Swedbank

Swedbank AS
Адрес: Balasta dambis 15
Rīga
Latvia - LV-1048
(Juridiskā adrese)
Телефон: +371 67 444 444
Время работы: 9:00 - 18:00
9:00 - 18:00
9:00 - 18:00
9:00 - 18:00
9:00 - 18:00
10:00 - 17:00
закрыто
Категория: Бизнес / Финансы  •  Банки
Социальные сети:

Рейтинг Надежности

1%
Жалобы
330
Разрешенные
4
C ответами
0
Посмотреть статистику

Swedbank - Жалобы и отзывы

Swedbank - Neētiski draudzīgi peļņas gūšanas noteikumi

Neētiski draudzīgi peļņas gūšanas noteikumi Vērsos Swedbank ar lūgumu, lai samazina bāzes % hipotēkai, jo citas bankas piedāvā zemāku procentu, viss ko Swedbanka var piedāvāt ir vēl papildus “uzvārīties” uz šādiem lūgumiem, piestādot 1,2% no kredīta atlikuma summas, komisija par kredīta noformēšanu, izmainīt līgumā visus punktus sev vēlamā guvumā un pieprasīt dzīvokļa vērtējumu un, ja nepatīk maksā pārkreditācijas komisiju 426eur. Maksājot jau 16 gadus hipotēku bez kavējumiem, ir skumji, ka banka uz lojālo klientu rēķina redz tikai...

Swedbank - Самый отвратительный сервис

Самый отвратительный сервис Самый отвратительный банк по скорости обслуживания. Отправляешь международный платёж, дойдёт только к глубокой старости, такая же ситуация с приемом платежа, ждать долго. С любого другого банка отправляй хоть в воскресенье ночью, доходят в момент. Так же являюсь клиентом банка уже на протяжении 10 лет, со стабильным доходом выше среднего, за это время банк мне предложил ровным счётом - нихуя! Даже кредитку на 100€ не дали. Но зато если у вас есть долг, приставы через эту у***скую контору сядут к вам на счёт в момент.

Swedbank - Nolaidība no darbinieku puses

Nolaidība no darbinieku puses Pirms kāda laika devos uz Swedbank filiāli t/c “Rīga plaza”, lai nomainītu kodu kalkulatoru. Viss sākās ar to, ka mazā kalkulatora vietā iedeva lielo, kas ekonomiski aktīvam cilvēkam nav parocīgs. Darbiniece norādīja, ka tas ir universālais dizains. Ja universāls, tad universāls. Pēc kāda laika saņemu zvanu “atvainojiet, bet sistēmā nav ievadījušies dati, būs jā atbrauc vēlreiz, lai visu izlabotu”. Un tagad ir jautājums, kā darbiniece var neaizpildīt visas prasības, izsniedzot kodu...

Swedbank Latvija - Kontu atvēršana bez iemesla, paskaidrojuma un jebkādas iespējas sazināties ar banku

Kontu atvēršana bez iemesla, paskaidrojuma un jebkādas iespējas sazināties ar banku Godātie uzņēmēji, vēlos padalīties ar nepatīkamo pieredzi saistībā ar SwedbankLatvijas filiāli skumjo darba praksi. Šī gada laikā man un vairākiem pazīstamiem uzņēmējiem bez jebkāda iemesla, paskaidrojuma vai iepriekšējas ziņas tika aizvērti uzņēmuma konti. Papildus tam uzņēmuma dati tika iesniegti Vidar lūgumu veikt pārbaudes. Notikumu scenārijis visiem viens, tiek saņemta Swedbankvēstule ar paziņojumu par konta slēgšanu pēc 30 dienām. Lūgumi sniegt paskaidrojumus, sazināties ar banka...

Swedbank - Slikts serviss

Slikts serviss Mēģinām ar vīru paņemt kredītā māju. Sazinājāmies ar konsultantu. Dabūjam vērtējumu, par izvēlēto īpašumu. Sazinoties ar konsultantu viņa ignorē. Šis ir jau 3 konsultants kas nespēj pildīt sava darba pienākumus. Esmu stāvoklī, un māju es velētos tomēr dabūt tuvākajā laikā nevis tuvākajā 10 gadē. Viens konsultants Saka varam dabūt lielāku summu, otrs konsultants Saka kad nevaram neko dabūt. Varbūt sāksiet vienreiz stādāt.

