Решено220.lv - Slikts serviss
Saņemot preci konstatēju ka esmu saņēmis nekorektu preci pasūtīts rx7700 xt tuf, triple fan videokarte, saņemta rx 7700 xt dual, parastā.
Mājās lapā bija nepatiesa informācija.
Preci man jānogādā pa saviem līdzekļiem un laiku uz veikalu vai pastu. Pirms kaut ko iegādāties pārliecināties pazvanot viņiem.. Noskaidrojot vai tas ir šis modelis tiešām.
Labdien!
Lai izskatītu Jūsu situāciju, lūdzam, precizēt pasūtījuma numuru, minot to šeit, vai iesūtot e-pastā: [email protected]
Ar cieņu, 220.lv
31884534
Pēc 3. Telefona sarunas beidzot nonācam pie kaut kāda kompromisa.
Pēc sarunas ar PTAC un zvanu 220.lv - uzreiz jā dosim kompensāciju.. iepriekšējās sarunās teica , ka nē tērējat savus līdzekļus/laiku un nedraudat mums ar likumu/publicitāti un ka nepieklājīgi runāju - sarkasmā!
Forša attieksme, uz cilvēku nezināšu grib pa "lēto tikt sveikā" dēļ iekšējās kļūdas.
Katrā 3 sūdzība ar par neatbilstību, bet vēl projām grib dzīvot uz mūsu rēķina.
Šim piedāvājumam bija jābūt pēc pirmās telefona sarunas ne pēc trešās...
Iepirkties vairs nevēlos 220!
Комментарии (3)
Rakstiet sūdzību pārdevējam, ka esat saņēmis līgumam neatbilstošu precu un lai pārdevējs par saviem līdzekļiem, kā rakstīts likumā, veic preces apmaiņu pret līgumam atbilstošu. Ja pārdevējs ignorē vai turpina uzstāt, lai izmantojat 14 dienu atgriešanas iespēju, tad sazinaties ar PTAC.
Pēc 3. Telefona sarunas beidzot nonācam pie kaut kāda kompromisa.
Pēc sarunas ar PTAC un zvanu 220.lv - uzreiz jā dosim kompensāciju.. iepriekšējās sarunās teica , ka nē tērējat savus līdzekļus/laiku un nedraudat mums ar likumu/publicitāti un ka nepieklājīgi runāju - sarkasmā!
Forša attieksme, uz cilvēku nezināšu grib pa "lēto tikt sveikā" dēļ iekšējās kļūdas.
Katrā 3 sūdzība ar par neatbilstību, bet vēl projām grib dzīvot uz mūsu rēķina.
Šim piedāvājumam bija jābūt pēc pirmās telefona sarunas ne pēc trešās...
Iepirkties vairs nevēlos 220!
Neaizmirstiet no pārdevēja dabūt piegādātajai precei atbilstošu pirkumu apliecinošu dokumentu vai garantijas karti.