AirBaltic - Bagāžu bojājums
Labdien!
Diemžēl sastopos ar nepatīkamo situāciju. Lidoju ar bērnu, līdz ar to līdzi bija bērnu rati. Lidojuma Nīca-Rīgā, pie lidmašīnas durvīm nodevu ratus. Atlidojot, konstatēja ka rati vizuālu ir bojāti, viss rokturis ir novērtēts, stipri, pilnīgi ka plasmas daļas ir stipri bojātās.
Vērsos pie airbaltic, jo nodod bagāžu pilnīga kārtība, es vēru to tāda formarmata arī saņemt, bet diemžēl saņēmu atbildi, ka aviokompānija nekompensēs ratus bojājumus, jo tie ir tikai vizuālas, un netraucē ratus lietot. Man liekas, kas tas ir ļoti neprofesionāli, jo rati ir stipri vizuāli bojāti.
Diemžēl no šī brīža vairāk nevarēšu uzticieties airbaltic kompānijai, jo sanāk, nekad nezināšu kāda forma ar stāvokļi atnāks manas personālās mantas.
Neiesaku izmantot airbaltic pakalpojumus, jo viņi neciena savus klientus.
Комментарии (10)
Bagāžu krauj lidostas darbinieki, nevis aviokompānija. Atlidojot, jums bija jaiesniedz bojājums un tad jūs saņemtu kompensāciju.
Labdien !
Ja jūs nezināt visu situāciju , un gribat vienkārši pakomentēt, lūdzu. Bet man liekas dažreiz ir labāk paklusēt.
Un tāpēc ir jāiegādājās ceļojuma apdrošināšana... Bet cilvēki jau ir skopi, taču kad notiek kaut kas, tad ir liela brēka.
Labdien ! Kārtējais “gudrinieks”! Man ir ceļojuma apdrošināšana. Visā situācija man neapmierina AirBaltic attieksme pret klientiem. Nevisa es šos rakstu lai nopelnīt. Man vienmēr pārsteidz cilvēku ļaunums un meiginajums kādu aizvainot un acīmredzot justies labāk no tā ! Veiksmi !
Jūs publiskā vietā ierakstāt savu neapmierinātību, protams, ka Jums komentēs. Bet Jūs vēl jūtaties aizvainota. Ja Jums ir ceļojuma apdr., tad, ko Jūs bojājat sev nervus ar visu šo. iesūtat pieteikumu apdrošināsanai un aizmirstat.
Godīgi, es nejutīs aizvainota , bet vairāk pārsteigta. Tas ir dažādas lietas. Es uzrakstīju savu situāciju , jo uzskatu ka tā ir ja un cilvēkiem , kas ceļo ar AirBaltic , jo tāda situācija var notikt ar katru cilvēku !
Atkal , kas man pārsteidz , ka Jūs nepagajat garām , bet uzrakstījāt meiginajumu mani aizvainot ar saviem izteicieniem. Jo līdzīgi , Jūs varējāt izlasīt un paiet garām , bet ne , Jums vajadzēja uzrakstīt , ka esmu skopa , jo redz , nenopirku apdrošināšanu. Tā ka tā.
JA ŽE MAĶ!
Jums jau te mēģināja skaidrot, kas nodarbojas ar" ratu transportēšanas lietām ". Tas nav air baltic. Kāpēc jāapvaino aviokompānija par kļūmi, ko izdarīja,nevis aviokompānija, bet LIDOSTAS DARBINIEKI? Jūs vispār ziniet kur jāvēršas un kas jādara konkrētā situācijā?
Personālās mantas, kas tas ir?
žēl ka nenosprāgi. Vajadzēja takš būt avārijai, pēc grafika.
Varbūt vispirms iemācies pareizi rakstīt latviski, grūti saprast to tavu murgojumu.