Swedbank - Slikts serviss

Slikts serviss Daiga Kokare, swedbank personāls, kas izskata manu lietu par automašīnas apdrošināšanu. Ļoti rupja un nekompetenta attieksme pret klientu. Tādai attieksmei noteikti nav jābūt darbiniekam, kuram būtu “jāpalīdz” lietas gaitā, nevis jāpatrauc, jāpasaka - jauku dienu un jānomet klausule, neskaitot visu iepriekšējo sarunu.

Swedbank - Slikts serviss

Slikts serviss 15. Augustā kopā ar bērnu ierados filiālē atvērt bankas kontu skolēnam, darbiniece bija ļoti laipna, paskaidroja, ka 2 nedēļu laikā karti saņems pa pastu, pagāja noteiktais laiks, karte nav, vakar piezvanīju bankai, atbildēja, ka karte sen gatava, un esot nosūtīta sms, nekādu sms ar info nebija saņemts! Šodien kopā ar bērnu ierados bankā, tur izskaidroju situāciju un izteicu pārmetumu par bankas nekorekto attieksmi, pat ja bija radusies kāda kļūda, bankas pienākums ir informēt, darbiniece...

РешеноSwedbank - Attieksme nekāda

Attieksme nekāda Uzkrājošā dzīvības apdrošināšanas polise beidzās 09.08.2022. (5 gadi) ir pagājusi. Ir labi, ka darba devējs lauza līgumu 2019. Gadā. Es iedomājos, ja būtu apdrošināšanas gadījums. Nez kāpēc Seb bankā tas aizņēma trīs minūtes un tika pārvests 4 dienu laikā, apdrošināšanā pēc 2 dienām, ja izrakstāties internetā. Uz sūdzības 277 sūdzības swedbank. " ļoti laba attieksme pret klientiem" prasīja. Iesniegums atdeva 2 reizes spice, konsultants Diana Lasmanovica.

Swedbank, Swedbank Life Insurance - Slikta attieksme

Slikta attieksme Накопительный полис страхования жизни закончился 09.08.2022 (5лет) прошло. Затягивают с выплатой твоих денег. Хорошо, что работодатель расторг договор в 2019г. Представляю, если бы был страховой случай. Почему то в Seb banka это заняло три минуты и перечислили через 4 дня, в страховых через 2дня если в интернете оформляешь. На Sudzibas 277 Sudzibas Swedbank. »очень хорошее отношение к клиентам»заявление отдавал 2 раза в spice-консультант диана л.

Swedbank - Плохой сервис

Плохой сервис Запись была на 14.00 для получения справки в 14.30 мне даже номерок не выдали для получения справки! За чем существует запись? Что бы прийти в филиал, потратить свое драгоценное время и не получить справку? P. S я занятой человек и не имею лишнее время ждать и тратить свое время!

Swedbank - Slikts serviss

Slikts serviss 20. Jūlija vakara pusē iegāju swedbank filiālē Spice Home, lai izņemtu skaidru naudu no sava konta. Nedzīvojot pastāvīgi lv, nav kredītkartes un nezināju arī, ka vajag iepriekšēju pierakstu, lai vienkārši izņemtu naudu. Sastapu personu (pie info) , kas ļoti strupi un nepieklājīgi noraidīja jebkuru manu lūgumu vai jautājumu bez minimālas pretimnākšanas. Darbinieces tonis un sejas izteiksme pauda patiku un apmierinātību, liedzot pakalpojumu. Nevar pat nosaukt darbinieci par neprofesionālu, jo viņa, sava izturēšanās veida dēļ, vispār nav piemērota darbam ar cilvēkiem.

РешеноSwedbank - Slikts, slikts serviss

Slikts, slikts serviss Kartei beidzās derīguma termiņš, biju pieteikt uz banku klātienē, tika peiteikta isic karte, kurai nepieciešama fotogrāfija, bankā biju pirmdienā 04.07.2022, uz vietas arī nofotogrāfēja. Visi banka Saka ka kartes izgatavošana ir 5 dienas, pēc 3 nedēļām jau Saka ka 5-7 dienas. Tātad pirmajā nedēļā Jelgavas izcilā banka un superīgie darbinieki nav līdz piektdienai ievietojuši fotogrāfiju, kurai ir jābūt uz kartes virsū. Piektdienā 08.07.2022 tas tiek atrisināts un darbinieki Saka (telefonsarunā...

