Par neirologa Aīdes Smilģes pārkāpumu - Nekompetenta dakteres rīcība
Mana sūdzība ir par neiroloģi Aīdu Smiļģi, VCA Juglas centrā, Juglas ielā 2.
Esot pie viņas vizītē, stāstot savu stāstāmo, viņa paliek skaļi neadekvāta, runā arī ļoti skaļi, ka viss dzirdās aiz durvīm. Paliku neapmierināta un pateicu, lai runā klusāk ar mani, ka neesmu kurla, ka viņas tonis man par skaļu, ausis džinkst. Viņa par to mani ieliek neapmierināto pacientu sarakstā!
Iznāk tā, ka Dr. Aīde Smiļģe drīkst savu ārstes kodeksu pārkāpt, visiem dzirdot klāstīt manas problēmas un es par to dabūnu šādu bezkaunīgu rīcību un man vēl klusēt? Man vajadzēja tad uzreiz par viņu vadībai ziņot, ja šādi jau ir aizgājis! Citi paziņas arī par viņu sūdzas. Tad es arī varu pret viņu savākt pierādījumus un iesūdzēt par to un ar tādu un tādu pantu, kā pārkāpj savu ārstes ētiku!
Комментарии (10)
Redzēju par viņu sūdzību no ARS veselības centra, ka viņa pārtrauc klientu un pati pretrunā ar sevi, viņai nervi slimi, nedrīkst strādāt savā amatā, ārsta licenci jāatņem!
Neapmierinātais pacients. 😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁
Viņa neuzklausa pacietu līdz galam, nepacietīga un ar sakāpinātu toni runā, neticu arī uzstādītajām diagnozēm.
Par to ( neapmierināto klientu ) man šķiet ka pati Diāna Dubrovska izmanto savas pilnvaras vai kāds ārsts, vai viņa pati, jo vienreiz dzirdēju stādāmies priekšā Diāna, kad zvanīja par atgādinājumu. Ja kāds ar viņu ne tā runā, basta, meklē atriebības!
Priekš kam vispār tāds ( neapmierināts klients ) jātaisa, lai ārsti novērstos no pacienta? Un galvenais ka pacients to uzzina tikai no ārsta.
Vai tad tā drīkst pie ārstiem kādus sev nepieņemamus klientus deklamēt kā neapmierinātais klients? Tas ir absurds!
Smiļģei sen bija laiks psihenē nervus paārstēt, neadekvāta, neiesaku šo daktereni!
AS "Veselības centru apvienība" administrācija iepazinās ar Jūsu viedokli par ārsta Aīdes Smiļģes rīcību un kompetenci portālā sūdzības.lv. Katra klienta viedoklis ir ļoti svarīgs mūsu sniegto veselības aprūpes pakalpojumu pilnveidošanai, bet patreiz Jūsu sūdzības ir uzskatāmas kā anonīmas, jo nav nekādu klienta datu. Neskatoties uz to AS "Veselības centru apvienība" klientu apkalpošanas politika paredz arī anonīmo sūdzību reģistrāciju, taču lai uzsāktu aprakstītas situācijas objektīvu novērtējumu un pieņemt pareizu lēmumu attiecībā uz personālu, būtu papildus jāuzzina no klienta vēl daži aspekti šajā jautājumā un jāuzklausa ārsta viedoklis.
Informācija par to, ka Juglas medicīnas centrā vai citā AS "Veselības centru apvienība" struktūrvienībā ir neapmierināto pacientu saraksts neatbilst patiesībai, jo tas ir pretrunā ar AS "Veselības centru apvienība" klientu apkalpošanas politiku, attiecībā uz klientu interešu aizsardzības principiem.
Ar cieņu,
AS “Veselības centru apvienība” komanda
es pat ar apvienību nevēlos runāt, beztokšovs. Man daktere pati pateica jautājot, kāpēc esmu ar sarkanu apzīmēts, neapmierināto klientu vidū, tas ir tikai starp ārstiem, klients par to nezin, vai nav cūkas?!
Jo biju aizgājis pārbaudīt, vai tiešām viņa tāda ir, jēzus marija, tvaiķenē šai vieta! :D Taisnību raksta, viņa neklausās pacientā, ļoti skaļa un uzstāj tikai savu! Vai Tu ej par valsts naudu vai par maksu, po.
Un vēl pieķēru covid pošu māsiņas arī, kas ieliek neapmierināto klientu starp "savējiem"