LV RU

Tet

Tet SIA
www.tet.lv
Адрес: Dzirnavu iela 105
Rīga
Latvia - LV- 1011
(Juridiskā adrese)
Телефон: +371 67000177
Факс: +371 80008041
Время работы: 10:00 - 18:00
10:00 - 18:00
10:00 - 18:00
10:00 - 18:00
10:00 - 18:00
закрыто
закрыто
Категория: Телекоммуникации
Социальные сети:

Рейтинг Надежности

4%
Жалобы
483
Разрешенные
7
C ответами
44
Посмотреть статистику

Tet - Жалобы и отзывы

Tet - Slikts serviss, ļoti nelaipna attieksme

Slikts serviss, ļoti nelaipna attieksme Pakalpojums internets +tv neiet. Rāda, ka izveidots savienojums ar wifi, bet nav pieejas internetam. Tet palīdzības tālrunis ir maksas pakalpojums, bet par šo maksu klients var tikai klausīties stundām ilgi, ka visi operatori ir aizņemti. Ir covid laiks man ir jāstrādā attālināti, kurš man kompensēs to, ka pakalpojums netiek nodrošināts? Ja uzraksta atteikumu no pakalpojuma, tad pēc 4 dienām uz e-pastu pienāk ziņā, ka 5 dienu laikā darbinieks ar mani sazināsies, tikmēr klients var iztikt vispār...

TET SIA - Saskaņošana

Saskaņošana Ļoti negatīva pieredze ar darbiniekiem un to attieksmi. Ļoti nelaipni cilvēki tur strādā, kuri paaugstina balsi, nekorekti izrunājas, pārtrauc, vienkārši briesmīga attieksme pret klientu. Ja vēlies saņemt saskaņojumu par projektu, vai kādiem darbiem saistītiem ar rakšanu ir vesels stāsts. Pa velti nekā nebūs! 26 euro +PVN, pretējā gadījumā mēnesi gaidīsi atbildi un visticamāk kaut kas nepatiks un vienkārši atcels tavu pieprasījumu. Samaksājot naudu, vienalga ir jāgaida atbilde pāris diena...

Tet - Krāpšana, ļoti slikts serviss, brāķis

Krāpšana, ļoti slikts serviss, brāķis No tet e-veikala iegādājos monitoru samsung par 250 eiro, pirmā dienā jau rādīja svītras. Nodevu garantijas servisā. Nu jau 20 dienas no iegādes, bet monitors tā arī vēl nav. Zvanot, rakstot uz tet e veikalu, tik Sola, ka noskaidros, bet nekā. Tā nu es kļuvu par tet e-veikala brāķu ķīlnieku, jo iegādājos monitoru kuru vēljoprojām nevaru izmantot.

Tet - Slikts servis, neprofesionāla attieksme

Slikts servis, neprofesionāla attieksme Немного о компании тет во время пандемии. Пожилой человек который живёт в латвии но на данный момент в России и не может вернуться в Латвию из-за covid. У неё закончился замороженный договор на интернет услуги, по телефону не чего нельзя сделать так как старый договор с паролями в Латвии в закрытой квартире. Так как договор закончился нужно было вернуть модем и роутер, естественно этого пока не возможно сделать. Теперь с неё требуют 60 евро за роутер и 170 за модем и грозят подать в кредит реформ. Пришёл к выводу что компания Tet полное да ещё и с такими ценами не советую к ним подключатся.

Tet - Krāpšana

Krāpšana Esmu studente! Vienu reizi pieslēdzu tet pamēģināt, rādīja, ka par velti, karti nevajadzēja pievienot, nevajadzēja arī līgumu parakstīt, domāju okei, cool. Nāk epasts, ka kaut kas jāmaksā - rāda pa nullēm rēķinu, domāju okei. Sāk nākt, ka man jāmaksā ir 7.99. Domāju, par ko? Nemaksāju, nebija arī līdzekļu, nav man darba! Un vakar, atnāk epasts, ka ja es nesamaksāšu šodien 16,... Eiro, man būs pārādu piedziņa! Ātri dabūju naudu un samaksāju! Un šodien atnāk epasts, ka man jāmaksā jau 30 eiro!...

Tet - Slikts serviss, klientu apkalpošana, naudas izkrāpšana

Slikts serviss, klientu apkalpošana, naudas izkrāpšana Dēļ covida zaudēju darbu, nespēju nomaksāt 3 mēnešus rēķinus. Kad biedzot tiku pie jauna darba, sazinājos ar tet, ka nomaksāšu kavētos rēķinus līdz konkrētam datumam. Darbinieks atzīmēja, teica, ka ierīces nevajagot sūtīt atpakaļ un pēc samaksas varēšu atjaunot pakalpojumus. Dienā kad nomaksāju kavētos rēķinu summu, man atnāk jauns rēķins. Par pakalpojumu un līguma slēgšanu. Uz manu teikto, ka ar viņu darbinieki nebija tāda noruna nereaģēja. It ka tika izskatīta mana sūdzība un tāpat pilna...

