220.lv - Krāpšana, slikts serviss, briesmīga attieksme
Pasūtīju preci, atnāca nepareiza, mana prece bij uz 170e, bet tā kas atnāca uz 35e, tagad jau cīnos vairāk ka 2 nedēļās, ne nauda ne prece. Nesūta īsto preci un neatgriež arī naudu, nevienam neiesaku iepirkties tur, attieksme briesmīga, apsolīja ka sazināsies telefoniski, bet nedara to. Atbild tikai uz tiem e pastiem, kuriem grib. Ne nauda, ne prece
Labdien,
Lūgums atsūtīt pasūtījuma numuru uz [email protected] vai norādiet to šeit.
Jau iepriekš atvainojamies par radušos situāciju.
Комментарии (11)
Izskatās, ka 220 un 1a ir uz vienu roku!
Es pat nezinu ko darīt, jo tas nav 5e jautājums 🤨
Sudziba tocna jums nebija jaraksta, bet ja pratinsh nav, tad protams to nesaprast!
Tadas kludas gadas visiem, jo labaks un lielaks veikals, jo biezhak ta notiek. Tapec ir 14 dienas!
Es nevienu neaizvainoju, prātiņs varbūt nav Tev, izlasi sūdzību, jā ir sajaukta prece bet ne nauda ne ista prece man nav. Un es runāju arī par komhnikāciju.
Kur ir jusu komunikacija? Kura datuma atdevat preces? Jus pat to aizmirsat uzrakstit! Ja preces vel pie jums tad naudu jums neredzet kamer neatdosiet preces vai ari gribat izkrapt no veikala preces un vel sanjemt naudu?
Nepareizā prece ir aizutita atpakaļ, par to jau iet runa
Kad piegade notika?
Esmu iepirkusies vairākkārt 220 lv un man nekad nav bijušu problēmu... Bet viņiem mēdz gadīties neizsūtit nepareizo preci un viņu '' līnija '' vispār reti vien kad atbild tur tās dāmītes lako nagus nevis atbild uz klientu telefonu zvaniem. :D vēlu veiksmi jums!
Protams, ka tev nebūs problēmu, ja pasūti tikai kāju skujamos aparātus un pretpumpu līdzekļus.
Tādas lietas neesmu pasūtijusi, bet esmu no turienes pasūtijusi maku, smaržas un dāvanas tuviniekiem. :) :P
Arī esmu šoreiz vīlusies,jo biju pasūtījusi bļodu komplektu pa 11.39 eiro bet man atsūtīja par 5.49 eiro . Tās bļodas arī tā nekas,patīk. Nesazvanīju,rakstīju lai atmaksā starpību bet ignors... Ta sanāk ka starpību pievāca sev :( . Līdz šim problēmu nebija .