220.lv - Pirkuma atcelšana
Jūnija vidū pasūtīju preci, divas reizes saņēmu ziņu, ka piegāde kavējas (pirmajā reizē pat bija pašai jāzvana, jāinteresējas, kāpēc nav piegādāts) . Tā kā gribēju tieši to preci, tad pacietīgi gaidīju, pat piezvanīju painteresēties, vai vismaz kaut kā tiek risināta kavēšanās. Vairākas reizes atkārtoju, ka nevēlos atcelt pirkumu, jo vēlos tieši to preci.
Šodien saņēmu e-pastā ziņojumu, ka pirkums atcelts kavēšanās dēl un naudu ieskaitīs atpakaļ.
Es, protams, saprotu, ka visādi var gadīties utt. , bet tad vismaz uzreiz paziņojiet, ka prece vispār nebūs, nevis vazājiet aiz deguna divus mēnešus, lai beigās pateiktu, ka nekā nebūs. Starp citu, tā pati prece joprojām rādās preču sarakstā, tāpēc nezinu, cik daudz cilvēku uz to vēl uzķersies.
Secinājums viens, pasūtīt no šī veikala preces ir riskanti - var gadīties, ka saņems tieši to, ko grib, un viss būs ok. Bet var arī gadīties ka divus mēnešus vazās aiz deguna.
Labdien!
Lai izskatītu Jūsu situāciju, lūdzam, precizēt pasūtījuma numuru, minot to šeit, vai iesūtot e-pastā: [email protected]
Ar cieņu, 220.lv
Комментарии (2)
220.lv nav īsti Veikals, bet pārdodamās platforma, līdzīga aliexpres.com, tāpēc var gadoties daži negodīgi pārdevēji.
Nepārdeva nekāds cits pārdevējs, pie sadaļas "Pārdevējs" rakstīts "220.lv" (zinu, ka citām precēm tur var būt rakstīts kas cits). Šoreiz vainīgi vien viņi paši, nevar citam atbildību uzgrūst.