Адрес: |
Juglas iela 2 Rīga Latvia - LV-1024 (Faktiskā adrese) |
---|---|
Телефон: | +371 67521480 |
Время работы: |
8:00 - 21:00
8:00 - 21:00 8:00 - 21:00 8:00 - 21:00 8:00 - 21:00 9:00 - 15:00 9:00 - 15:00 |
Категория: | Здоровье / Медицина • Центр здоровья |
Социальные сети: |
VCA Jugla - Жалобы и отзывы
VCA Jugla - Arodārste galīgi neadekvāta
Ejot OVP šajā poliklīnikā sastapos ar viss neadekvātāko dakteri, kuru vien esmu sastapis. Daktere redzot manu veselības problēmu, nevar sniegt nekādu lēmumu. Atbilde bija ka nevar ļaut strādāt manā ieņemamā amatā un nevar arī neļaut strādāt, manā amatā. Gala lēmums, ne jā, ne nē. Ko darīt tālāk, nezin. Apbrīnoju, par ko tādai dakterei maksā algu? Dakteres uzvārds ir Tatjana Fiļinceva. P.S. Citā poliklīnikā izgāju OVP bez problēmām.
Vca poliklīnika Elite - Ģimenes ārsts V.Fokina
Pierakstoties uz vizīti pie sava ģimenes ārsta pacients vēlas saņemt medicīnisko palīdzību sakarā ar to vai citu veselības problēmu. Saņemt ārsta konsultāciju ar ieteikumiem, kā labāk uzlabot veselības un dzīves kvalitāti. Ņemot vērā, ka uz vizīt pacients ir pierakstījies iepriekš viņš ir pārliecināts, ka viņš tiks pieņems viņam nozīmēta laikā, tiks veltīts konsultācijai atvēlētais laiks, kā arī ārsts apjautāsies par to, ka pacients jūtās ar kādām veselības problēmām pacients ir atnācis uz...
VCA Jugla - Arodārsta Neprofesionāla un slikta atteiksme
Dr Filinceva , arodārsta konsultācijā , bezjēdzīga un neprofesionāla obligāta veselības pārbaude , nesaprot kam vajag kādu izmeklējumu , pie normālam analīzēm( es vnk nodevu pirms vizītes , viss norma ) prasa vēl tādu pašu bez indikācijām .Ļoti rupja un neprofesionāla . Dr pat nevarēja apskatīt analīzes dataMed.lv kad neviena pacienta nebija un sūtīja uz laboratoriju . Laika tērēšana . Un tas ir jau 2 reize . 1 reize pie Dr Bakulinas poliklīnikas reģistratūra ne uzzvani ja un ne pabrīdināja ka...
Vca poliklīnika Elite - Vilšanās
Gaidīju savu vizīti pie fizioterapeita vairāk nekā vienu mēnesi. Atnacot uz pirmreizējo konsultāciju, man teica, ka viņa anulēja manu pierakstu (kaut gan man neviens nepiezvanīja, neuzrakstīja un sistēmā man bija aktīvs pieraksts). Man vienkārši teica, ka uz manu laiku viņa paņēma savu klientu, un parādīja sievieti, kura stāvēja man blakus. Kad es teicu, ka man neviens nepaziņoja, viņa teica, ka gribēja man piezvanīt, bet laikam aizmirsa un piedāvāja pagaidīt divas stunda. Divas stundas es negaidīju, un aizgāju.
VCA Jugla - Tatjana Filinceva
Šodien bija “prieks” saskarties ar Tatjanu Filincevu sakarā ar obligātas veselības pārbaudi. Uzaicināja māsiņa pēc pieraksta, dialogu ar mani arī veidoja māsiņa. Tai pašā laikā Filinceva uzaicināja citu pacientu tai pašā telpā un laikā un uzsāka savu dialogu ar pacientu. Sarunas laikā ar māsiņu man vajadzēja veikt precizējošo zvanu savam darba devējam sakarā ar nepieciešamām detaļām par OVP (saskaņojot ar māsiņu). Es izgāju lai netraucēt citiem ar savu sarunu. Mani dokumenti (ID) palika pie...
Par neirologa Aīdes Smilģes pārkāpumu - Nekompetenta dakteres rīcība
Mana sūdzība ir par neiroloģi Aīdu Smiļģi, VCA Juglas centrā, Juglas ielā 2. Esot pie viņas vizītē, stāstot savu stāstāmo, viņa paliek skaļi neadekvāta, runā arī ļoti skaļi, ka viss dzirdās aiz durvīm. Paliku neapmierināta un pateicu, lai runā klusāk ar mani, ka neesmu kurla, ka viņas tonis man par skaļu, ausis džinkst. Viņa par to mani ieliek neapmierināto pacientu sarakstā! Iznāk tā, ka Dr. Aīde Smiļģe drīkst savu ārstes kodeksu pārkāpt, visiem dzirdot klāstīt manas problēmas un es par to...