Tet - Slikts internets

Slikts internets Tiek maksāts par internetu + televīziju, bet internetu principa nevar vispār izmantot jo ātrums knapi uzkāpj uz 1mbs. Visu ātrumu ''ēd'' televīzija tāpēc kad esot pievienoti Hd kanāli, kā viņi paši Saka kad tā tam jābūt nekādu problēmu neesot. Un neko labāku viņi nepiedāvā vienīgais ko piedāvā ir maksāt un lai velk vel vienu interneta kabeli, līdz ar to maksāt dubultā.

Tet - slikts servis,necilvēciska rīcība

slikts servis,necilvēciska rīcība Biju vairākus gadus tet klients, vairs neesmu, jo sanāca tā ka man atslēdza pakalpojumus. Paņemu uz dalīto maksājumu preces, maksāju rēķinus. Bij bridis ka nevarēju samaksāt jo darbus apstādināja covid 19, no maija mēnesi līdz Jūlijam nevarēju samaksāt, jūlijā atsāku maksāšanu, un nedaudz sedzot parādu. Man pēkšņi noslēdz pakalpojumus, pasakot ka jasamaksājot viss iekavētais parāds. Tiku zvanījis uz tet, ka samaksāšu iekavēto pa daļām, un maksāšu tekošo maksājuma rēķinus... , izradās mani...

Tet - Полная не компетентность и дискриминация по национальному признаку

Полная не компетентность и дискриминация по национальному признаку Отказали в рассрочке товара по тому что я якобы нерезидент и к тому же какой то литовец. Но,- 1. Я резидент Латвии 2. У меня заключены договора на услуги с ними 3. На их сайте мой кредитный рейтинг около 1500 евро 4. Брал в рассрочку и более дорогой товар у них 5. Полная не компетентность с их стороны 6. Да, я гражданин Литвы, и горжусь этим

Tet - Neatļauta personas datu izmantošana

Neatļauta personas datu izmantošana Tet izmantojis manus datus, pretēji personas datu aizsardzības likumam. Tika izmantoti mani dati - vārds, personas kods, adrese, Tel Nr un zvanot pieprasa samaksāt par pakalpojumiem, kurus neesmu izmantojusi, kā arī nav bijusi nepieciešamība pēc tādiem. Vēlāk dati tika nodoti parādu piedziņai. Piespiedu kārtā tika samaksāts par neizmantotiem pakalpojumiem.

Tet - Slikts serviss, lieki papildus nosacījumi līgumā

Slikts serviss, lieki papildus nosacījumi līgumā 1) Optiskā interneta kvalitāte skumja - regulāri raustās. 2) Noslēdzot jaunu līgumu nav iespējams atteikties no visādiem bonusiem, kas uz mēnesi ir par velti, bet pēc tam automātiski piestāda rēķinu. Un lai atteiktos no šiem pakalpojumiem, jāsazinās ar klientu servisu, kas aizņem ilgu laiku - zvanot jāgaida garā Rindā un e-pastā sazinoties jāgaida 10 darba dienas (norādīts kā max atbildes laiks, bet faktiski ir minimālais cik ilgi jāgaida)

TET SIA - Prece ir bojāta iegādes brīdi un ir vēlme viņu apmainīt

Prece ir bojāta iegādes brīdi un ir vēlme viņu apmainīt Rma-30061341 es, 18. Jūnijā 2020. Gadā, Tet veikalā iegādājos putekļu sūcēja robotu "xiaomi mi robot vacuum mop". Pēc apmēram 3 lietošanas reizēm es sapratu, ka robotam ir defektu un 6. Jūlijā iedevu viņu Tet veikalam, lai nodotu remontam. Veikals tet pats neveic remontu, bet gan sūta uz tsc servisu. Tsc serviss man šo robotu atgrieza pēc 36 dienām 18. Augustā 2020. Gadā, lai gan ir minēts, ka šis robots ir jāatgriež 20 dienu laikā. Es uzreiz konstatēju, ka robots tāpat strādā ar defektiem un...

Tet - Wi-Fi

Wi-Fi Esmu Tet klients, par Tet internetu maksāju pietiekami lielu abonēšanas maksu 23.50, taču wi-fi nedarbojas. Zvanot uz jūsu palīdzības dienestu, manam telefona rēķinam tiek pievienota papildus maksa par zvanu uz Tet. Uzskatu ka šāda situācija nav normāla, klientam netiek nodrošināta normāla! Saziņa ar pakalpojumu sniedzēju. Zvanot uz kl. Apkalpošanas dienestu visu laiku tikai auto. Atbildētājs nospiežiet podziņu... , lai sagaidītu sarunu ar operatoru, jāgaida 15-20 min, tādēļ ziņošu patērētāju tiesību aizsardzības birojam.

Tet - Худший сервис

Худший сервис 1. Права клиента ставят на последнее место, на первом-прибыль магазина. 2. Полностью игнорируют права потребителей, по факту делают как выгодно магазину, не смотря на претензии клиента. 3. Не решают вопросы, а на жалобы просто перекидывают ответственность друг на друга, магазин на инфо-центр, инфо-центр на магазин, и никто не за что не отвечает. Сгорела техника, пошёл дым, уничтожились все данные, восстановлению не подлежат, сервисный центр дал ответ после диагностики-да сделать можем, если...

Tet - Krāpšanā, prece, kura tiek tirgota neatbilst reālajai precei, kuru pasūtu

Krāpšanā, prece, kura tiek tirgota neatbilst reālajai precei, kuru pasūtu Iesaku 4 reiz izpētīt ko pasūtat, jo tikko pasūtīju preci, kura neatbilst attēla norādītajai. Cenšos atsaukt sūtījumu, bet lai to izdarītu jāraksta iesniegums un naudas atmaksu var gaidīt mēnesī. Katra zina vēlos teikt, ka preces realitātē neatbilst tējai, ko pasūtat un, kuras redzamas attēlos!

Tet - Internets + bezmaksas televīzija

Internets + bezmaksas televīzija Piesakot internetu tika piedāvāta "brīnišķīga iespēja" "izmēģināt televīziju 1. Mēn bez maksas", tad nu televīzijas komplekts stāv neatpakots un atsakot televīzijas pakalpojumus, kurus nevēloties būtu jāatsaka tekošā mēneša laikā, līgumu, kas stājies spēkā automātiski pēc 1. Mēneša pārtraucot līgumsods ir 99.60 eiro, par pakalpojumu, kas nebija nepieciešams vai vispār ticis izmantots! Fiktīvais biznesiņš, visticamāk interneta sniedzējs tiks mainīts un bezmaksas mārketinga reklāma, visiem ka...

Tet - Krāpšana

Krāpšana Man vienkārši trūkst komentāru. Mamma augusta beigās atslēdza televīziju. Visu uz vietas nomaksāja. Teica, ka atsūtīs adresi, lai var ar omniva bezmaksas var izsūtīt dekoderu. Konsultants teica, ka vairs rēķinu nebūs un jāmaksā arī nebūs. Atnāks sms ar adresi, kur sūtīt dekoderu. Šodien atnāk rēķins par pilnu mēnesi, kamēr nesamaksās, adresi nesūtīs. Un viss tikai dēļ tet firmas, kura iesniegumu izskatīja 10 dienas vēlāk! Tā ir jūsu problēma nevis klienta... Krāpnieki un naudas izspiedēji...

Tet - Slikts serviss

Slikts serviss Cenšaties nepasūtīt preces no Tet e-veikala, teiks ka ļoti ātri atnāks, bet atnāks pēc mēneša. Pasūtīju austiņas 16. Datumā, gaidu, gaidu, nesagaidu, sazinājos ar operatoru, Saka, ka krava ir aizkavējusies. Saka, ka nebūs vairs pirmdien, kā iepriekš teica, bet otrdien vai pat trešdien. Radiniece pasūtīja datoru, teica, ka atnāks nedēļas laikā, atnāca pēc mēneša. Okei, okei, es saprotu, nevar uzņēmumi būt perfekti, un visiem uzņēmumiem būs kautkāda sūdzība, bet Tetpārāk bieži ir šitā...

Tet - Skaņas pārtraukumi un attēla raustīšanās.

Skaņas pārtraukumi un attēla raustīšanās. Televīzijas pārraides laikā ekrāna attēls noraustās un pazūd skaņa. Darbība notiek intervālā no dažām sekundēm, līdz vairākām minūtēm. Sestdienās un svētdienās minētā darbība notiek ļoti reti, vai nemaz. Darbdienās dažreiz esmu spiests izmantot virszemes, bezmaksas pakalpojumu. Traucējums turpinās, apmēram, jau mēnesi, tikai arvien biežāk. Lūdzu jūs palīdzību un norādi kā man rīkoties tālāk. Ar cieņu!

Tet - Bojājums, slikts serviss

Bojājums, slikts serviss Esmu tet (agrākā lattelecom) kliente jau vairāk nekā 10 gadu garumā. Sākotnēji dzīvojām Rīgā izmantojām interaktīvo tv + internetu. Viss forši, viss strādāja kā jauniem klientiem vēl bija ļoti laba dāvana kruīza brauciens, ja nemaldos. Pēc pāris gadiem pārcēlāmies uz Ventspili, ko nu darīt ar tet līgumsaistībām!? Bija super iespēja, ka viņi bezmaksas piedāvāja pakalpojumu pārcelt uz jauno adresi. Par laimi noveicās ar šādu viņu iespēju, jo līguma laušanas summa bija vienkārši kosmoss! Vi...

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять файлы». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы