņirgājas

Nelauj lidot māmiņai ar trim bērniem, pazemo un ņirgājas Māmiņa viena lido uz Vāciju ar trim maziem bērniem, viss norit labi līdz jākāpj uz lidmašīnu kur pasaka ka ne jums nav govis testa, māmiņa stāv un gaida kamēr tiek ielaisti visi pārējie lidmašīna, tas viss apmēram vairāk ka 30 minūtes, pēc tam tiek pateikts jūs jau varējāt pa šo laiku uztaisīt testu es jūs atteicu un jūs nekur nelidojat, nekādu naudu neatgriež pērkat jaunu biļeti, māmiņa ar trim bērniem kas krāj visu gadu lai aizbrauktu nevar atļauties pēkšņi nopirkt uz vienu galu visiem...

AirBaltic - Обман, плохой серис

Обман, плохой серис Снова произошла неприятная ситуация с компанией Airbaltic. Был оплачен дополнительный багаж заблаговременно. То есть к сдаче багажа было 46 кг. Приехав в аэропорт Пулково, меня заставили оплатить 60€ в связи с тем, что вес чемодана составил 35 кг! На мой вопрос, почему я должна оплачивать, если уже оплатила, мне было сказано, что более 32кг в одном чемодане не допускается. Но на посадочном талоне такой информации не было. Про ручную кладь всё чётко написано, а про сдаваемый багаж одна цифра-46...

AirBaltic - Maldinoša informācija

Maldinoša informācija Uzskatu, ka teikums Airbaltic mājaslapā "Visas Biļetes ir maināmas" ir maldinošs un būtu jāpabeidz - "visas biļetes ir maināmas pēc tarifu plāna. " tad ari pasažierim ar 8 klašu izglītību būs skaidrs, ka opcija nav bezmaksas.

AirBaltic - Плохой сервис

Плохой сервис 26.07.2921 в 8.00 осуществлялся рейс Рига - Санкт-Петербург. Прибыв в аэропорт за 2,5 часа, я почти два часа провела в очереди, чтобы сдать багаж. Ни о каком быстром обслуживании, дистанции речи вообще не шло. Очень мало стоек. Это при условии, что я была зарегистрирована на рейс, было необходимо только сдать багаж. Перед полетом было заказано и оплачено питание на борту. Но питание по неизвестным причинам было не организовано. Персонал попросил меня показать инвойс, где указано, что у меня...

AirBaltic - Грабят имущество пассажира из багажа

Грабят имущество пассажира из багажа Хочу обратиться к тем, кто собирается перевозить в багаже инструменты на батареях с предостережением. У меня изъяли из багажа 2 новые батареи от шуруповёрта ''makita'', которые были как и положено, в оригинальной заводской упаковке и выключенном состоянии. С разрешенной для перевозки мощностью 54 wh, каждая. По правилам не разрешаются к перевозке батареи с мощностью более 100 wh. Но бандиты, ограбившие меня, не указали в акте изъятия мощность батарей. И потом, в ответ на мою жалобу, прислали...

AirBaltic - Reimbursment not in full amount

Reimbursment not in full amount Message: following claim #262428 was registered through airbaltic claim service. No reply was received. No paid phones were answered within reasonable time >5 min awaiting time. It is very frustrated not to get any feed back from service provider. Charging money for not providing a service is an expression of fraud. #Dear AirBaltic Good day, Due to my flight to Malaga was canceled I have received a voucher supposed to cover expenses for buying a ticket plus a bonus. Value of voucher does not...

AirBaltic - Slikta attieksme

Slikta attieksme Sveiki! Ļoti skumji kad jūs rīkojat rep. Reisu lai no uk tautieši atgrieztos mājās, un nedevāt tādu iespēju manam dēlam Kristerim Krūzmanim, kuram bija nopirkta avio biļete uz šo reisu 28. Dec. No Gatwick uz latvju. Viņam no rīta esayjet atcēla lidojumu no skotijas invernesas uz Gatwick, slikto laika apstākļu dēļ (sniegs) ... Tad viņus ar autobusu pārveda uz aberdīnas lidostu, un solīja izpildīt lidojumu no aberdeen uz gatwick lidostu, tas arī kavējās, es operatīvi darbojos, zvanīju uz...

AirBaltic - Naudas grābēji

Naudas grābēji Airbaltic ir negodīga, korporatīva attieksme pret pasažierēm rokas bagāžas atļautā svara jautājumā. Es parasti ar šo aviokompāniju nelidoju, jo zinu, no citu stāstītā, ka viņi par katru pabildus gramu rokas bagāžas svaram kāsīs 60 eiro no manis, bet šoreiz man diemžēl nebija citas iespējas kā atgriezties mājās uz ziemassvētkiem. Es biju šokā, ka pat tagad, kad viņiem būtu jānovērtē katrs pasažieris, par cik lidotāju pašlaik ir krietni mazāk, un jāpriecājas par to, ka vispār kāds izmanto...