VCA Jugla - Slikta komunikācija
3.08. Bijām uz pirmā mēneša vizīti. Pediatre nosūtīja dēlu pie bērnu neirologa, lai paskatītos, vai mums ir/nav vajadzīgas masāžas, jo mums ir neliels tonuss. Es uzreiz caur eveselibaspunkts.lv pieteicu viņu valsts apmaksātai vizītei Rīgā, Juglas poliklīnikā. Man uzrādīja, ka pieteikums ir apstiprināts, arī e-pastā atnāca, ka viss ok. 5.08. Nezinu kāpēc, iegāju atkal Eveselibaspunkts, lai paskatītos, vai viss ok un ko es ieraugu? - mans pieteikums ir noraidīts. Gribēju pieteikt pa jaunam, bet...
VCA Elite - Slikta apkalpošana
Ja pie ģimenes ārsta pierakstās uz 16.15 bet ir jāgaida līdz 17.35 lai tiktu kabinetā, tad kāpēc ir vajadzīgs pieraksts. Es rēķinos ar pieraksta laiku un vēlos tajā laikā arī tikt. Nav patīkami ja ārsta pieņemšanas laiks sākas 15.00 bet pirmais pacients tiek pieņemts tikai 16.05 vēlos lai rēķinās arī ar manu laiku kā es rēķinos ar viņu laiku.
VCA Jugla - Ciniska un rupja attieksme no ārsta puses
Gribu sākt ar to, ka šī ir pirmā sūdzība, ko savā mūžā rakstu, bet šādu rupju attieksmi neviens pacients nav pelnījis. Lūdzu neejiet pie daktera Valērija Matvejeva, strādā par dežūrārsta Juglas Veselības centrā. Es sasveicinājos un pieklājīgi izklāstīju savu problēmu uz ko man ārsts atbildēja ar vienu vārdu “Stradiņi”. Es negaidīju daudz, bet vismaz vairāk par vienu vārdu manuprāt pacients ir pelnījis. Pēc tam pateicu, ka nevēlējos uzreiz doties uz slimnīcu, bet sākumā saņemt konsultāciju no...
Juglas poliklīnika - Briesmīga attieksme
Šodien biju poliklīnikā, velējos mainīt ģimenes ārstu. Paņemu numuriņu, sagaidīju rindu. Reģistratūrā pēc manas prasības, vienkārši tiek iedots numurs kur jāzvanā. Biju šokētā, jo skaidri atceros, ka lai mainīt ģimenes ārstu vajag tikai paņemt anketu, un reģistratūrā parasti piedāvā ārstus kuram mazāk pacientu. Aizpildām anketu un viss. Es jautāju kas tas par numuru, un kāpēc man jāzvana? Man ir atbilde, kā tas ir bezmaksas numurs. Klausāties, es reāli to jautāju!? Es nesaprotu kas tie par...
Vca poliklīnika Elite - Briesmīga apkalpošana reģistratūrā
Nogaidījām 40 min lai tiktu samaksāt par ārsta pakalpojumu. Reģistratūras tantes lasīja žurnālus, smējās un pļāpāja, kamēr cilvēki gaidīja. 7 pacienti izgāja caur reģistratūru 40 min laikā. Kko tādu nebiju redzējusi nekad. 2 kases vnk sēdēja un apsprieža ko tirgo oriflame, pārējās 2 kases it kā sauca pēc numuriem, bet dikti dikti lēni, kādas 10 minūtes vispār visas bija prom, un apkalpošana apstājas. Ļoti slikta pieredze dēļ reģistratūras. Ceru ilgi tur viņas strādāt nepaliks.
VCA/ LOR Alla Nelezitaja - Slikts serviss
Ārste atteicās veikt izmeklējumu, kuru viņai būtu jātaisa. Atnākot uz vizīti-atsaka izmeklējumu, iemeslu minot, ka medmāsa esot atvaļinājumā. Pieraksts bija uz izmeklējumu audiogramma, ko zvanu centrs vca.lv minēja, ka šis ārsts veicot šo pakalpojumu... Ierodoties-ārsts atteica izmeklējumu, iesakot griezties pie cita ārsta vai nākt pēc divām nedēļām. Nekorekta rīcība no ārsta puses. Vizīte bija maksas 29€ apmērā.