220.lv - Krāpšana un slikts serviss
Labdien, pirmo reizi sutu no 220.lv un ar sliktu pieredzi. Noskatīju vēlamas lietas majas lapa, bet lai būtu droša, zvanu viniem. Noskaidroju vēlamo informāciju (ka pasūtījumu saņemšu 17 dat. Ka saņemšu pasta un tur ari maksāšu uz vietas. Ok mani tas apmierināja. Pasūtītas triss lietas.) šodien saņemu no pasta sms, jūsu sūtījums ir ienācis. Dodos pakalj. Saņemu kasti, bet aizdomīgi viegla. Tur pat uz vietas atveru. Man pārsteigums atsūtītas tikai 2 lietas. Nesolidi sanāk, maksāju par pilnu pakalpojumu, bet saņemu pusi. Šokā zvanu uz 220.lv noskaidrot lietu. Visu ko man atbild gaidiet otru paku. Viss viena kaste neesot salidis. Kur problēma paņemt lielāku kasti. Interesanti sanāk. Pasūtījums viens, pilna cena samaksāta, no manas puses izpildīti visi noteikumi. Savukārt sūtījums tiek izsūtīts pa daļam.
Jutos apkrāpta un maldināta. Diena jau izbojāta. Nācas pirkt dāvanu klātiene.
Necerēju ka dela dz. D bus šadi izbojāta.
Labdien,
Mēs atvainojamies par Jums sagādātajām neērtībām,
Ja preces tika saliktas atsevišķos iepakojumos tas nozīmē ka fiziski nebija pieejamas un nebija iespējas ievietot lielākā kastē, Taču ja Jūs sakat ka pasūtījums plānojās būt piegādāts 17.02.2017, tas nozīmē ka abām paciņām ir jābūt šodien, lai sniegtu tiešāku informāciju, mēs Jūs lūdzam atsūtīt Jūsu pasūtījuma numuru.
Gaidīsim Jūsu atbildi,
Ar cieņu,
Sveiki! Jūsu pasūtījumam 4293015 sākta izpildīšana. Informēsim, kad pasūtījums būs gatavs saņemšanai. Papildus informāciju sk. e-pastā. 220.lv
Labdien,
Paldies par informāciju, Mēs noskaidrosim visu situāciju, kādēļ radās aizkavēšanās ar Jūsu pasūtījumu, un sazināsimies ar Jums tuvākajā laikā pa telefonu vai ar e-pasta starpniecību. Atvainojamies par Jums sagādātajām neērtībām.
Labdien, Pēc mums pieejamās informācijas, klientu apkalpošanas komanda noskaidroja pasūtījuma aizkavēšanās iemeslu, kas saistīta ar tehniskām problēmām, šobrīd tiek skaidrota informācija ar Latvijas Pasta nodaļu, lai Jums nevajadzētu maksāt atkārtoti par pasūtījuma otru paku. Mēs daram visu kas ir mūsu spēkos, lai situācija tiktu izrisināta pēc iespējas ātrāk, un ar Jums sazināsimies.
Ko nozimē,lai jums nevajadzetu maksat atkartoti?Es jau esmu samaksajusi!A jus nespejat pildit savus pienakumus un darbu. Vieni aizbildinajumi. Operatori ipashi nekaunigi. Vienai vispar mode mest nost klausuli.
A savus 5e atstajat sev. Uzvedaties ka nabagbode.
Tālāko situācijas risinājumu Jums sniegs klientu apkalpošanas komanda, kolīdz būs saņēmuši pilnu informācijas izklāstu. Ar cieņu. Interneta veikals 220.lv
Комментарии (1)
Sveiki! Jūsu pasūtījumam 4293015 sākta izpildīšana. Informēsim, kad pasūtījums būs gatavs saņemšanai. Papildus informāciju sk. e-pastā. 220.lv
Vel joprojam sutijuma nav,AUGSTAKAS KLASES SERVISS. TIK VIENAS ATRUNAS NO OPERATORIEM.