www.sudzibas.lv 220.lv Krāpšana

220.lv - Krāpšana

Iegādājāmies elektrisko cepeškrāsni, kura gar plīts durvīm laiž garām karstu tvaiku, kausējot plastmasas detaļas un plīts iekšpuse, pēc vairāku mēnešu Ilgas karsēšanas un tīrīšanas, vēljoprojām spēcīgi smird pēc indīgām ražošanas izejvielām/plastmasas.
Sazinoties ar 220.lv un izklāstot problēmu, viņu darbinieks vienkārši nometa telefonu. Zvanot otrreiz un trešo reiz saņēmu piedāvājumu izsaukt meistaru, kas noklausoties problēmu, pašsaprotami, nav risinājums situācijai, vai sazināties ar 220.lv [slēpt]@email.220.lv.
Uz epastu rakstīju vairāk kā divus mēnešus atpakaļ un neesmu saņēmis pat automātisku atbildi.. Tikmēr viss ēdiens, ko gatavoju plītī turpina smirdēt pēc plastmasas un dod vēzi.
Un pats labākais - 220.lv portālā zem produkta atstāju informatīvu atsauksmi par esošajām iekārtas problēmām, lai brīdinātu citus pircējus, bet viņi šo atsauksmi ir izņēmuši, lai varētu netraucēti turpināt tirgot savus eksperimentālos produktus. Atsauksme nepārkāpa lapas noteikumus. Tad nu spriediet paši par šo kantori. Tālāk lai skatās Ptac, šie ir reāli nicināmi krāpnieki.

02.04.2024

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Ответ от interneta veikals 220.lv Ответ от представителя 02.04.2024

Labdien!

Lai izskatītu Jūsu situāciju, lūdzam, precizēt pasūtījuma numuru, minot to šeit, vai iesūtot e-pastā: [email protected]

Ar cieņu, 220.lv

P

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы