Vca poliklīnika Elite - Ģimenes ārsts V.Fokina
Pierakstoties uz vizīti pie sava ģimenes ārsta pacients vēlas saņemt medicīnisko palīdzību sakarā ar to vai citu veselības problēmu. Saņemt ārsta konsultāciju ar ieteikumiem, kā labāk uzlabot veselības un dzīves kvalitāti. Ņemot vērā, ka uz vizīt pacients ir pierakstījies iepriekš viņš ir pārliecināts, ka viņš tiks pieņems viņam nozīmēta laikā, tiks veltīts konsultācijai atvēlētais laiks, kā arī ārsts apjautāsies par to, ka pacients jūtās ar kādām veselības problēmām pacients ir atnācis uz vizīti. Tam manuprāt viss ir ļoti loģiski un saprotami. Bet.. diemžēl realitāte ir pavisam cita! Atnākot pie ārsta nozīmēta laikā tiek konstatēts, ka ārsta praksē vēl nav, kaut prakses darba laiks sācies jau stundu atpakaļ. Saprotu ka visi esam cilvēki un viss dzīve var gadīties, bet praksē nav ne ārsta ne arī māsas. Informācijas par to, ka ārsta prakse pieņemšana tiks aizkavēta vai atcelta nav izlikta. Pacienti, kuri bija pierakstīti pirms manis sēž un gaida dakteru, sava starpa sarunājoties: Nu ja, kā vienmēr, praksē neviena nav pat māsas un daktere jau atkal kavējās un labākajā gadījumā atnāks pēc 2 stundām labākajā gadījumā. Pēc sarunām saprotu , ka šī ir normāla standarta situācija praksē. Bet sūdzēties jau nevar nekur iet, jo tad būs vēl sliktāk, daktere var atteikties pieņemt pacientu pavisam. Neizrakstīt zāles un neizrakstīt nosūtījumus! Pēc kāda laiciņa atnāk prakses māsas un pēc tad arī ļoti neapmierināta daktere. Ar ļoti neapmierinātu sejas izteiksmi un balsi viņa pasauc pacientu kabinetā. Tā visi priekšā man gaidošie pacienti tiek iesaukti kabinetā un ar nogurumu , bet smaidu seja , ka beidzot ir tikuši pie dakteres dodas no kabineta uz mājām. Pienāk arī mana kārta ar ļoti lielu kavējumu. Iegāju kabinetā, izstāstīju problēmu kāpēc atnācu uz vizīti. Sapratu, ka dakterei šodien nebija laba omā un viņa nebija ieinteresēta iedziļināties manās veselības problēmās ( kā tas ir bijis arī pirms tam). Iznākot no kabineta es sapratu, ka veltīgi cerēju saņemt ārsta konsultāciju ar ieteikumiem, kā labāk uzlabot veselību. Satiekot savus paziņas aprunājoties ar viņiem es secināju, ka arī viņi ir saskarušies ar šādu situāciju. Es sapratu , ka man ir jāuzraksta šeit , lai varbūt augstāk stāvošā vadība darītu kaut ko lietas , bet galvenais pacientu labā.
Medicīnas iestāde ir organizācija kura palīdz un ārstē pacientus, nevis otrādi tiem kaitē!
Secinājums/ ieteikums: Būt par ārstu ir ļoti atbildīga un sarežģīta profesija. Izvēloties būt par ārstu cilvēks apzinās, ka viņš savu darbu veltīs palīdzot pacientiem un būs par tiem atbildīgs.
Lai visiem laba veselība.
Комментарии (1)
Tavu problēmu var risināt tikai izbeigšanās.