Swedbank - Slikts serviss

Slikts serviss Lielvārdē maxima nomainīts bankomāts kura nav iespēja ielikt naudu mūsu uzņēmums vidēji 2 reizes nedēļa liek iekša naudu tagad tuvākais ir Ogre tas nozīme jātērē vismaz 6 e par katru reizi un jātērē daudz laika lai ieliktu naudu man daudz paziņās sūdzas kad vairs nevar rēķinus samaksāt lūdzu uzstādāt bankomātu kura var ieskaitīt naudu vai mēs mainīsim banku.

Swedbank - Закрыли счёт, без предупреждения

Закрыли счёт, без предупреждения Закрыли счёт без предупреждения, был долг 95 центов! Хоть бы смс прислали или письмо. Просто не смогла зайти. Я понимаю, что и моя вина в том, что стоял этот долг, но можно было напомнить мне об этом. Получаю смс от swedbank на телефон с не нужной для меня информацией, а то что планируют закрыть счёт, забыли предупредить! Была вчера в филиале, восстановить его нельзя, если только новый открывать. Являюсь клиенткой с 2018 года.

Swedbank - Плохой сервис

Плохой сервис Просто "шикарное" отношение к клиентам. Разбился телефон, соответственно на новый надо зарегистрировать smart-id, оказывается это надо приходить в филиал по предварительной записи, а ближайшая запись через полторы недели. То есть полторы недели ни деньги не перевести, ни счета оплатить.

Swedbank - Duša kabina darbinieka nāvi filiāles

Duša kabina darbinieka nāvi filiāles Filiāles bankā , nē vienā telpās darbinieka dušas neuzrādītās . Tāda karstumā vasarā vajag tādi telpu būt . Pēc darbā dienā vai dienās laikā cilvēkam tāda telpās vajag , kāda vecumā vīņš vai viņa nebijās . Tā svarīgi statusā bankā līmeni , kā Swedbank šajā gadā bijis otrā kā reitinga valstī un domāt tīko pār ņaudi vai līmeņa reitinga nedrīkst nē kāda laikā pār dzīve , kāda laikā mēs dzīvojam . Denis

Swedbank - Bojājums

Bojājums Jau no 30. maija ļoti slikti un ar pārtraukumiem darbojās Swedbank aplikācija un iespēja veikt maksājumus izmantojot smart id. Ievadu prasīto kodu, bet tālāk nekas nenotiek. Ievadu vairākas reizes pieprasīto kodu, bet tāpat nekas nenotiek un nākas mēģināt veikt maksājumu citreiz, tā zaudējot sagatavoto iepirkuma grozu kādā interneta veikalā un tērējot nevajadzīgi laiku. Arī datorā veicot maksājumus, tieši tā pati problēma, kā dēļ nespēju laicīgi apmaksāt dzīvokļa rēķinu.

Swedbank - Bad service

Bad service Today i visited a bank in Sweden, hudding. I waited an hour for a visit, my impressions are bad after the visit of this bank. I am from Ukraine, i decided to choose this bank. The staff is not polite, when asked if the employee knows english they laughed at me, did not help me solve my problem, did not even try to explain something. I feel offended, employees do not value their customers, i will choose another bank.

Swedbank - Komisijās maksa

Komisijās maksa Atkal saskaries ar to, ka savu līdzekļu izņemšana maksā komisijas naudu. Nepietiek ar to, ka par karti tiek maksāts katru mēnesi, tava nauda tiek izmantota un beigās tev vēl novelk no tavas naudas, ja tu to vēlies izņemt vairāk par savu limitu. Skaidrs, ka šīs sūdzības neko nemaina, politika ir viena. Jāmeklē risinājumi, lai pēc iespējas mazāk izmantotu bankas.

Swedbank - Slikts serviss

Slikts serviss Ļoti nelaipna un nepretīmnākoša administrātore. Par cik tagad ir jāpiesaka vizīte pirms ierašanās, tad meklēju uz šodienu 25. Martu, bet diemžēl neviena brīva laika nebija. Šodien negaifīti iedeva brīvdienu. Parasti strādāju, katru dienu līdz 18.00 un nekā nevaru paspēt uz banku tikt. Par cik šodien iekrita beidzot brīva darba diena, domāju sataisīšu Smart Id, bez kura nevaru nekādīgi veikt maksājumu. Iegāju bankā un izstāstīju situāciju. Bet administratore kategoriski atteicās mani saprast. Un...

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы