AirBaltic - Bagāžu bojājums
Labdien!
Diemžēl sastopos ar nepatīkamo situāciju. Lidoju ar bērnu, līdz ar to līdzi bija bērnu rati. Lidojuma Nīca-Rīgā, pie lidmašīnas durvīm nodevu ratus. Atlidojot, konstatēja ka rati vizuālu ir bojāti, viss rokturis ir novērtēts, stipri, pilnīgi ka plasmas daļas ir stipri bojātās.
Vērsos pie airbaltic, jo nodod bagāžu pilnīga kārtība, es vēru to tāda formarmata arī saņemt, bet diemžēl saņēmu atbildi, ka aviokompānija nekompensēs ratus bojājumus, jo tie ir tikai vizuālas, un netraucē ratus lietot. Man liekas, kas tas ir ļoti neprofesionāli, jo rati ir stipri vizuāli bojāti.
Diemžēl no šī brīža vairāk nevarēšu uzticieties airbaltic kompānijai, jo sanāk, nekad nezināšu kāda forma ar stāvokļi atnāks manas personālās mantas.
Neiesaku izmantot airbaltic pakalpojumus, jo viņi neciena savus klientus.
Комментарии (2)
Bagāžu krauj lidostas darbinieki, nevis aviokompānija. Atlidojot, jums bija jaiesniedz bojājums un tad jūs saņemtu kompensāciju.
Labdien !
Ja jūs nezināt visu situāciju , un gribat vienkārši pakomentēt, lūdzu. Bet man liekas dažreiz ir labāk paklusēt.