Swedbank - Serviss
Vecmammai nederīgs internetbankas lietotāja nr. Zvanot uz filiāli 1x mums tika atbildēts ka zvanot no vecmammas NR mums sniegs nepieciešamo info, 2x zvanot pēc 25 min gaidīšanas, sarunā vairākas x tika pārjautāts tas pats, nesaņemot skaidras atbildes, beigās pēc 51min sarunas paziņoja, ka jānāk uz filiāli. Apkalpošanas serviss bija drausmīgs.
Комментарии (2)
Sniedza informāciju, bet acīmredzot netādu kādu jūs velējāties un tādu ko nevarēja sniegt nezināmam nummuram. Tā ir banka nevis veikals un zvana trešā persona.
Diemžēl ļoti bieži ir gadījumi, kad vecus civlēkus apkrāpj. Vienā vai otrā veidā, un jā, apkrāpj arī bērni un mazbērni, tāpēc bankas ir uzmanīgas ar šādiem gadījumiem.