220.lv - Nekvalitatīva prece, bezdarbība no portāla puses
Https://220.lv/lv/apgerbi-apavi-aksesuari/aksesuari-sievietem-un-viriesiem/rotaslietas/gredzeni/regulejams-sudraba-apskaviens-gredzens?Id=24086756&mid=27261971
iegādājos izsmalcinātajo gredzenu, kas izgatavots no augstākās kvalitātes s925 sudraba, kas nepilnu divu mēnešu laikā pārvērtās par to, kas redzams fotogrāfijā. Nepietiek nekaunības pat uz gredzena iespiest provi.
Vērsos pie 220.lv ar pretenziju, kura netiek risināta, aibildinoties ar standarta tekstu, ka sazināsimies, noskaidrosim un sniegsim atbildi.
Uzskatu, ka 220.lv apzināti nerisina problēmu un maldina pircējus par preces sastāvu! Mans ieteikums - izvēlieties drošu interneta veikalu, kas seko līdzi produkcijas kvalitātei un nekrāpj klientus.
Labdien!
Lai izskatītu Jūsu situāciju, lūdzam, precizēt pasūtījuma numuru, minot to šeit, vai iesūtot e-pastā: [email protected]
Ar cieņu, 220.lv
Комментарии (4)
Tu ar kartupeli to bildi uzņēmi?
Gan jau 220.lv pārdevējs sūtīja preci no aliexpres.com, kur nekaunas likt provi uz viltojuma.
Ar to arī ir izteikts viss par 220.lv!
Man rodas iespaids, ka 220 lv komanda nav ieinteresēta risināt radušos situāciju un velk laiku, lai pretenziju iesniegšanas termiņš beigtos. Jebkurā citā sevi cienošā pirkšanas, pārdošanas platformā mēneša laikā konflikts būtu atrisināts. Man ir gluži vienalga kā 220 lv dala peļņu no klientu krāpšanas ar StoreXO, bet ir ļoti žēl iztērētā laika, pasniegtās nekvalitatīvās dāvanas un iztērētās naudas. Šis ir noslēdzošais pirkums 220 platformā, un es esmu priecīgs, ka nopirktā prece nebija lielākā vērtībā.