AirBaltic - Lidojuma atcelšana sakarā ar COVID-19

Lidojuma atcelšana sakarā ar COVID-19 Sveicināti! Gribēju padalāties ar savu negatīvo pieredzi sadarbojoties ar Airbaltic aviokompāniju. Vēl pirms sākas covid-19 izplatība (t. I. 2020. Gada janvāra beigas) , iegādājos 2 Airbaltic aviobiļetes uz lidojumu Riga-Brisele-Riga. Tā ka bija plānots pavadīt Briselē tikai brīvdienas, pērku Basic biļetes. Lidojums bija plānots uz 2020. Gada septembra beigām. Laika gaitā un tuvāk lidojuma datumam noskaidrojam, ka diemžēl Beļģijā ir sarkanā sarakstā. Izdomājam, ka lidot negribam, jo ir...

РешеноAirBaltic - Krāpšana

Krāpšana Airbaltic šobrīd pārdod neeksistējošus lidojumus, kad iegādājies biļeti, dažas dienas vēlāk atnāks e-pasts, ka lidojums ir atcelts, protams, tu vari rezervēt citu lidojumu, ja nu brīnuma kārtā izdosies sazvanīt aviokompāniju uz norādīto maksas tālruni. Jo uz rakstiskiem jautājumiem viņi vienkārši neatbild. Kad tomēr izdosies sazvanīt, izrādīsies visi lidojumi pēkšņi ir atcelti līdz 1.10.20 un varbūt vēl ilgāk! Nevienā momentā rezervējot biļetes netiek sniegta informācija, ka šie reisi vispār...

AirBaltic - Negodīga naudas atmaksas kartība

Negodīga naudas atmaksas kartība 2. Aprīlī atnāca ziņa par atceltu lidojumu. Aizpildīju anketu par naudas atmaksu un nosūtīju. Tika solīta naudas atmaksa 90 dienu laikā. Ta ka biju pirkusi biļetes ar dalīti maksājumu, tad jūnija sākumā atnāca paziņojums par otrā maksājuma termiņu. Sazinājos ar operatori, kādēļ nāk atgādinājums, ja reiss atcelts un esmu pieteijusies uz naudas atmaksu, man atbildēja, ja viss kārtībā. Kad pagāja 90 dienas un naudiņa vēl nebija, atkal zvanīju operatorei, neko īsti skaidru viņa neatbildēja, vien...

AirBaltic - Плохой сервис

Плохой сервис 8 августа должен был лететь в Амстердам рейсом BT617 в 07:45. Приехал из Вентспилса за 2 часа. При регистрации сообщили что рейс отменен ещё вчера вечером. По электронной почте присылали Veselības aizsardzības noteikumi, kas jāievēro ceļojot, а вот об отмене рейса не известили. Зря ездил в Ригу ночью.

AirBaltic - Par biļetes rezervēšanu pa tālruni tiks iekasēta papildu maksa par pakalpojumu

Par biļetes rezervēšanu pa tālruni tiks iekasēta papildu maksa par pakalpojumu Dostali Realjno, chto za kompanija?!Zvonish po telefonu, ne podnimajut trubku, za minutu plata 0.52 centa. Posle togo kogda oni minutu rasskazivajut o tom chto u nih pravila, i oni zapisivajut zvonok, i viberite jazik i esjo chto to, govorjat vse operatori zanjati i chto za ozhidanie operatora vzimaetjsa uzhe povishenaja plata! Oni chto ohreneli! Samoe debiljnoe chto rezervacii biletov na sajte net , chtob mozhno bilo oplatitj c techenie 24 chasov, toljko po telefonu uslugu pridostavljajut, i...

AirBaltic - Slikts serviss

Slikts serviss Labdien! Diemžēl šodien sanāca nokavēt lidmašīnu dēļ darbinieku nepareizas informācijas izsniegšanas. Kurš apmaksās biļeti? Kurš apmaksas papildus izdevumus, kas tagad jāveic dēļ cita transporta izmantošanas? Cilvēks bija jau stundu iepriekš klāt. Citās lidostās ir max kādas 20 min un ir jābūt. Šeit nez no kurienes ir 40 min? Kur par to ir rakstīts? Nu labi, par reģistrēšanās kavējumu samaksāja sodu. Tālāk darbinieks nosūta uz pilnīgi citu lidostas galu, kamēr dzird pa lidostas skaļruņiem...

AirBaltic - Kur ir mana nauda?

Kur ir mana nauda? Covid 19 dēļ man tiek atcelts kongress, kas bija vienīgais mērķis lidojumam. Sākuma to pārcēla uz jūliju, bet pēc tam atcēla pavisam! Ar visam kompānijām - nekādu problēmu, zinot kāda ir situācija, atgriez naudu! Vienīgi ar Airbaltic ir problēmas. Manu 148€ vieta man piedāvā atgriezt 35,50€, kas ir kautkads neizmantos lidostas nodokļus! Kas tas vispār par muļķībām? Kur ir mana nauda? 113€ atstās sev - neko sev dāvana, ne? Airbaltic - ka jums nav kauns? Jūs ēsta krāpnieku un zagļi! Tas lidojum...

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять файлы». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы